Perustestit läpi!
Ennen numerointia kytkennät tarkistaen ( nimenomaan nopari-vastari piuha oikeinpäin? , sitten:
1. akkua suoraan harjalliselle koneelle - pitää pyöriä ja lujaa (Pyörät ilmassa tai ilman vanteitakin akselit, jos et koita konetta irtona...)
2. nopari mukaan, vastarissa piuha oikein - pitää ratin herätä
( siis noparin pitää antaa bec-piirillään oikeaa sähköä vastarille ja ohjausservolle päälle laitettaessa)
3. ohjaus ja kaasu vastarissa vaihtaen - antaako ratti toimintaa nopariin
( ja antaako nyt kaasu etupyörille eri suuntia)
4. Muistelen juuri tuon noparin olevan tyystin hiljaa ennenkuin setupit pikkunapilla on tehty. Onhan?!
jos jäi kohtaan 1 akku - latain
2 ulkoisella alle 6 voltin paristo/akku/bec setillä radiolle virta ---------------- erikseen, ja uusix
jos jäit kohtaan 3 tutki radiolaitteitasi
4 opaskirjaa kyyläten...napin painallukset ja toimet radiossa
Näitten jälkeen consultointia myyjän kanssa että onko laite kunnossa
vai jotain jäänyt huomaamatta....
ensimmäisessä voit miettiä aiheuttajaa/takuuta
ja takuutapauksessa, otatko samaa tai eri tuotetta halutessasi.