0 jäsentä ja 6 Vierasta katselee tätä aihetta.
Mikä servosta paloi, moottori vai piirilevy?Jos moottori niin kannattaa tutkia ohjauslinkistö ettei se jumita missään vaiheessa.Ja EPA:t on tietenkin säädetty kohdilleen, onhan, jos ei niin servo saattaa palaa.
Tossa TQ gigaradiossa ei taida olla EPA säätöä vai onko? Siis jos vakioratilla ajaa.
Lainaus käyttäjältä: jon.lindgren - 09.12.11 - klo: 11.13Mikä servosta paloi, moottori vai piirilevy?Jos moottori niin kannattaa tutkia ohjauslinkistö ettei se jumita missään vaiheessa.Ja EPA:t on tietenkin säädetty kohdilleen, onhan, jos ei niin servo saattaa palaa.En tiedä mikä paloi, koska asia on mennyt takuun piikkiin kummallakin kerralla. Enkä tarkalleen ymmärrä mitä tarkoitat ohjauslinkistön tutkimisella, ja miten tekisin sen. Joten voitko selventää? EPA on myös tuntematon käsite, harrastusta vasta 4kk harrasteneelle
Lainaus käyttäjältä: nukkumasa - 09.12.11 - klo: 13.24Lainaus käyttäjältä: jon.lindgren - 09.12.11 - klo: 11.13Mikä servosta paloi, moottori vai piirilevy?Jos moottori niin kannattaa tutkia ohjauslinkistö ettei se jumita missään vaiheessa.Ja EPA:t on tietenkin säädetty kohdilleen, onhan, jos ei niin servo saattaa palaa.En tiedä mikä paloi, koska asia on mennyt takuun piikkiin kummallakin kerralla. Enkä tarkalleen ymmärrä mitä tarkoitat ohjauslinkistön tutkimisella, ja miten tekisin sen. Joten voitko selventää? EPA on myös tuntematon käsite, harrastusta vasta 4kk harrasteneelle Itse ottaisin servon irti ja kääntelisin renkaita ja katsoisin jumittaako.
Raksuukos tuossa rällyssä koskaan tasauspyörästö, voisin tehdä pientä konversiota, koska juuri toi diffin hajoileminen on hieman rasittavaa..
Kiintoisaa, oletko kokeillut ajella 3s:llä, ja riittääkö maavara autossa autoteille/parkkipaikoille?
On se piru, jos ei rupee pääsee
Ok, se vaan tuntuu alle puoli vutta auton omistaneesta oudolta. Ja vaikka raktorissahan ne on toisinpäin.