Moro!
Kyseisestä säätimestä pystyy säätämään tuota AMTS-muuttujaa. Jos olen oikein ymmärtänyt, kyseessä on moottorin ennakon säätäminen.
Eli ennakon lisäämisellä saavutetaan lisää tehoa ja huippukierroksia, mutta samalla ajoaika lyhenee, lämmöntuotto lisääntyy. Vastaavasti ennakon vähentämisellä saavutetaan lisää vääntöä, pidempi ajoaika, pidempi huoltoväli ja pienempi lämmöntuotto.
Itselläni moottorina harjaton Speed Passion ultra sportman Stock 9,5T ja säätimenä tuo Speed Passion GT.
Säätimen ohjelmointi vaihtoehdot ovat;
0 astetta
3,75
7,5
11,25
15,00
18,75
22,50
26,25
Tehdasasetus oli tuo 26,25 astetta ohjelmointi purkin mukaan.
Joten kysymykseni kuuluu kokeneimmille, että mikä noista arvoista kannattaa valita, ettei aiheuta tuhoa moottorille (moottori siis vielä ajamaton)????