Kirjoittaja Aihe: drift säätö  (Luettu 2242 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa tontza

  • Jäsen
    • Profiili
drift säätö
« : 02.09.08 - klo: 12.37 »
kiitokset vinkeistä.
« Viimeksi muokattu: 10.09.08 - klo: 21.35 kirjoittanut tontza »

Poissa Supernalle

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: drift säätö
« Vastaus #1 : 02.09.08 - klo: 12.48 »
Vaikuttais hieman liian kireeltä koneelta tuo 10-lankanen driftailuun.Varsinkin jos ajelet muovi renkailla...
Yokomo.LRP.Kyosho

Poissa Isosuo

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: drift säätö
« Vastaus #2 : 02.09.08 - klo: 18.58 »
E: ajatusvirhe minulla...
« Viimeksi muokattu: 02.09.08 - klo: 21.34 kirjoittanut Isosuo »

Poissa spaceman

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: drift säätö
« Vastaus #3 : 02.09.08 - klo: 19.17 »
Minulla Losissa molemmat diffit vedetty 100% lukkoon, renkaina aps kiekot ja menee oikeeen kivasti kylki edellä.
Moottorina 13,5 lankanen harjaton ja 3 LiFe kennoa.

Tarkista onko tasauspyörästöissä samankokoiset hihnarattaat.

Mulla tuli auton mukana 3kpl hihnaratasta joista yksi on erikokoinen(siinä on kaksi mustaa viivaa).
Sillä saa säädettyä autoa käyttäytymistä joko enemmän etuvetoiseksi tai takavetoiseksi.

Poissa Sysi

  • Veteraani
    • Profiili
    • OSPA ry
Vs: drift säätö
« Vastaus #4 : 02.09.08 - klo: 20.04 »
Mitkä renkaat, entä auton muut säädöt? Minusta sitä painoa pitäisi laittaa perään, jonne pitoa kaivataan.
Kaasusormen kevennys auttaa ainakin, 10 lankasella driftaa kumirenkaillakin.
Jere M

Poissa Jabe

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC Drifting Finland
Vs: drift säätö
« Vastaus #5 : 03.09.08 - klo: 00.32 »
jos takana on lukkoperä, niin eteen kannattaa laittaa vähintään "medium" kireelle diffi, mitä löysempi edessä, niin tuntuu aina enemmän takavetoselta.
Sitä saa mitä tilaa, mutta jos ite tekee saa mitä tulee...
RCDF.tk -RC Drifting Finland-

Poissa Datajätkä

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • RaceOnly
Vs: drift säätö
« Vastaus #6 : 03.09.08 - klo: 08.05 »
ite alottasin koko homman aukinaisilla diffeillä. Meillä homma alko niillä ja kun vehe pysyy suht näpeissä, voi miettiä muita säätöjä..Nyt ajetaan vaseliiniperällä, täyslukkoa pitää testata myöhemmin.

Ite alotin homman ihan tyhjältä pöydältä ilman mitään kokemusta printtaamalla Ari-Pekan sivuilta alustasäätöohjeet ja miettimällä radan äärellä mitä auto tekee ja mitä pitää säätää..sitä suosittelen itse kullekki alottelijalle.