Ekat tyypit otettu...
Saldo:
Muoviosia rikki 0 kpl
Metalliosia rikki 0 kpl
Viimevuotisia kisakoneita 1 kpl
Polttoainetta 0,5 gal
Krossirenkaita 1 srj (GRP/Losi Jolly)
Tulppia 1 kplAluksi auto oli vähän hervoton ajaa (tehtaan setupilla ja liemillä), maanvaran tarkastus ja siirsin takalinkin ylimpään reikään ulommassa rivissä. Tämän jälkeen vaihdoin vielä harmaan jouset valkoisiin, kaikki siis valkoisia. Loppuaika tulikin sitten rullattua ihan ajamisen riemusta, ehtii sitä setuppia hinkata paremmaksi myöhemminkin.
Auto oli hyvin tasapainoinen ajettava noiden muutamien muutoksien jälkeen. Tällä setupilla auto oli jonkin verran aliohjaava kurviin sisään, eteenkin niihin joihin rullattiin. Kaasulla kääntyvyys oli hyvä ja looginen. Kaikki kaikessa ehköhän tuohon lääkkeet löydä sopivilla jousi/öljy/vakaaja kompinaatiolla. Auto muuten hyppäsi Losimaisen varmasti ja tyylikkäästi, ei kammennut oikealle eikä vasemmalle.
HB:n oma kytkin oli niinkuin ounastelin melkoisen mutkaton ja konstailematon ajettava, kulutuskestävyydestä en osaa vielä sanoa mitään. Jyrkkälässä en osannut ainakaan vielä kaivata yhtään pidempiä takaiskareita, rata tosin oli melkoisen tasainen. Hyvin kuitenkin pysyi auto tontissa takasuoran kovissa nopeuksissa pienestä röykystä huolimatta.
Pieni miinus liian pehmeästä iskaritornimateriaalista, vääntyy hieman melko helposti kun hypyt meni pipariksi, eteenkin takatorni. Tosin plussana taas se että poikki ei mennyt vaikka väänsin käsin takatornin takaisin asentoonsa - monta kertaa. Toivotaan että MCF:n hiilaritorneilla pääsee tuosta.
...edit: typot