Kirjoittaja Aihe: Ei kule...  (Luettu 7060 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mirtsu

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Ei kule...
« Vastaus #30 : 18.01.09 - klo: 18.34 »
Mikä ois sit paras kone mikä kävis mun noparille siis väännöltään ja teholtaan?+?=??

Poissa mirtsu

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Ei kule...
« Vastaus #31 : 19.01.09 - klo: 21.01 »
Ja nopari on siis 15t..
 :tongue:

Poissa RealTaste

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Ei kule...
« Vastaus #32 : 19.01.09 - klo: 21.05 »
Muokkaa nappikin on olemassa.. ja jos nopari on max teholtaan 15 niin sitten suosittelen yli 17 koska jos laitat 15 niin nopari joutuu aika koville..  :roll:
Kyosho Inferno 7.5Kyosho mini-z monsterTraxxas rustler (mamba sidewinder 5700)

Poissa mirtsu

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Ei kule...
« Vastaus #33 : 20.01.09 - klo: 16.07 »
Pitää tässä vähän harkita minkä ostais.. :cool: :cool:

Poissa Jabe

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC Drifting Finland
Vs: Ei kule...
« Vastaus #34 : 20.01.09 - klo: 16.30 »
Niin ja jos laitat lipot kiinni joskus, niin tuossa noparissa pitää olla vähän enemmän "varaa" kun kaks lankaa...
Ite poltin 15t rajoituksella olevan novakin lipoilla ja 15t koneella, nyt on mamba max tilalla...
Sitä saa mitä tilaa, mutta jos ite tekee saa mitä tulee...
RCDF.tk -RC Drifting Finland-

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ei kule...
« Vastaus #35 : 20.01.09 - klo: 17.07 »
Jos ton jo luit: - kaupasta ei saa suoraa 100% Ansmannin jaoille käyviä tarvikerattaita -

Varmaan uskot jos sanotaan, että joudut ton takia käyttämään sitä ratasta joka ex koneessasi on!?
Siirtämään sen pinionrattaan ostamaasi uuteen koneeseen.
Ja olet sidottu niihin välityksiin, mitä niillä rattailla saat!
Eli joudut ostamaan koneen, jonka käyntikierrosluvut ei kaameesti eroa nykyisestä (siis sillon ku se toimi!)
- - ja sillä perusteella 23 kiekkanen tai enemmän...
PS
toki voit valita semmosen merkin/mallin, jonka kisa-harjottelijat näkee kulkevaksi/ kestäväksi ..
(YV:n puolella pistin yhen esimerkin, jos luit)
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa tomppa82

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Ei kule...
« Vastaus #36 : 20.01.09 - klo: 17.36 »
Jos ton jo luit: - kaupasta ei saa suoraa 100% Ansmannin jaoille käyviä tarvikerattaita -

Varmaan uskot jos sanotaan, että joudut ton takia käyttämään sitä ratasta joka ex koneessasi on!?
Siirtämään sen pinionrattaan ostamaasi uuteen koneeseen.
Ja olet sidottu niihin välityksiin, mitä niillä rattailla saat!
Eli joudut ostamaan koneen, jonka käyntikierrosluvut ei kaameesti eroa nykyisestä (siis sillon ku se toimi!)
- - ja sillä perusteella 23 kiekkanen tai enemmän...
PS
toki voit valita semmosen merkin/mallin, jonka kisa-harjottelijat näkee kulkevaksi/ kestäväksi ..
(YV:n puolella pistin yhen esimerkin, jos luit)

Totta. Ongelmaksihan tuossa siis tulee se, että jos kaupasta ostaa 48 jakoisen pinionin, joka on lähimpänä Ansmannin käyttämää jakoa, niin se pieni yhteensopivuusongelma ensimmäisen todennäköisesti aiheuttaa sellaista ongelmaa, ettei pinionin kiinnitysruuvi pysy kireällä, vaan löysää jatkuvasti ajossa ja sitten pinioni "valuu" taaksepäin niin, ettei lopulta kosketa spurria. Ruuvilukitetta kun pistää, että pinionin saa pysymään paikallaan, niin tulee ongelmaksi joko Pinionin tai Spurrin kesto. Kovemmasta materiaalista oleva ratas syö pehmeämmästä materiaalista valmistettua ratasta. Alkuperäisen spurrin kiinnitykseen taas tietääkseni ei käy ihan mikä tahansa, jos ylipäätäs mikään, yleisesti myynnissä olevista spurreista
« Viimeksi muokattu: 20.01.09 - klo: 17.52 kirjoittanut tomppa82 »
Ajokunnossa LRP Blast S10 TX2 ja Surge grusher-vene.
Lisäksi muutamia innostusta odottavia auto-projekteja

Poissa mirtsu

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Ei kule...
« Vastaus #37 : 21.01.09 - klo: 08.50 »
Eli ei mitään huippu kisa konetta :D ? Joku vanhan tapanen..

Poissa kynamies

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ei kule...
« Vastaus #38 : 21.01.09 - klo: 18.12 »
Kyllähän ajetaan myös vakio-luokkaa 27-lankaisilla moottoreilla. Mutta tuo ehdotettu 23-lankainen olisi ihan hyvä vaihtoehto, jos ostat tehokkaamman koneen, joutuisit ostamaan pienemmät välitykset, jottei moottori ja nopeudensäädin rasittuisi liikaa ja hajoaisi.
Asiat jo kertallen sanottuja, mutta tein tämmösen tiivistelmän  :roll:

Poissa Osku97

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Ei kule...
« Vastaus #39 : 13.03.09 - klo: 18.26 »
Juu mulla on tämä sama auto, ja nyt on ongelmana että kun on kaasu keskellä niin auto menee eteenpäin ja pitää painaa pakin puolelle että auto ei liiku. tietääkö kukaan missä vika??? :huh:
|Ansmann racing Royal Flash|

Poissa Jabe

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC Drifting Finland
Vs: Ei kule...
« Vastaus #40 : 13.03.09 - klo: 18.34 »
Ohjaimen säädöissä.
Säädä trimmit kohdalleen ja katoppa vielä jos ohjaimessa on EPA säädöt, että ne on 100% (jollet sitten ole niitä tarkotuksella säätänyt).
Sitä saa mitä tilaa, mutta jos ite tekee saa mitä tulee...
RCDF.tk -RC Drifting Finland-

Poissa Osku97

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Ei kule...
« Vastaus #41 : 13.03.09 - klo: 19.19 »
Trimmit on jo maksimissaan mutta ei tuoenää tunnu ryömivän kun sen laskee maahan...
|Ansmann racing Royal Flash|