Tänään kaksi ensimmäistä akullista takana. Hmmm... hieman on haastava auto ajaa, ennenkuin pääsee sisälle säätöihin. Tehoilla ei herkutella, mutta muuten varsin mukiin menevän tuntuinen kapistus. Takapäähän tarvitaan paljon pitoa, jota "lekanheittoilmiö" ei vaivaa. En jakasanut enempää säädellä, mutta pitoaineella sai auton ihan ajettavaan balanssiin.
Isoin ongelma lipoilla ajettaessa tuntuu olevan se, että ei jaksa seisoa koko puolta tuntia lavalla, että akun saisi loppuun..
Lipon mukanaan tuoma keveys, en tiedä siitäkän, onko hyvästä vai pahasta? Tietysti hyvä siinä mielessä, että jos punttia kaipaa, niin saa ainakin säätää painopistettä niiltä osin haluamallaan tavalla.
Jotenkin tuntuu, että noilla tehoilla ja vauhdeilla olisi melkein ikuinen laitos, katsotaan sitten, kun saadaan muutama innokas kanssakilpailija radalle samaan aikaan. :shock: