Kirjoittaja Aihe: Suomalaiset RC-Liikkeet  (Luettu 338182 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #240 : 31.12.10 - klo: 10.47 »
Ei muuta kuin perustelemaan mistä tuo väite tulee.

Oma perustuu puhtaasti työn puolesta saatuun kokemukseen sekä tutuksi tulleiden postin työntekijöiden suusta.
Pikakirjettä ei käsitellä mitenkään eritavalla.
Sopii kokeilla mikäli epäilyttää.

Kiikutat samaan aikaan normaalin ykkösluokan kirjeen ja pikakirjeen.
Lähetät jollekin kaverille joka ilmoittaa millon kirjeet on perille tulleet.

Siinä on toki eroja mikäli firmana lähetät.
Mikäli siis on hinnoittelusopimus.
Jos hinnoittelupalveluun laitat niin ei mitään merkitystä onko ykkösluokan vai pikakirje.
Ne kun menee sinne samaan hinnottelupaikkaan.
Mutta jos viet pikakirjeen tiskille ja maksat lähetyskulut niin se pikakirje silloin oikaisee yhden turhan etapin.

Tosin hinnoittelupalveluunkin menevät kirjeet suurimmaksi osaksi ehtivät seuraavaksi päiväksi perille...

Poissa Soo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #241 : 31.12.10 - klo: 11.03 »
Tiedän varsin hyvin, että pääsäntöisesti  1. luokan kirjeet etenevät samaa vauhtia. Kun kerran piti sinulle perustella tämä, niin laitanpas lainauksen postin sivuilta.

Lainaus
1. luokan kirjeet jaetaan vastaanottajille pääsääntöisesti postitusta seuraavana työpäivänä.

Tämä on tuo 95% lupaus.

Lainaus
Pikakirje
Työpäivinä (ma─pe) toimipaikkaan siellä ilmoitettuun aikaan mennessä jätetty pikakirje jaetaan vastaanottajille perusjakelussa postiin jättöä seuraavana työpäivänä (ma─pe).

Pikakirjeitä jaetaan erikseen määrätyillä alueilla myös arkilauantaisin. Jakelualueet voi tarkistaa toimitusaikakyselystä. Pikakirjettä ei jaeta arkipyhinä.

Ps. Miten voit suoltaa noin paljon tekstiä ja noin vähän asiaa?
Pss. Miksi sama admin aina pilaa säikeet niihin kuulumattomilla asioilla ja väittelyllä?

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #242 : 31.12.10 - klo: 11.12 »
Koska sitä provotaan, hoke ei erään toisen foorumilaisen tavoin voi jättää "keskustelua" kesken sanomatta viimeistä sanaa....


Asiaan, nyt on jopa racingfactory kussut tilauksen - ensimmäistä kertaa minun tilaushistoriassa - kun toissapäivänä tilattu moottori ei ilmestynyt tänäänkään postiin/laatikkoon. Koko verkkokauppakin näemmä nurin eli ei pääse tarkistamaan tilauksen tilaakaan.. No, onneksi olen kipeänä enkä pääsisikään treenaamaan :)
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #243 : 31.12.10 - klo: 11.18 »
Huoh...

Ensinnäkin.
En ole admin.
Ja toisekseen... aivan yhtäpaljon sisältöä mun tekstissä on kuin muissakin.
Minä voin jättää keskustelun kesken sanomatta viimeisen sanan.
Mutta jos sanotaan vähänväliä että on olemassa kirjeitä tai paketteja jotka etenevät nopeammin kuin ne normaalit niin siinä on jo aika vähän sisältöä.

Varsinkin siis kun se sanotaan ilman perustelua.

Okei... eli pääsääntöisesti 1. luokan kirjeet etenee samaa vauhtia.
Missä kohtaa se tilanne tapahtuu että pikakirje menee ohi?
Kenties auton kontissa laatikko heilahtaa jarrutustilanteessa sen ykkösluokan kirjeen edelle.  :p


Ps: käydäänpäs sitten katsomassa mistä kaikki jälleen lähtikään ja miksi nimenomaan vastasin useammin.
Koska ekassa viestissäni kirjoitettua asiaa ei yksi halunnut ymmärtää kuten se oli kirjoitettu ja piti näköjään lähteä väittelemään siitä mitä olen kirjoittanut jne.

Pps: Eli kertokaas mulle nyt sitten mikä on se päivässä perillä paketti ja mikä on kahdessa päivässä perillä paketti niin saadaan vähän sisältöä tähän tyhjyyteen  :wink:
« Viimeksi muokattu: 31.12.10 - klo: 11.22 kirjoittanut *HOKE* »

Poissa anzi

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #244 : 31.12.10 - klo: 11.56 »
no en oo mikään asiantuntija, näin se itellan asikaspalvelussa minulle kertoi,mut voi olla et on toisinkin
paketti lähti 16.05 ja 7.15 turku lajittelukeskuksessa johon se lamettui päiväksi eikä suostuneet
sitä sieltä antamaan vaikka anelin
ja seurantakoodilla tietenkin paketin kulkua seurasin

mut auto perillä ja kaikki hyvin,säilyypä ainakin ehjänä ku on paketissa :azn:

Poissa jannes28

  • Veteraani
    • Profiili
    • Racers RC Shop
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #245 : 31.12.10 - klo: 13.28 »
Hohhoijaa. Ymmärrän kyllä anzin pettymyksen, kun asiat eivät mennykkään niinkuin piti ja kisatkin olisi ollut. Mutta miksi siitä on jauhettu jo pari sivua? Täällä on niin pitkiä viestejä täynnä asiaa, että puoliakaan en jaksanut lukea loppuun asti ;)
Laadukkaat ja edulliset RC-Autot ja tarvikkeet www.racersrcshop.com

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #246 : 31.12.10 - klo: 15.07 »
No mutta eikös se sitten mennytkin niin että se paketti tuli seuraavana päivänä eikä tuohon itse myyjäliike voinut taaskaan mitään että posti sitten munii.
Posti myös aina selittää kuluttajalle näitä huvittavuuksia kuinka tulis nopeemmin kun laitat yhden ruksin. Voi kunpa se meniskin vaan oikeesti niinkuin puhuvat. Totuus kun vaan onkin se että samassa ne 16 ja 14 paketit kulkeutuu kaupungista toiseen. Ei niitä eritavalla lähtöpisteessä tai matkalla käsitellä. Ja aina jos on 16 paketti niin se lappu tulee päivän viiveellä eli seurantakoodilla ja henkkareilla paketin saa.

Poissa Karvis

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #247 : 31.12.10 - klo: 17.16 »
Pss. Miksi sama admin aina pilaa säikeet niihin kuulumattomilla asioilla ja väittelyllä?

Koska sen pitää aina saada olla oikeassa, ja vaikkei olisikaan niin vänkytys jatkuu niin kauan että hän saa kuitenkin viimeisen sanan :roll:

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #248 : 31.12.10 - klo: 23.08 »
asia joka ei pidä paikkaansa.
Toisaalta, en mä kyllä tässä asiassa väärässäkään ole.
Mikäli sitä ei itse tiedä miten posti toimii niin ei muuta kuin kokeilemaan.
Ja koska kyseessä oli helsinki turku väliset toimitukset niin testiin hyväksytään ainoastaan isosta kaupungista isoon kaupunkiin.

Pså nyt ihan oikeesti kireet pipot taas syrjään

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #249 : 31.12.10 - klo: 23.35 »

Pså nyt ihan oikeesti kireet pipot taas syrjään

Jåku våis näyttää esimerkkiä ihan itse... :)
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #250 : 01.01.11 - klo: 14.33 »
Syvimmät pahoittelut että kännykällä kirjotellessa lipsahti : sijasta å

Just tällästen viestejen takia mä aina vastaan takas... Ei siksi että pitäis se vika sana päästä sanomaan, vaan siks ettei tartte kään tää asiaa niin että mulla sitä pipoa kiristäis.
Ei tod kiristä.
Monilla muilla näyttää kiristävän kun ihan kirjottamaan asti tullaan psykoanalyysejä tekemään kun ärsyttää nähdä keskustelua keskustelufoorumilla. :mrgreen:

Poissa bartti

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #251 : 01.01.11 - klo: 18.34 »
vika.
vaikka menikin OT.
Beetlejuice, nutech ja jotain sille välille.

Poissa horna

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #252 : 07.01.11 - klo: 21.22 »
Anteeksi, mutta saisiko kirjoittaa aihessta? Tuntuu siltä että harrastajat ovat siirtyneet tilaamaan tavaraa ulkomailta ja kotimaiset kaupat lyövät lappua luukulle. Ensin kai meni konkkaan jr-hobby, ilmeisesti palvelu oli mitä oli. Sitten Ideaparkin Atala suljetiin. Nyt on Rc-piste ja Rc-carage sivutoimisia ja Racing Factoryin Pitäjänmäen toiminta yhdistyi Hobbylinnan kanssa. Tämä on mielestäni huolestuttava suunta. Tämä siis on tapahtunut vuoden sisällä. Tässä pian käy niin että kohta ei ole enää ainuttakaan normaalisti aukiolevaa erikoisliikettä. Tästä päästää helposti siihen että ei ole enää mahdollista tutustua esim. autoon ja sen tekniikkaan ennen ostoa. on vain tilattava esim. kiinasta tuote netissä olevien kuvien perusteella. ja kun ei ole maahantuojia ei ole varaosa varastoakaan ei sitä vähäistäkään mitä nyt. Itseäni harmittaa näiden rc-pisteen ja rc-garagen auki oloaikojen osaaikaistuminen. Silloin kun töiltä ja lapsen hoidolta yms pääsee harrastamaa on ollut hienoa että osia on saanut samantien hyllystä ohikulku matkalla. Toki hyvää palvelua olen saanut nytkin, mutta miten tulevaisuudessa? Käykö niin että se varsinainen palkkatyö vie voiton loppujen lopuksi. Ja miten sitten uudet harrastajat pääsevät alkuun? Jää ainoaksi vaihtoehdoksi se suuren kauppakeskuksen kauppa tuotteineen. Tarjonta supistuu ja se supistuminen tapahtuu sieltä laadukkaimasta päästä. Toivottavasti porukka alkaisi miettimään mistä kannattaa loppujen lopuksi ostaa. Ymmärrän toki että hinnat on usein halvempia ulkomailla, mutta kuinka suuri se ero on loppujen lopuksi onkin sitten niin riippuvainen tuotteesta. Itselle tuo hinnanero jossain tuotteessa on mitätön verrattuna siihen että se harva harrastuskerta jää väliin. Itsellä kun tuo työ on sellaista että puolet vuodesta, joskus enempikin menee reissussa. Olisi kiva kun pääsee harrastamaan ja jokin osa hajoaa, niin saisi osan nopeasti. Ettei taas mene ne vapaa päivät osia odotellessa, ja sitten pitääkin taas lähteä niitä euroja keräämään pitkin maailmaa. Tässä nyt tämmöinen puheenvuoro kotimaisten kauppojen puolesta. Me harrastajat loppujen lopuksi päätämme omalla ostokäyttäytymisellä sen montako rc-kauppaa meillä on vai onko.

edit: meinas unohtuu atala
« Viimeksi muokattu: 07.01.11 - klo: 21.42 kirjoittanut horna »
MFR,Robin 25, 3xJConsepts bj4, Tamiya tt01E, 2x Thunder Tiger MTA4+LRP, Corally RDX PHI+novak brushless, LRP S8TXe, Losi LST, SV27, GWS Beaver, Losi 1:10 comp crawler+losi brushless, Atlas 1:16 hydro.

Poissa Hyper

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #253 : 07.01.11 - klo: 21.48 »
Valitettavasti hinnan lisäksi myös nopea saatavuus tuotteelle tuntuu kannustavan ihmisiä tilaamaan suomalaisten kauppojen sijaan ulkomailta.

Mitä tulee siihen tuotteen näkemiseen ennen ostoa niin tottahan se on että pelkän internetin kanssa asioiminen on hankalampaa entä jos voi kaupassa kysellä ja katsella. Tosin näkeehän näitä laitteita myös radoilla eri puolilla Suomea jos vain löytää aihetta käsittelevän ketjun vaikka täältä rc10:stä ja selvittää milloin sattuu porukkaa radalla/ajopaikalla olemaan jotta voi mennä paikan päälle katselemaan.

PS. kannattaa hieman lyödä entteriä välillä kun kirjoittaa niin on helpompi lukea tekstiä entä jos se on yhdessä pötkössä :)

Poissa hottentotti

  • RiverCross RC
    • Profiili
    • rc10.fi
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #254 : 07.01.11 - klo: 21.59 »
Itse yritän kanssa suosia kotimaisia kauppoja, ihan sen takia että on mukava kun on palvelua omalla aikavyöhykkeellä...

Onhan se totta että osia voi saada ulkomailta edullisemmin ja nopeammin. Mutta toisaalta itse me ohjaamme nuo liikkeet pienentämään varastojaan kun ei niitä osia mene kuitenkaan. Eli lusikka kauniiseen käteen ja ruvetaan kommunikoimaan -> esittämään toiveita liikkeille varaosien saatavuuksista tiettyihin automerkkeihin/malleihin. Uskon että liikkeet mielellään pitää sellaisia osia hyllyssä jos tietää että kun minulta/sinulta hajoaa auto niin soitan/menen käymään kyseiseen liikeeseen ja ostan ne osat siitä samoin tein.

Eli suositaan Suomalaista työtä ja yritteliäisyyttä - ja minulta ainakin kaikki kunnioitus niille jotka jaksavat pitää liikettä pystyssä ja käydä vielä muualla tienaamassa...

** Durango DEX-410 V3 ** Durango DESC410R** www.racersrcshop.com **

Poissa Iku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #255 : 07.01.11 - klo: 22.22 »
Itse pyrin tietysti suosimaan Suomalaisia liikkeitä mutta jos en saa mitään kontaktia liikkeeseen ja tilaus ollut sisässä toista kuukautta, niin ymmärrys loppuu siihen. Näitä liikkeitä on useita. Suomessa onneksi on vielä todella hyviäkin liikkeitä. Ei sieltä Kiinasta viitsi tilata mitään vähänkään kalliimpaan kun mielellään maksaa vähän enemmän, että on jonkunlainen kuluttajansuoja. Kyllä ne takuut ym. toimii varmaan joka maassa mutta toimituskulut ym. karkaa pilviin. Ja mielellään asioin suomen kielellä, niin harvemmin tulee väärinymmärryksiä ym.
Suomen verotus pitää myös kilpailukyvyn alhaisena ja tämä nakertaa alan yrittäjien kannattavuutta ja tähän toivoisin parannusta mutta sitä ei tule tapahtumaan. Toisaalta kiristyvä verotuskäytäntö alv:n perinnässä on Suomalaisten yrittäjien kannalta hyvä asia vaikka se meitä harmittaakin. Vähän ristiriitainen lause mutta aika näyttää, mihin suuntaan tuossa mennään. Veikkaan, että ulkomaantilausten kokonaisarvo kasvaa, koska verot menee täysimääräisinä kuitenkin ts. pienet tilaukset eivät ole enää kovin kannattavia.
« Viimeksi muokattu: 07.01.11 - klo: 22.25 kirjoittanut Iku »

Poissa savo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #256 : 08.01.11 - klo: 21.54 »
Täydet pojot täältäkin niille muutamille hyvin toimiville Suomalaisille Rc-liikkeille jotka jaksavat ponnistella eteenpäin.
Niin helppoa kuin se onkin nykyisin se ulkomailta tilaaminen,poislukien vähäinen tullipisteiden määrä,niin itse ainakin kysyn AINA ensimmäisenä Suomen liikkeistä tuotteen saatavuuden.Ja jos tuotteen saa Suomesta kohtuu ajassa ja hinta ero ei ole kovin suuri niin ei tarvitse kauan miettiä mistä tilaa.
Toki valikoimat ovat rajalliset Suomessa ja sitä kautta väkisin ajautuu toisinaan tilailemaan ulkomailta.
Valtra N111 1/1 ym. ja ihan v...sti velkaa!

Poissa hottentotti

  • RiverCross RC
    • Profiili
    • rc10.fi
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #257 : 08.01.11 - klo: 22.45 »
Itse olen ainakin huomannut että ainakin minun auton myyjä kyselee välillä että minkälaista osaa tarvitsee, ja jos tulee jotain uutta hopuppia saataville niin tulee kysely että onko kiinnostusta tilataanko?

Eli ainakin minä olen kyseisen auton osalta hyljännyt koko ajatuksen ulkomailta tilaamisen :shock:
** Durango DEX-410 V3 ** Durango DESC410R** www.racersrcshop.com **

Poissa Janne Rantaruikka

  • KSPA admin
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #258 : 09.01.11 - klo: 00.29 »
Erittäin isoa kiitosta annan Pitäjänmäen entiselle RF:lle ja sen henkilökunnalle kuten myös Espoon edesmenneelle HL:lle ja sen henkilökunnalle. Vieläkin isompaa kiitosta annan näiden liikkeiden yhdistymiselle. ERITTÄIN hyvää ja asiantuntevaa palvelua ja voin luvata, että asioin vastaisuudessakin aina ensiksi tässä liikkeessä.
Mielummin annan rahani iloisesti palveleville liikkeenpitäjille kuin kasvottomalle internetille. Pidetään porukalla tämä hieno harrastus pystyssä ja autetaan niitä jotka sen meidän lähelle tuovat. Toivottavasti yksikään RC-liike ei joutuisi sulkemaan ovia tai rajoittamaan aukioloaan sen takia, että porukka tilaa KAIKEN kiinasta.
TT-01D, TT-01, X-Maxx8s, TRX-4, E-revo, Slash 1:16, Mini M-03, LRP Shark RMT, Asso SC10, Asso T4, Gmade R1, Infraction, Ryft, Senton, Element enduro

Poissa peccis

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #259 : 09.01.11 - klo: 21.07 »
En mä ainakaan mitään hyväntekeväisyyttä ala harrastaa, ostan sieltä mistä halvimmalla saa. Muutenkin vähän huonoja kokemuksia suomalaisista liikkeistä ja maahantuojista, tosin hyviäkin, esim. Sabe
2 x Hobao hyper10sc & 3 x AssoRC18

Poissa Iku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #260 : 09.01.11 - klo: 21.32 »
En mä ainakaan mitään hyväntekeväisyyttä ala harrastaa, ostan sieltä mistä halvimmalla saa. Muutenkin vähän huonoja kokemuksia suomalaisista liikkeistä ja maahantuojista, tosin hyviäkin, esim. Sabe
Ei esim. palvelusta maksaminen ole hyväntekeväisyyttä. Mutta joillakin liikkeillä hinnat on silti korkeita ja mun on vaikea ymmärtää 400% katteita vaikka palvelun taso on nolla.
Se mua vieläkin ihmetyttää, että miksi jotkut rc-liikkeet pitävät nettipuljujaan auki, vaikka ei ole aikomustakaan lähettää tuotteita. Näitä ei onneksi ole montaa mutta kuitenkin.
Ja esim. sähköpostiin saisi tulla paljon enemmän mainoksia alan liikkeiltä. Niitä on kiva lueskella vaikka ei olisi mitään ostamassakaan. Toki paras mainos taitaa olla kun kauppias edustaa firmaansa treeni- ja kisapaikoilla. Mutta kaikilla ei ole tähän mahdollisuutta.

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #261 : 10.01.11 - klo: 14.20 »
Tuohon nettikauppojen pitämiseen auki tiedän ainakin yhden tapauksen, jossa kauppa ei toimi, vaan tilaukset katoavat, mutta kauppapaikan palvelun tarjoaja ei sitä toistuvista pyynnöistä huolimatta ole korjannut, eikä myöskään sulkenut. Siinä on kauppias puun ja kuoren välissä tuollaisessa tilanteessa.

Kotimaisten kauppojen osalta tilanne ei todellakaan ole kääntynyt ainakaan parempaan suuntaan viime vuoden aikana. Itsekin olen joutunut varmistamaan varaosien saannin hankkimalla itselle huomattavat varaosavarastot. Ei siksi ettei niitä RC-Garagelta saisi ihan kohtuullisesti edelleen, mutta kun jokin osa hajoaa ja huomenna pitäisi olla taas radalla, niin osan saaminen ensi viikolla ei auta. Osa kuin osa pitää löytyä itseltä ja vasta sen varaosan tilalle kysellään osia sitten garagesta. En mä mitään kauppaa pidä, mutta jos nyt jollain ihan akuutti tarve on CRT.5 tai SCRT10 osille, niin saa kysyä, aika todennäköisesti löytyy osa hyllystä.
« Viimeksi muokattu: 10.01.11 - klo: 14.29 kirjoittanut Penguin »
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa savo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #262 : 13.01.11 - klo: 21.58 »
Eipä herätä enää kauheasti mielenkiintoa tuo Hpi:n maahantuoja.
Varastot suppeammat kuin ennen,viesteihin vastaaminen hidasta,entinen 14pv:n maksuajalla oleva laskutus ei olekkaan enää voimassa  :huh: vaikka kaikki laskut on hoidettu ajallaan ja liikkeeseen kannettu muutamassa vuodessa pitkälti toistakymmentä tuhatta euroa...
Tiiä sitten onko lopun alkua mutta ei hyvää kuvaa anna,valitettavasti.Asiakas vaan helposti ajautuu naputtelemaan tilauksen ulkomaille.
On tietysti vallan loistavastikin toimivia liikkeitä(mm.Rc Sabe) edelleen Suomessa ja siitä kiitos heille.
Valtra N111 1/1 ym. ja ihan v...sti velkaa!

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #263 : 20.01.11 - klo: 10.11 »
Kukas kauppaa JConceptsin koreja Suomessa muu kuin RC-Garage? Sieltä on nyt ollut tavaran hankkiminen vähän hankalaa ja korien suhteen saatavuus aika nollassa jo jonkin aikaa. Olisi tarvetta saada SC-autoihin uusia koreja, eikä viitsisi alkaa niitä merten takaa uittamaan, kun siinä tulee yhdelle korille aika tavalla hintaa. Erityisesti uudet SCRT10:lle tarkoitetut korit kiinnostavat.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa jannes28

  • Veteraani
    • Profiili
    • Racers RC Shop
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #264 : 21.01.11 - klo: 09.02 »
Todella isot plussat Hobbylinnalle. Mikko tekee todella tärkeätä duunia meidän harrastajien eteen. On mahdollistanut aika monelle harrastajalle ajomahdollisuuden talveksi muuallakin kuin Turussa. THUMBS UP!
Laadukkaat ja edulliset RC-Autot ja tarvikkeet www.racersrcshop.com

Poissa -HL-

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #265 : 24.01.11 - klo: 14.34 »
Edelliseen yhtyen:
Ennen joulua ostettu Nosram Storm Evolution kone alko viikonloppuna nostaan lämpöja oikein urakalla, kone aivan jumissa. Koneen sisältä löytyi kahdessa osassa oleva roottori.
Tänään soitin Hobbylinnaan ja kerroin tilanteen, kone takuuseen ja parin kympin välillä Pure Evolution kone tilalle.
Hieno homma!
X – 6² | Dex210 | B44.1 | Slash 2wd Anza Evo

Poissa polle

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #266 : 24.01.11 - klo: 14.56 »
Miksi esim. Medasec ja Sabe lähettävät laskulla vaikka pyydetään postiennakkoa?
Muuten on ollut hyvää palvelua Sabella ja Medasecilla. Racing Factoryn toimitus ajat voisi olla vähän paremmat, kun tilasin Slashin toimitus kesti lähes kaksi viikkoa.
Traxxas Slash LCG, Absima Jekyll, Savöx, Fullymax

Poissa P.R

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #267 : 24.01.11 - klo: 15.31 »
Miksi esim. Medasec ja Sabe lähettävät laskulla vaikka pyydetään postiennakkoa?
Muuten on ollut hyvää palvelua Sabella ja Medasecilla. Racing Factoryn toimitus ajat voisi olla vähän paremmat, kun tilasin Slashin toimitus kesti lähes kaksi viikkoa.


Ei tule postiennakkomaksua turhaan,eli säästät selvää rahaa siinä.

Team Näätäracing                 www.rcm.fi

Poissa Pete_69

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #268 : 25.01.11 - klo: 07.58 »
Yleensä joka paikasta tulee laskulla, jos tavara on sen kokoista, että mahtuu suoraan postilaatikkoon. Ja mitä Racing factoryyn tulee, niin ei ole tainnut heillä olla sitä slashia varastossa tilaus hetkellä, rf kun lähettää paketit usein jo saman päivän aikana, kun tilaus tehdään.
Lrp S18 Monster, hpi cyber 10b "Wannabe SC". Axial SCX10 Trail Honcho. Tamiya TT-01 Type ED.

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #269 : 25.01.11 - klo: 12.19 »
Miksi esim. Medasec ja Sabe lähettävät laskulla vaikka pyydetään postiennakkoa?
Muuten on ollut hyvää palvelua Sabella ja Medasecilla. Racing Factoryn toimitus ajat voisi olla vähän paremmat, kun tilasin Slashin toimitus kesti lähes kaksi viikkoa.

Enpä ole ennen nähny että joku valittaa kun asia menee näinpäin..  :huh:

Ja 98% RF:n toimitusajat on kyllä samaa luokkaa Saben kanssa..
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4