Kyllä se 9451:kin voimansapuolesta riittää, kun jarrut on rakennettu oikein. Helpottaa tietty asiaa jos on enemmän voimaa. Lasikuitujarrulelvyillä voimaa tarvitaan myös huomattavasti vähemmän.
ST-RR:ssä on parhaimmat jarrut mitä tähän mennessä oon käyttäny. ACRE-jarrupalat kitkapinnoilla ja RTR:iä paremmat teräksiset levyt.
Mulla oli elokuussa kun sain tän ST-RR:n kasaan; ACE DS1015(14,5kg/0,108s) servot ohjauksessa ja kaasu/jarru servoina, mutta nyt huomannu että kössin 3-4kilon rtr-servokin riittää jarruihin, myös asvaltilla ajaessa.Epalla joutuu rajoittaan jarrutustehoja ettei menis lukkoon helposti.
Lisäksi nuo palat ja levyt ei kulu kovin nopeaa: nyt 3.5gallonaa ajettu ja ne on edelleen uuden veroiset, vaikka olen käyttänytkin jarruja.Kyseessä tosin piha/soramonttu-suttailua, en tiedä minkälainen kulutuskestävyys olisi rata-ajossa jossa kiihdytellään ja ja jarrutellaan 3-10 sekunnin välein jatkuvasti(tuulesta temmatut ajat)
Ohjauksessa 10kilon servolla pärjää, mutta paikallaan se ei jaksa kääntää- ajossa kyllä...