Päävalikko

speedpassion driftmaster compo

Aloittaja camshaft6, 28.09.08 - klo: 20.20

camshaft6

Olisi tarkoitus laittaa drifteriin harjatonta kiinni ja kiinnostaisi
käyttäjien kokemukset kyseisestä setistä,eli onko ajettavuus yhtään
sensorilliseen verrattava vai onko selvästi havaittavaa viivettä kaasussa?

Kokemuksia löytyy jo kunnon sensorillisistä seteistä,mutta kiinnostaisi
millainen ajettavuus näissä vehkeissä on,ettei tarvitse ostaa ja pettyä.
[corally rdx][speedpassion gt2.0 lpf]
[gm10,5][eurgle 2,4ghz] [zippy lipo]

Divi

Noparista ei kokemusta mutta itselläni Speedpassionin GT LPF nopari sekä Sport Tuned JR moottori drifterissä. Tatsi on ihan riittävän hyvä ainakin tuolla noparilla vaikka ilman sensoria mennäänkin. Yokomon renkailla tehoakin on aivan riittävästi 6 nimh kennolla, tai paremminkin sopivasti eli ei myöskään liikaa. Todella helppo ajettava. Varmasti hintaan nähden hyvä setti drifteriin.

moukari

Kokemuksesta sensorillinen on paljon parempi pehmeämpi ja tarkempi exige satsin omistjana tämän tiedon kerron. Nyt on LRP Eraser 13.5 sarja käytössä ja paljon parempi ja helpompi viedä.
Racers Group Finland
  -Panolin 2T öljyt-

Divi

Itse en juuri eroa huomaa tuon nykyisen setin ja sensorillisen 5,5 koneen välillä tuntumassa. Exigestä drifting käytössä saadaan kokemusta jatkossa, juuri tänään laitettiin kaverin drifteriin paikalleen.

Koheltaja

Molempia on kokeiltu ja sensorittomaan ei ole paluuta. Drifterissä Nosramin sensorellinen paketti ja hyvin rokkaa, sama setti mitä löytyy LRp:ltä.

SP:n ja LRP:n hinta sijoittuu samoille lukemille, itse en ainakaan miettisi kumman ottaisin, saman hintaisen sensorellisen vai sensorittoman combon...
Kylätason RC-kuski.

moukari

Lainaus käyttäjältä: Divi - 28.09.08 - klo: 23.50
Itse en juuri eroa huomaa tuon nykyisen setin ja sensorillisen 5,5 koneen välillä tuntumassa. Exigestä drifting käytössä saadaan kokemusta jatkossa, juuri tänään laitettiin kaverin drifteriin paikalleen.

Jos on RC autoa vähänkään enemmän ajanut ni ero on aivan julmetun suuri, mutta jos kaasu on mallia on/off ni sit hyöty ei varmasti tule esille. Liikkeelle lähdössä ja keskiaulueen kaasussa on isoin ero ja se on se tarkkuus/pehmeys.
Racers Group Finland
  -Panolin 2T öljyt-