omassa B-nelkussa käytän LRP Sphere Comp. 2007 Edition ja siinä jatkona 5.5 LRP. Omasta mielestä toi 5.5 on jo hieman ylilyönti tehon puolesta, ainakin jos on lipevä alusta. Oikeillä kunnon kisabaanoilla (Vaasa jne) en ole ajanut, joten en osaa sanoa mimmonen on viedä kun pitoa riittää. Tolla 5.5:lla kuitenkin joutuu melko paljon säästelemään kaasun kans.
Itellä toi LRP yhdistelmä on pelannu helevetin hyvin ja tykkään tuntumasta + helposta säätämisestä. Tarvetta tuulettimelle ei ole vaikka koppakin on umpinainen. Lämpöjä mittomalla eniten tossa kuumenee akku, säädin ei oikeastaan ollenkaan. Välityksenä on jotain 11-12 luokkaa (5.5 koneella siis). Tarkoitus on itellä testailla 8.5 koneella tota vekotinta, takavedossa jää meikän mielestä vähiten toi eteneminen kiinni koneen tehosta, enempi tuntuu olevan ongelmaa pidon vähyyden kans, ainakin meidän liukaspohjaisella radalla.
Millä koneilla jengi kisoissa pärjää? 6.5, 7.5? Mietin vaan, että jos jollein huipulle tollanen motti riittää, niin tuskin tällanen tavis tarttee yhtään enempää tehoa :mrgreen:
Täältä kuitenkin ääni tolle LRP:n 2007 tuulettimettomalle säätimelle. Jäähyripa vaan kiinni säätimeen ja mahtuu kopan alle.
Niinjoo ja tosiaan, ainakin ite tykkään tollasen tarkan säädin-moottorikombon tuntumasta jos tarkoitus on koittaa pysyä radalla. Jos teho tulee ku turbosaabista pihalle, ei takavedolla ajaminen kovin mielekästä ole.
5.5 koneella oon ajellu perusennakolla, punchi nollilla, ilman automaattijarrua ja jarrun säätö suht miedolle ettei spinnaa.