OLI
Zippola noi pari settiä mulle toi, ite en tiiä onko renkaita enää hyllyssä. Noi kuitenki on tähänastisista "parhaat"..kokeillaan vielä noita mun evoversioita nastoilla, samoten biltsun eturenkaita ei oo vielä kokeiltu. Takavetonen kyl kääntyy ihan hyvin, tai "hyvin", noilla vakioetusillaki.
Moottorin kans ei kyllä tartte paljon himoilla, harjattomat on melko ylilyöntejä. Zippolalla on vielä joku lipopakka omassa trukissa ja se sutii vielä pääsuoran lopussakin ihan hervottomasti. Mulla on nyt 8.5t kiinni ja se toimii ihan ok. Nettijätkällä on castlen 5700, säädöt melko lailla minimissään ja pieni pinjoni. Kesällä tossa on ihan hyvä olla paukkuja(tai ajotekniikka kohallaan) niin pystyy vetään hypyt kevyesti yli.
Mut talviajeluissa pärjää kyllä jollain normiharjamokkulallaki. Nopein tyyli tuola mahtaa olla ajella vähemmän ilmavasti. Mutta toisaalta on sielä ihan kiva koittaa päästä niitä hyppyjä ylikki (eli pistä vaan joku hervottoman tehokas harjaton kiinni) :mrgreen:
Pitoa ei siis juuri ole, pinnassa irto lumi ja alla peilijäätä paikoin. Matoissa on hyvä pito hyppyreiden nokissa.