Ilmeisesti olet täyttänyt liian hätäisesti nuo iskarit. Sisälle on jäänyt ilmaa ja tämä tietysti aiheuttaa natinaa sekä heikentää iskarin palautuvuutta. Manuaalissa on aika hyvä ohje iskareiden täyttämiseen, eli sitä kun noudattaa niin ei kyllä voi pahasti mennä pieleen.
Ideana kuitenkin se, että ottaa vanhat öljyt pois kokonaan, vetää männän kokonaan ulos. Tämän jälkeen täyttää iskarin ihan piripintaan asti, siten että iskarin reunojen yli vielä muodostuu sellainen kuplamainen pinta. Sen jälkeen liikuttaa RAUHALLISESTI mäntää ylös ja alas. Liikuttamisen aikana männän rei'istä tulee ilmakuplia ja pitää vain yksinkertaisesti odottaa että ne nousee ylös asti. Pumppaamista ja odottamista pitää tehdä niin kauan kunnes ilmakuplia ei enää tule. Männän liike on liian voimakas jos öljyä pääsee "yli reunojen" ulos.
Kun ilmakuplat ovat poissa ja iskari on ihan piripintaan täytetty, niin vetää männän n. puoliväliin ja tämän jälkeen laittaa hatun paikalleen, ehkäpä kiristää sitä muutaman kierrosta. Tässä vaiheessa kun hattu laitetaan "hollilleen" mutta ei vielä kiristetä, niin valuu hieman ylimääräistä öljyä pois. Kun hattu on hollilla niin mäntä vedetään kokonaan alas, jolloinka hattu tiivistyy paikalleen. Lopuksi sitten tietenkin iskari kiristetään.
Kun iskarireita on tehdään niin on hyvin tärkeää että molemmat etu- ja takaiskarit ovat samanlaisia, eli siis kun olet esim. tehnyt etuiskarit molemmat, niin vertaile niitä keskemään painamalla männän sisään ja katsomalla miten ja mihin kohtaan se palautuu, molempien siis pitäisi palautua samaan kohtaan ja samalla nopeudella.
Näillä ohjeilla toivottavasti onnistuu. Itse ainakin olen tällä tapaa tehnyt hyvin onnistuneesti molempiin autoihini iskarit.