Päävalikko

Kunnallisvaalit 2008

Aloittaja karvanaama, 26.10.08 - klo: 17.45

karvanaama

Eli katsotaanpa, kuinka innokkaasti rc-autoilijat ovat ääniänsä käyneet antamassa tänään, tai ennakkoon. Nuoremman polven harrastajiahan tämä ei tietenkään koske, vaikka halukkuutta äänestämiseen ehkä olisikin.

Itse kävin tänään äänestämässä.

Antti86

Ennakkoo tuli jo äänestettyä.
Onneksi ei tarvi tuohon ilmaan lähteä äänestämään :grin:

bluebeetle

Kuten myös minä.

Ja mitäs ilmassa on vikaa, kunnon goretex-kelit...  :mrgreen:
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

KL

Eihä siinä nyt kastu jos menee autolla  :mrgreen:
GST 7.7 RTR paketti myynnissä

Bagi

itse kävin äänestämässä  kun oli mahdollista :)
LRP / GO / HOBAO http://adf.ly/46GqR

JuhaH

Äänioikeus vuodesta -83, enkä ole kertaakaan jättänyt sitä käyttämättä. Kävin eilen antamassa "sääliäänen" yhdelle tutulle, koska laskin että ääneni putoaa kuitenkin saman puolueen ääniharavan - ja todellisen ehdokkaani -  laariin. Näinhän siinä lopulta kävikin varsinainen ehdokkaani meni kirkkaasti läpi ja "sääliehdokkaani" nousi minun äänelläni pari pykälää vertailulukujen perusteella listan keskivaiheilla tulematta kuitenkaan valituksi (niinkuin pitikin).

Erityisesti minua lämmitti "Mestarin" äänisaalis Helsingin vaalipiiristä median harrastamasta loanheitosta huolimatta.

JuhaH

Ai niin; kyllähän minuakin pyydettiin ja jopa hienoisesti painostettiin lähtemään ehdokkaaksi, mutta en saanut tehtyä päätöstäni ennen ehdokasasettelun umpeutumista.

JuhaH

Aamun Hesarisa oli juttua Porvoon kaupunginhallituksesta, jossa yhden paikan nappasi Perussuomalainen. Onkohan kyseinen valtuutettu myös tälläkin palstalla ansiokkaasti vaikuttanut nimimerkki VesaK, joka jätti palstan käytyään ensin pitkän väännön AKK:n nimimerkki Tumpin kanssa ellen väärin muista?

TTKoo

Näyttää olevan....

PORVOO
Kaupunginhallitus

....
....
....
....

Vesa Koskivuo (PS), jäsen
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.