Noniin.
Pääsi koittamaan kuivalla asvaltilla, ruoholla, ja hiekalla autoa sen jälkeen kun vaihdoin:
-Keski diffin (150k öljyillä).
Toi 150k ei kyllä ole enää öljyä vaan sellasta tököttiä, että menee se 2-3min, kun se tippa tasoittuu diffiin, eli joku 500k on jo tosi tököttiä.-Iskareiden öljyt (70) ja "mustat" jouset.
-2s Lipot 1800mah *2 rinnan.
Omastamielestä oli kyllä ihan erilainen nyt ajaa. Toi keskidiffi tuntuu tosi hyvältä noilla 150k öljyillä ainakin 2s lipolla. Tilattu 3s lipot katsoa sitten niillä. Täyskaasulla kyllä nostaa nokkaa lähtiessä mutta rauhoittuu hiljalleen.
Mutkat voi ajaa nopeammin kun ilman keskidiffiä. Silti soralla ja nurtsilla ruoho pölisee kyllä kaikista 4 kiekosta
Orkkis Keskidiffi tulee tehtaalta 50k öljyillä... no sitä ei ollu kyllä juuri yhtään kun omaan vaihdoin noi 150k tilalle... joku muukin siitä puhunut, et aika kuivat noi on. Tai oli siellä rasvaa, mutta aika nihkeesti. Voi olla, että 3S lipolla on sen verran ärhäkkä, että 100k vois olla hyvä, mutta pitää kokeilla tuolla 150k ensiksi.
Mites noi lämmöt?
Ajelin melkein putkeen kelloon katsomatta noi 1800Mah *2 rinnankytkettyinä, asvaltilla, nurtsilla, hiekalla ja aikalailla lapanen pohjassa. Sitten akut hiipui. Mittasin laser pistemittarilla lämmöt niin kone oli 64c ja nopari 55c. Ja jokunen tovi tosiaan tuli runtua annettua.