Ensimmäiset treenit tuotantomallilla takana, ihan kivastihan se toimi.
Tässä setuppi mikä voisi olla hyvä lähtökohta kanssa. Pito radassa huonohko ja radassa nopeita-,neulansilmä- ja shikaanimutkia.
etupää:
30 öljy 3x vakio reikä
iskarien kiinnitys tuessa reikä 3
tukivarsi pukissa keskimmäisissä rei´issä, medium tukivarsi
3 astetta caster medium c-pala
linkin alla c-palassa ei prikkoja
tuessa linkki kiinni reikä 3
downstop 1mm ruuvin alta
maavara 5.0mm
etuakseli solid oneway
servoseiveri taka-asennossa
ohjauslinkki kiinni rei´issä 2
camper -1,5 astetta (ajokorkeudessa)
Takapää:
30 öljy 3x vakio reikä
iskarin kiinnitys tukivarressa reikä 2 iskarituessa reikä 4
tukivarsi kiinni pukissa keskirei´issä
auraus 3 astetta
auton pituus 2mm prikkoja tukivarren edessä
downstop 1mm hubin alta (5mm tukivarren alta)
camper linkki kiinni alemmassa reiässä iskarituessa ja hubissa sisemmässä reiässä+ 3mm prikkoja alla
vakio tukivarsi
camper 1,5 astetta (ajokkorkeudessa)
diffin korkeus: keskellä (ylempi)
Runko 2,5mm, ylärunko kapea+ etu lisätolpat.
Akkujen takana 10g painoo loput mahdollisimman keskilinjalla.
Koppa Parma alfa, kopan takia joutuu edessä käyttämään foami tukea, jotta saa kopan tarpeeksi alas. Iskareiden alapäästä täytyy ottaa vähän pois, jotta maavaran saa tarpeeksi pieneksi.
solid onewayta kannattaa kaikkien kokeilla, koska se muutttaa autoa vain vähän helpommaksi. Hyvä vaihtoehto ainakin liukkaille radoille.
Auto oli helppo ajaa ja pitoo tuntui olevan joka päässä ihan reilusti vaikka radassa sitä ei juuri ollutkaan.
-Pekka