Kirjoittaja Aihe: Tamiya M-04M Alfa Romeo  (Luettu 56378 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Tamiya M-04M Alfa Romeo
« Vastaus #60 : 13.03.09 - klo: 10.47 »
Olen samaa mieltä, ei rajoiteta säädintä, mutta jaetaan vakiomosalla.
Flying Calacucco

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Tamiya M-04M Alfa Romeo
« Vastaus #61 : 13.03.09 - klo: 11.19 »
Miten musta tuntui, että noi renkaat oli erilaiset, toinen pari tuntui pehmeämmältä kuin toinen!



Takavetoisissa (alfa,beetle etc) tulee pehmeemmät ns. S-Grip renkaat taakse.

Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa JVL

  • Veteraani
    • Profiili
    • kuvia omista vermeistä
Vs: Tamiya M-04M Alfa Romeo
« Vastaus #62 : 13.03.09 - klo: 11.43 »
tere

ittellä beetle ja mini molemmissa tuli toiset renkaan S-grip eli pehmeämmät ja käyttö kokemuksien perusteella ne on syytä asentaa vetäville renkaille => mini kovemmat gummit etessä menee lähes kokoajan vain suoraan ja beetlessä kovemmat gummit takana => perä karkaa auton edelle liian helposti. nyt testissä tamiya rally blog (lyhynnytty mini vanteille sopiviksi) renkaat molempien vetävillä pyörille ja ei kun hiekka/ sora pälviä odottelemaan:D
*tamiya-CC01-FF01-M04L.*SCX10 *robbet san remo-katja-lazer. *MRP-odyssey *nelivetokivaa kesät talvet 1:10-1:1

Poissa Miguli

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Tamiya M-04M Alfa Romeo
« Vastaus #63 : 13.03.09 - klo: 19.15 »
Itse olen ajellu kohta vuoden alfalla ja kivaa on(kunhan saan penikkataudit autosta pois samoin itsestäni,kun en osaa ajaa :grin:)
Ja omasta mielestäni ei ole mikään helpoimpia ajettavia. :shock:
Ja aina valmiina kisaan mukaan :evil:, onhan häntäpäätä jonkun pidettävä.
Vinkkinä vaan että jos haluutte koria säästää ni alfan kori koristeeksi ja joku raato kii.( tia toinen rakennussarja josta varakori)
Itse olen metsästänyt koppaa kun on jo aika rusinana.
Alfa Roomeo,LrpShark ja Hpi Brama

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Tamiya M-04M Alfa Romeo
« Vastaus #64 : 13.03.09 - klo: 21.24 »
Niin näitä monia tamiyan koreja ei saa ostettua erikseen...?  ns. varaosana, esim. tätä alfan koria?
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa Miguli

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Tamiya M-04M Alfa Romeo
« Vastaus #65 : 13.03.09 - klo: 21.55 »
RF yrittää selvittää jaappania myöten tai missä nyt ikinä noita tehdään.
Ja en ole löytänyt vielä paikkaa missä myydään vai koreja.
Ebay ollu pari kertaa koppa kromit ja tarrat erikseen niin että tulis maksamaan n. 50e + postit.
Eli melkein kannattaa jo tilata toinen auto  :undecided:
Alfa Roomeo,LrpShark ja Hpi Brama

Poissa peanuts

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Tamiya M-04M Alfa Romeo
« Vastaus #66 : 14.03.09 - klo: 10.47 »
Ihan pystymettästä vetästyn noobin näkemys (joka on kai edes jotenkin relevantti, jos tää on kuitenkin jossainmäärin "helppo" luokka vaikka alottelijalle..)

Jos lähette ajaan nuilla L tai M (ilmesesti M) runkosilla takapotkuilla, niin voisko korimuodon vapauttaa vaikkapa siten, että esikuva ois jostain 70-luvulta tai vanhempi. Silleen ratkeais tuo alfan korin hankala saatavuus, ja Sampan kaltaset jenkkiboogiemeininkiä haikailevat vois istuttaa jonku dartin tai chevy 2 kopan? Ikäkausi rajannee korimallit kuitenkin jossain määrin kanttikertaa kantti autoiksi, joten aerodynamiikkapuljaus pysys ehkis kurissa.
edit: TransAmissahan on lista sallituista koreista käsittääkseni, joka estää jollain protosukkulalla ajamisen.

Vai onko toi alfan koppa jotenki niin hankala mitoiltaan et se on just det ja jetsulleen.


ps.Jossakin jenkkipalstoilla bongasin kun olivat Parmalla teettäneet rerunin jostain 80s kopasta.. olikohan 50kpl minimimäärä.. sieltä saattas saada..  :wink:
läpällä päissään kahtasattaa selevästä päästä auto jossain puun ympärillä solmussa oraakkelin hattu silmillä!!!!11

Poissa SO

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Tamiya M-04M Alfa Romeo
« Vastaus #67 : 14.03.09 - klo: 19.50 »
Ihan pystymettästä vetästyn noobin näkemys (joka on kai edes jotenkin relevantti, jos tää on kuitenkin jossainmäärin "helppo" luokka vaikka alottelijalle..)

Jos lähette ajaan nuilla L tai M (ilmesesti M) runkosilla takapotkuilla, niin voisko korimuodon vapauttaa vaikkapa siten, että esikuva ois jostain 70-luvulta tai vanhempi. Silleen ratkeais tuo alfan korin hankala saatavuus, ja Sampan kaltaset jenkkiboogiemeininkiä haikailevat vois istuttaa jonku dartin tai chevy 2 kopan? Ikäkausi rajannee korimallit kuitenkin jossain määrin kanttikertaa kantti autoiksi, joten aerodynamiikkapuljaus pysys ehkis kurissa.
edit: TransAmissahan on lista sallituista koreista käsittääkseni, joka estää jollain protosukkulalla ajamisen.

Vai onko toi alfan koppa jotenki niin hankala mitoiltaan et se on just det ja jetsulleen.


ps.Jossakin jenkkipalstoilla bongasin kun olivat Parmalla teettäneet rerunin jostain 80s kopasta.. olikohan 50kpl minimimäärä.. sieltä saattas saada..  :wink:

 Jos tällaiseen lopputulemaan päästäisiin, olisin satavarmasti mukana heti rahatilanteen salliessa!  :grin:  Kaikissa koreissa vielä, kun takasiivet kiellettäisiin, pystyttäisiin estämään älyttömät puljailut ja sikailut. Ongelmaksi taitaa vain muodostua se, että ainakin HPI:n jenkkimuskeliauto (parhaimman näköiset) korit ovat kaikki 200mm leveitä, mikä saattaa muodostua tuon Alfan rungon kanssa ongelmaksi. WB noissa koreissa oli muistaakseni 255mm. Eikö M-04M:n WB ollut 259mm?
 Ja vaikka tuon korin WB olisikin sopiva, tuo leveys on todennäköisesti liikaa, ainakin ilman suuria Offsettejä vanteissa.

 Voisiko joku laittaa mittoja tuosta alfasta, lähinnä WB:n ja renkaiden ulkoreunoista mitatut leveydet? Osaisi arvioida, olisiko mahdollista sovitella vaihtoehtoisia koreja tuon rungon päälle.

 -Samppa

 //EDIT// Tarkistin sen M-04M WB:n ja eihän se ollut kuin 225mm.. 3 cm lyhkänen siis.  :cry: Leveyttä en löytänyt kuin M-04L rungolle, mutten tiedä, oliko kyseessä renkailla vai ilman.
« Viimeksi muokattu: 14.03.09 - klo: 20.03 kirjoittanut SO »
Näin  tänään.

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Tamiya M-04M Alfa Romeo
« Vastaus #68 : 14.03.09 - klo: 20.04 »
No ei siihen tavalliset turistinkorit käy, on about 160 mm leveä.
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Tamiya M-04M Alfa Romeo
« Vastaus #69 : 14.03.09 - klo: 20.15 »
Oma ajatukseni olisi juuri se, että säännöt olisivat 1:1 minien kanssa, mutta korit olisivat vapaat.

Mulle sopii myös se, että vain vanhempien autojen korit sallitaan, eli ei Suzuki shit, eiku shift, siis swiftejä jne...

Mutta ongelma taitaa olla se, että tuolle keskipitkälle M-rungolle ei juuri koreja löydy. Lyhyelle rungolle löytyy jo jonkin verran mm. ABC:ltä.

Jos joku bongaa korja tälle M-rungolle niin linkkiä palstalle...
Old fart

Poissa Hyrsleri

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Tamiya M-04M Alfa Romeo
« Vastaus #70 : 15.03.09 - klo: 21.51 »
Osaisko joku täällä kertoa, että minkä kokoiset renkaat/vanteet tässä autossa on? Kiinnitys ilmeisesti on 12mm hexi  :huh: Mulle saattaa olla lähiaikoina tulossa kyseinen vehje pihaan ja olisi kiva tietää mitä kaikkea vanhoista autoista pystyy hyödyntämään. Näyttääkö TT-01 vanteet tässä autossa joltain 24" überblingbling vanteilta?  :p Meinaako muuten porukka pitää siinä vakiosähköjä vai pitäisikö hommata viripalikkaa? Kisoihin tuskin ikinä lähden kun ei Salon seudulla paljon ole tätä tuoringharrastajaa  :cry: Kiitos kaikille jo etukäteen vastauksista.
Wraith Bronco 2.2 scale, Tamiya Pajero Wraith/ax10, LRP/? Foff-auto ja muutama projekti sekä lätäköissä Robbe Katja. Spektrum dx3c ja dx3s
Turun Seudun Crawlerit  RacersRCshop

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Tamiya M-04M Alfa Romeo
« Vastaus #71 : 15.03.09 - klo: 22.00 »
12 mm hexi joo.

Rengas n. 60 mm ja vanne 42 mm eli turistirenkaat näyttää hoopolta...
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa Hyrsleri

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Tamiya M-04M Alfa Romeo
« Vastaus #72 : 15.03.09 - klo: 22.10 »
Ok. Taitaa minin renkaatmennä lähemmäs...
Wraith Bronco 2.2 scale, Tamiya Pajero Wraith/ax10, LRP/? Foff-auto ja muutama projekti sekä lätäköissä Robbe Katja. Spektrum dx3c ja dx3s
Turun Seudun Crawlerit  RacersRCshop

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Tamiya M-04M Alfa Romeo
« Vastaus #73 : 15.03.09 - klo: 22.15 »
Joo kun ne on samat.

 :mrgreen:
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa *Artsi*

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Tamiya M-04M Alfa Romeo
« Vastaus #74 : 15.03.09 - klo: 22.39 »
Moi!

Toinen pari mukana tulevista renkaista on pehmeämpi kuin toinen.
-HobbyFactory- -JQ Products- -EA-Import- -Orca- -Ultimate Racing-
-TeamDurango DEX410V4- -Serpent 411 Eryx 2.0- -Alpha Engines- -Bittydesign-

Poissa JVL

  • Veteraani
    • Profiili
    • kuvia omista vermeistä
Vs: Tamiya M-04M Alfa Romeo
« Vastaus #75 : 15.03.09 - klo: 22.47 »
tere

m-04l rovissa ja kuplan korissa normi 1:10 vanteet näyttää tuolta ja renkaat on aika matalaa profiilia, maavaraa korotettu kuvan autossa ~5mm.
*tamiya-CC01-FF01-M04L.*SCX10 *robbet san remo-katja-lazer. *MRP-odyssey *nelivetokivaa kesät talvet 1:10-1:1

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Tamiya M-04M Alfa Romeo
« Vastaus #76 : 15.03.09 - klo: 22.54 »
Miten musta tuntui, että noi renkaat oli erilaiset, toinen pari tuntui pehmeämmältä kuin toinen!



Takavetoisissa (alfa,beetle etc) tulee pehmeemmät ns. S-Grip renkaat taakse.



Aijaa
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa rokrok

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Tamiya M-04M Alfa Romeo
« Vastaus #77 : 16.03.09 - klo: 09.20 »
Ilmeisesti olette suunnittelemassa takatuuppari sarjaa näille m-runkoisille autoille?

Niin mites saisikos tuollaisilla itse takatuuppariksi modatuilla mineillä(esim. Fiat 600,Datsun finn coupe,yms.) osallistua jos tälläinen mielestäni hyvä idea toteutuu?

Tuolta pääsee katselemaan kanssa millaisia konversioita löytyy->http://www.rc-mini.net/joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=54&Itemid=71

Edit:kirotusvihreitä korattu

Poissa Hyrsleri

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Tamiya M-04M Alfa Romeo
« Vastaus #78 : 16.03.09 - klo: 14.10 »
Eihän nuo 1/10 renkaat näytä yhtään niin pahalta kuin kuvittelin. Voi olla että alfa saa vanhat bbs vanteet alle. Kunhan saa auton  :lol:
Wraith Bronco 2.2 scale, Tamiya Pajero Wraith/ax10, LRP/? Foff-auto ja muutama projekti sekä lätäköissä Robbe Katja. Spektrum dx3c ja dx3s
Turun Seudun Crawlerit  RacersRCshop

Poissa sakke_

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Tamiya M-04M Alfa Romeo
« Vastaus #79 : 16.03.09 - klo: 14.49 »
Ilmeisesti olette suunnittelemassa takatuuppari sarjaa näille m-runkoisille autoille?

Olisiko tässä paikka GT tai WTCC sarjan tyyppiselle systeemille eli kaikki M-runkoiset laitteet samoihin kisoihin sitten jaettas pisteet autotyypin mukaan? Tulis sarjasta mielenkiintosempi kun ois radalla paljon erinäköistä kalustoa mutta koska käytössä olis M-runko vakio motilla, välityksillä ja renkailla ei vauhti ero kasvaisi aivan mahdottomaksi. Vai onko edelleen leikkimielisesti kisaavien joukoissa niin tarkkoja pilkunviilaajia ettei tälläiset kisat mitenkään sovi ajatusmaailmoihin?
MBX-6, X10-CR, Sanwa M11X.
Team finRC

Poissa Isosuo

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: Tamiya M-04M Alfa Romeo
« Vastaus #80 : 16.03.09 - klo: 14.56 »
Mikäpäs siinä, saisiko sitten myöskin risteyttää nämä kaksi autoa, etuvetosesta keula ja takavetoisesta perä...?

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Tamiya M-04M Alfa Romeo
« Vastaus #81 : 16.03.09 - klo: 15.02 »
Mitä nyt tulee PKSRCA:n toimesta järjestettäviin kisoihin niin käytännössä tullaan varmaankin ensimmäiset kisat ajamaan sekaisin, joissa sitten näkee millaiset ovat autojen erot käytännössä. Jos M-04 autot saavuttavat suosiota ja syystä tai toisesta olisi parempi erottaa M-03 ja M-04 niin sitten ne erotetaan. Jos taas toisaalta todetaan, että autot ovat tasaväkisiä niin mikään ei estä ajamasta kisoja rinta rinnan. Myös tuo edellä mainittu GT/ WTCC tyylinen mallikin voisi toimia.

PKSRCA järjestää, näillä näkymin, 23.5. 4h mini endurance kilpailut ja ollaan jo mietitty, että otettaisiin M-04 mukaan - näissä kisoissa ainakin saisi hyvän käsityksen autojen eroista.
« Viimeksi muokattu: 16.03.09 - klo: 15.15 kirjoittanut Mikko L »
Old fart

Poissa Miguli

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Tamiya M-04M Alfa Romeo
« Vastaus #82 : 16.03.09 - klo: 20.28 »
Auton mittoja olis rungon pituutena 325mm puskurista toiseen, leveys sen 160mm ja 225mm akselista toiseen.
En tiedä onko noissa M ja L versioissa juurikaan eroa ajettaessa???
Rungon pituudessa sentin pari eroa(en jaksa kaivaa pakkia jatkopalan tarkistamiseen)
 
Alfa Roomeo,LrpShark ja Hpi Brama

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Tamiya M-04M Alfa Romeo
« Vastaus #83 : 16.03.09 - klo: 20.41 »
Akselivälit:

M-03 ja M-04 210 mm (alla SWB)
M-03M ja M-04M 225 mm ( " MWB)
M-03L ja M-04L 239 mm ( " LWB)

SWB

Tamiya Mini Cooper (210)

Kawada Porsche 356 (210), Kawada Lotus Elan (210)

ABC Mini Cooper (210), ABC Honda Fit (210), ABC Nissan Sunny Pickup (210), ABC Nissan Sunny Coupe (210), ABC Fiat 500 (210), ABC Nissan Cube (210), ABC Mitsubishi Colt (210), ABC Suzuki Swift (210), ABC Corolla Levin (210), ABC Miata/MX5 (210), ABC Lancia Stratos (210), ABC Porsche 911 GT2 (210), ABC Nissan Bluebird (210), ABC Celica 1600 GT (210), ABC Datsun 240Z (210), ABC Honda Ballade CR-X (210), ABC Mini Pickup (210), ABC Datsun Bluebird 510 (210), ABC Austin Mini Countryman (210)

Active Hobby Toyota Bb (210), Active Hobby Nissan March (210), Active Hobby Suzuki Swift (210), Active Hobby VW Beetle (210), Active Hobby NSU (210), Active Hobby Atenza M (210), Active Hobby Fiat 500 (210), Active Hobby Toyota Vitz (210), Active Hobby Mercedes A class (210), Active Hobby BMW New Mini (210), Active Hobby Mini Cooper (210), Active Hobby New Beetle (210)

HPI Rover Mini Cooper (210), HPI VW Concept (210), HPI VW Bus (210)

Chevron Monster M (210), Chevron Honda City (210), Chevron Subaru 360 (210)

Colt BMW New Mini (210), Colt Fiat Abarth (210), Colt NSU (210), Colt Porsche 911 GT1 (210), Colt Subaru WRX (210), Colt Mitsubishi Evo (210), Colt Mercedes A Class (210), Colt VW New Beetle (210), Colt Nissan March (210), Colt Suzuki Swift (210), Colt Toyota Yaris.

Corsair Racing Mini Killer Pickup (210), Corsair Racing Ironboy Chev pickup (210)

Northcraft Mitsubishi EVO (210), Northcraft WRX (210), Northcraft Caterpillar (210), Northcraft McLaren F1 (210)

MWB = M

Tamiya Suzuki Swift (225), Tamiya Alfa Romeo (225), Tamiya Fiat 500 (Uusi koppanen, tulossa)

HPI Honda Civic (225) - Note - Doesn't fit well, is a little narrow.

LWB = L
Tamiya BMW Mini (240), Tamiya Porsche Boxster (240), Tamiya VW (Classic) Beetle (240), Tamiya BMW M Roadster (240), Tamiya Mercedes SLK (240)
« Viimeksi muokattu: 16.03.09 - klo: 20.46 kirjoittanut Mikko L »
Old fart

Poissa Nege

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Tamiya M-04M Alfa Romeo
« Vastaus #84 : 16.03.09 - klo: 21.46 »
Sen verran voin muutaman minuutin kokeiluista kertoa alfan ja kuplan eroista.

Lippiksessä pääsin testaamaan kyseisiä laitteita.
Kiitos omistajille.

Alfa (M04-M)
Mukavan takatuupparimainen.
Käytös johdonmukainen.
Kurveihin tultaessa tuppasi puskemaan.
Himmatessa ja taas kurvista ulos runtatessa pyrki perä sivulle mutta oli silti hallittavissa.

Kupla (M04-L)
Huomattavasti rauhallisempi.
Ajo oli tasaista kruisailua.
Alfamainen takatuupari käytös lähes olematon.

Otetaan kuitenkin huomioon että autoissa sattoi olla eroja renkaiden ym. suhteen.
Molemmat oli tietääkseni vakiomoottorilla.

Alfa oli mielestäni huomattavasti mukavampi tuupparimaisuutensa vuoksi.

Autojen omistajat voivat valaista alustojen saloja halutessaan.

Poissa Miguli

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Tamiya M-04M Alfa Romeo
« Vastaus #85 : 16.03.09 - klo: 21.56 »
Molemmissa autoissa ol nosram ss4 17 lankanen.
Kuplassa tamiyan vakionoppari ja mulla alfassa robitronicin perusnoppari 12 lankaan asti.
Tais olla orkkis renkaat alla.
Aluiskarit samat molemmissa öljyissä on kait ero.
Enkä ny muista onko muuta eroa.
Kimpassa "vahattu" autoihin säätöjä.(niistä kuitenkaan mitään tietämättä hehehehehehhehh) :huh:

Alfa Roomeo,LrpShark ja Hpi Brama

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Tamiya M-04M Alfa Romeo
« Vastaus #86 : 16.03.09 - klo: 22.11 »
Oma Alfa on nyt muuten kasassa mutta vielä tarttis miettiä kuosi, nuorimmainen haluaisi liekit...
Old fart

Poissa rokrok

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Tamiya M-04M Alfa Romeo
« Vastaus #87 : 16.03.09 - klo: 22.20 »
Taidan laittaa ostoslistalle kanssa joko Alfan tai qyybelvaagenin.....

Millainenhan muuten tuo M03 takatuuppari modaus systeemi mahtaa olla ajella.....


Tulossa siis M03 koriksi Fiat 600 ->Kuoppatutka....

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Tamiya M-04M Alfa Romeo
« Vastaus #88 : 16.03.09 - klo: 22.58 »
Alfonso on kasassa, sähkötkin kyydissä, odotellaan korin valmistumista maalaamosta  :shock:

Täytyy sanoa, että e ollut kovin monimutkainen kasattava, ja vakio ruuvit on sikäli hyvä ratkaisu, että sama ruuvi käy lähestulkoon joka paikkaan, ruuvien laadusta sitten voi olla montaa mieltä..

Nopariksi tuli Robitronic Speedstar 2 Speedo F/R 12 Turn, lähinnä nyt sen takia, että siinä oli LiPo-moodikin valmiina.

Lisätipehööreistä valitsin autoon laakerinsarjan ja öljyiskarit. Alkuperäiset muovi"laakerit" ja kitkaiskarit ovat lähinnä huono vitsi Breznevin ajalta. Mutta tietysti asian ymmärtää, kun katselee autopaketin hintaa.

Koko komeudelle tuli tällä kokoonpanolla hintaa noin 230 euroa, tähän tarvitaan luonnollisesti vielä servo ja radiolaitteet.
Flying Calacucco

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Tamiya M-04M Alfa Romeo
« Vastaus #89 : 17.03.09 - klo: 07.34 »
Oma Alfa on nyt muuten kasassa mutta vielä tarttis miettiä kuosi, nuorimmainen haluaisi liekit...



Old fart