Jep jep, rankka viikonloppu takana päin.
Ensiksi suuret onnittelut pekalle upeasta ensimmäisestä sm voitosta LS-5 sarjassa, moni olisi varmaan jo heittänyt pyyhkeen kehään jos olisi ollut sinun asemassa lauantaisessa kolarissa finaalin lämmittelyssä. No tää on autourheilua ja semmoista sattuu, joka tapauksessa itse annan täyden tunnustuksen ilmeisesti aika isosta korjaus urakasta jolla sait auton vielä nippuun sunnuntaille. Taisi tulla loppujen lopuksi vieläkin nopeempi ajettava
.
Omaa suoritustani ei tarvitse kovinkaan monella sanalla arvioida, en tiedä mitä tehtiin väärin mutta kun ei kulkenut niin ei kulkenut. Vaikka perjantain harjoituksissa ainakin omasta mielestä auto toimi ihan hyvin ja oli kohtalaisen helposti hallittavissa niin sitten lauantaina sekä sunnuntaina se oli aivan käsittämätöntä tuskaa pitää edes koko kärry radalla
.
Sain myös näköjään uuden perivihollisen näissä kilpailuissa, teemun kanssa kumpanakin päivänä oli hauskaa kisata keskenään aika vertailuissa sekä radalla. Hitto on se teemu nopee (tosi nopee) :lol:
Kiitos kaikille kanssa kilpailijoille kuluneesta kaudesta, hauskaa on ollut radalla kanssanne ajaa sekä rupatella P...kaa
. Käyhkön marcolle sekä ilpolle myös kiitokset hyvästä sekä todella hauskasta seurasta tattarilla treeni kavereina olemisesta.
Kaipa ne hyvät ja huonotkin pitäisi laittaa:
+oli kilpailut
+uusia kuskeja
+auto toimi perjantaina
+hieno yöpymis mökki
+THE tonyn hyvät selostukset tuomarina lauantaina
+CAD Powerin kone tikkas hyvin suorilla
-oma ajo itse kilpailuissa
-oli välillä vähän kylmä
-hieman ehkä turhauduin sunnuntaina
-olin pari kymppää hitaampi kuin teemu