Dodii nyt hieman on tullut tuolla ajeltua, yli 12 tankillista ja tuloksia:
Etu/taka iskari tornit sai kipeetä kun katotin
Ansmannin perus servo hajalla(muoviset rattaat)
Vasemman etupyörän hubi/laakeri pesä hajalla, pitkittäinen kardaani kiero
etu puskuri sökö.
pohjalevy banaanille
miksi näin:
Crash nr1: tapahtui niin että lähti ruuvi irti hubista ja auto kaarsi täydestä vauhdista ojaan, kuului naps ja hubi sökönä jonka sain korjattua.
nr 2: Lähti samanen ruuvi irti ja kaivoa päin jolloin meni myös etu torni kieroksi, sain korjattua kummatkin.
nr3: Jälleen sama ruuvi irti ja katolleen jolloin meni takatorni. Tässä vaiheessa alkoi usko loppumaan loctiten pidosta.
nr 4, jostain käsittämättömästä syystä kaupungilla asfaltilla ajettaessa vastari otti häikkää(2,4 ghz)(ei toiminut failsafekaan
) ja liukui autoni mun noin20 kmh tai lujempaa seinää päin, koulun pihalla siis ajelin. Tässä meni pitkittäinen kardaani sekä ohjaus servo sekä etu puskuri/ pohja banaanille.
tunnin fiksailujen jälkeen kaikki korjattu ja taas baanalle , tosin hiekalle.
nr5
liipissä jälleen tuttua kaivon rengasta päin, tosin hölkkä vauhtia kopsahti mutta niin että pääsi se painamaan kaasu servon hornin puolikaasulle ja jäi jumiin, auto lähti kuin ohjus ja sama kuuluisa vasen etupyörä otti kipeetä osuessaan kiveen 20 metrin päässä ja katolleen.
tulos: rikkoi jo korjatun hubin ja samalla navan kiinnikkeen.
Mitä tullut huomattua näin rattoisan ajelun lomassa:
Tuo asmannin alumiinin laatu on jotain käsittämätöntä sontaa noissa iskari torneissa.Ja ne "karkaistut vetarit" ei ole karkaistuja.
Hankittuna on kolmenumeroisella summalla:
Alu c hubit eteen sekä uudet navat, alu vetarit joka nurkkaan sekä dog bonet. Alu keski diffin pysty tuet, hiilari tornit sekä keskidiffin kansi, varoiksi alu servo saveri tornit sekä ala tukarit ja kerpeleesti osia. bonuksena efra legal putki 2041 tuohon arne 21 kylkeen
Sekä ehkä ainoa järkevä tilaus: 2kpl savöx servoja jotka vääntää 12kg.
Mukavaa hommaa jos olisi osat suoraan himassa hyllyllä :D
Mitä muuta tullut tehtyä:
Arne 21 motti sai netistä löytyneiden ohjeitten perusteella hieman hierontaa :
shimmit lähti kannen välistä pois, dremeli vinku sylinteri putkea pitkin sekä kampuraaa se kutitteli, kone nippuun ja kyllä huomasi eron :P, viri pilliä odotellessa.
Tulevaisuudessa:
Kovaa ajoa ja varmaankin tulee tilattua tuohon mottiin se 8 porttinen sylinteri putki sekä mäntä ja kiertari, sama lohko tuossa on kuin forcen padoissa joten olettaisin käyvän heittämällä.
-Kezzzu