Kirjoittaja Aihe: Micro SD muistikortti alustuksen jälkeenkin puoliksi täynnä?  (Luettu 4095 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa AnttiL

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Ostin tänään Kingstonin 2G Micro SD muistikortin. Olen alustanut sen moneen kertaan mutta silti siellä on mukamas giga jotain sontaa. Eli tarkalleen kortin koko 1,83Gt, käytetty tila 941Mt ja vapaa tila 940Mt. Alustettu FAT muotoon kun on tulossa N95 puhelimeen ja siihen TomTom navi. TomTom ei muistaakseni toimi jos ei ole alustettu FAT muotoon, en ole ihan varma.

Jos joku osaa jotain antaa jotain vikkiä mitä tuolle voisi tehdä niin olisi erittäin hieno homma. Vai onko kortti jo uutena risa?

Poissa AnttiL

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Itse itselleni vastaten. Tein kortille pika alustuksen niin johan alkoi toimimaan. Jostain syystä kun alusti ihan normaalisti XP:llä ja kortin lukijalla niin giga hävisi jonnekin.

Poissa Sysi

  • Veteraani
    • Profiili
    • OSPA ry
Windowsin alustus on yleensäkkin huono poistamaan asioita.
Jere M

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Se TomTom ei kyllä tiedä yhtään mitään siitä mikä tiedostojärjestelmä siinä kortilla on, mutta se puhelimen käyttiksenä oleva Symbian tietää ja sille ei kelpaa muut kuin FAT ja FAT32. Itse olen kyllä onnistunut tekemään sen formatoinnin sillä puhelimellakin.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa AnttiL

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Se TomTom ei kyllä tiedä yhtään mitään siitä mikä tiedostojärjestelmä siinä kortilla on, mutta se puhelimen käyttiksenä oleva Symbian tietää ja sille ei kelpaa muut kuin FAT ja FAT32. Itse olen kyllä onnistunut tekemään sen formatoinnin sillä puhelimellakin.
Ok, taas tuli uutta tietoa, kiitos.

Poissa KL

  • Veteraani
    • Profiili
Mulla itteläni on puhelimes MicroSD 1GB kortti oon nytte käyttäny siitä n.400megaa. eli tyhjää n.500-600megaa aloin laittaa musaa kännyy nii sitte se alkaa valittaa että, muisti ei riitä.?? Voiko nää vaa johtuu jostaa pienest viasta et se ei tunnista korttia tai jotai muuta? :undecided:
GST 7.7 RTR paketti myynnissä

Poissa svheebo

  • Jäsen
    • Profiili
Mulla itteläni on puhelimes MicroSD 1GB kortti oon nytte käyttäny siitä n.400megaa. eli tyhjää n.500-600megaa aloin laittaa musaa kännyy nii sitte se alkaa valittaa että, muisti ei riitä.?? Voiko nää vaa johtuu jostaa pienest viasta et se ei tunnista korttia tai jotai muuta? :undecided:

Oletko varma että yrität siirtää sen musan muistikortille etkä puhelimen muistiin?Puhelimen muisti ei riitä kovinkaan pitkälle.
kyosho fazer+schumacher nitro fusion

Poissa KL

  • Veteraani
    • Profiili
Olen iha varma siit. Tai sitte vaa joku pien ongelma on vaa sen musa siirro ohjelman kaa. :p
GST 7.7 RTR paketti myynnissä

Poissa Sysi

  • Veteraani
    • Profiili
    • OSPA ry
Elä käytä erillistä ohjelmaa? Resurssienhallintaa, Nautilusta yms. vain siis.
Montas kerkesit laittaa, 10 kerralla tulee aika nopeaa puol gigaa täyteen.
Jere M

Poissa KL

  • Veteraani
    • Profiili
Käytän sitä puhelimen mukana tullutta lataus höskää (PC Suite) ja nyt on 70 biisii ja n.400megaa menny
GST 7.7 RTR paketti myynnissä