Ehkä hieman semiturha juttu, mutta eipä näin pyhänä ollut muutakaan tekemistä, niin askartelinp*skartelin hieman.
Auto näytti ajon jälkeen tämmöiseltä:
Iskarin suojakumi vetarin varressa:
Vaseliinia niveleen (huomaa taustalla "puhdas" vetari):
Kumi tontillaan:
Vetari navassa, navan päähän liimasin kumin kiinni, akselin varteen surrasin siimalla ja rullaus päälle, siten ns tiivis:
Valamis:
Kaapissa sattui olemaan sopivaa haitaria:
Nysväsin kumit ulostulojen päälle, ns roiskesuojaksi:
Edit: laitoin toiseen outputtiin iskarikumin, niin näkee kumpi purkaantuu ensin tossa kohtaa:
Nytten sitten seurataan montako minuuttia/tuntia/viikkoa/kuukautta/vuotta/tms kestää/pysyy paikoillaan, raportoidaan seuraavalta ajokerralta ensituntumia.