Kirjoittaja Aihe: Naistenpäivä -09  (Luettu 1668 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Naistenpäivä -09
« : 08.03.09 - klo: 10.01 »
Kuka osti kukat, kuka osti suklaat :lol: Minä laitan hänet tiskaamaan ja siivoamaan ja itse menen sohvalle röhöttämään :lol:
On näitä juhlapäiviä paljon jota ei todellakaan tarvitse juhlia millään tavaoin, kuten tämä aivan typerä päivä. Onneksi täällä ei ole naisia katsomassa tätä topiccia :lol:
Jerzi

Naisille sanon näin, hyvää naistenpäivää :shock:
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Naistenpäivä -09
« Vastaus #1 : 08.03.09 - klo: 11.05 »
Kuka osti kukat, kuka osti suklaat :lol: Minä laitan hänet tiskaamaan ja siivoamaan ja itse menen sohvalle röhöttämään :lol:
On näitä juhlapäiviä paljon jota ei todellakaan tarvitse juhlia millään tavaoin, kuten tämä aivan typerä päivä.

Tsemppiä Jerry.

Osoittamasi huomio ja myötätunto on juuri sitä, mitä naiset Naistenpäivänä odottaa mieheltään. Tämä on sitä todellista miehisyyttä, jota meidän vanhempien tulee omalla esimerkillä osoittaa myös jälkipolvillemme.  :cry: /  :lol:
Flying Calacucco

Poissa Petri T

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Naistenpäivä -09
« Vastaus #2 : 08.03.09 - klo: 13.48 »
Keitin minä aamukahveet...en kylläkään siinä vaiheessa muistanut koko päivää, mutta toivotukset meni sitten täällä foorumilla käynnin jälkeen... :grin:

Poissa partajeesus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Naistenpäivä -09
« Vastaus #3 : 08.03.09 - klo: 13.58 »
voihan niille naisille sen yhden päivän antaa kun meille jää silti vielä ne loput 364 päivää.
Stampede+Ez-run 80A+ez-run 8.5t, Axial AX-10 scorpion ARTR, Tamiya TT-01, Rustler + Mamba max + Ez-run 8.5t

Poissa Sprite

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Naistenpäivä -09
« Vastaus #4 : 08.03.09 - klo: 16.03 »
Aamusella toivottelin hyvät päivät, ja iltapäivällä tiskasin...
Ilman hauskaakin voi olla viinaa.

Poissa tepiii1@gmail.com

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Naistenpäivä -09
« Vastaus #5 : 08.03.09 - klo: 19.38 »
Pitihän sitä kiittää vuoden antimista heti aamulla... :wink:
TLR

Poissa Antti86

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Naistenpäivä -09
« Vastaus #6 : 08.03.09 - klo: 21.28 »
Tekstarina tuli laitettua, että "Hyvää feministien päivää" :smiley:
Ei tasa-arvo toteudu kun miehillä ei ole omaa täysin turhaa (juhla)päivää.

Poissa pjp

  • EPUArc
    • Profiili
    • Petrin sivut
Vs: Naistenpäivä -09
« Vastaus #7 : 08.03.09 - klo: 21.34 »
Meillä vein äiteen autosuunnistamaan!! Hänen eka kisansa. Muisto siitä säilyy toivottavasti vähän pitempään kuin kukkapuskasta.
Sitä en sitten tiedä kumpi jännitti enemmän,mutta hyvin meni ja perhesopu säily.
Tiedä sitten vaikka toistekkin.(vähän kyllä joutu sitä karttaa sivusta vilkuilemaan :wink:)
Xray T2R,Tamiya M03/M03R+Speed passion/TLT 1/36 baja,Futaba 3PM 2,4GHz/Axial SCX10/XR10--->MYYTÄVÄNÄ