Kirjoittaja Aihe: Signaturet  (Luettu 3420 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa -Iceman-

  • Jäsen
    • Profiili
Signaturet
« : 24.06.03 - klo: 15.21 »
Tuli tuosta erään "jäsenen" koiran p####een nuolemis jne signaturesta  vaan asia mieleen, että kenellä on tämän foorumin typerin signature näytillä? Siis jotain tasoa voisi tässäkin asiassa ylläpitää, vai mitä modet on siitä mieltä??
Signature is currently under construction!

Poissa opa

  • Veteraani
    • Profiili
Re: Signaturet
« Vastaus #1 : 24.06.03 - klo: 16.21 »
Mun mielestä se on ainakin yks hailee mitä siinä siknaturessa lukee, ellei se oo mitenkään loukkaavaa tms...
Smartech Thunderbolt 4x4, Kyosho Inferno GT,
X-Ray XT8 2009 Spec, XTM Rail, Hpi RS4 Micro, Kyosho Mini-Z

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Naulan kantaan
« Vastaus #2 : 24.06.03 - klo: 16.28 »
Kylläpä juu, totta puhut. Tällä menolla ainoa vaihtoehto on poistaa koko signature käytöstä... Ellei muutamia signatureja saada asialliselle tasolle. Signaturesta kun voi olla jopa hyötyä jossain tapauksessa. Eli varmasti asianomaiset voisivat signaturensa pistää uuteen kuosiin (jokainen puntaroikoon itse signaturensa asiallisuuden).
Lahti Rock City

Mika R

  • Vieras
Signaturet
« Vastaus #3 : 24.06.03 - klo: 16.48 »
sopii mulle, pois vaan! vievät vaan turhaa tilaa

Poissa waltt

  • Veteraani
    • Profiili
Signaturet
« Vastaus #4 : 24.06.03 - klo: 16.57 »
eli siis mun täytyy poistaa se vai??
ok, ei mitää ongelmaa, mut en tajuu mitä pahaa tossa on??
Hyper 7 TQ, Rc18T, Mini-z AWD
Hobao.        Asso.    Kyosho

Poissa -Iceman-

  • Jäsen
    • Profiili
Signaturet
« Vastaus #5 : 24.06.03 - klo: 18.11 »
Siis tarkoitukseni oli herättää keskustelua eikä mitään poll:ia tuosta aiheesta. Mielestäni ois asiallisempaa jos kaikki enemmän ja vähemmän täällä kirjoittavat siistisivät julkisivuaan juuri tuolla saralla, koska en vaan voi mitään sille että tuommoiset porukan signaturet ärsyttää siinä määrin etten aina viitsi edes lukea kaikkia juttuja saati että ottaisin kantaa moisiin. Surullista että kaikki ei  edes tajua tuota asiaa.

Törkeimmät esimerkit mielestäni olivat ne tapaukset jotka mielestään ottivat "osaa" esim. Power Racingin Reijon poismenon johdosta. Menkää itteenne ja miettikää minkä kuvan luotte itsestänne nimimerkkinne takana noine allekirjoituksinenne.

Tämä on mielestäni hyvä foorumi, mutta niinkuin kaikissa muissakin, parantamisen varaa aina on.
Signature is currently under construction!

Poissa Tatti

  • Veteraani
    • Profiili
Signaturet
« Vastaus #6 : 24.06.03 - klo: 18.15 »
Lainaus käyttäjältä: "-Iceman-"
Siis tarkoitukseni oli herättää keskustelua eikä mitään poll:ia tuosta aiheesta. Mielestäni ois asiallisempaa jos kaikki enemmän ja vähemmän täällä kirjoittavat siistisivät julkisivuaan juuri tuolla saralla, koska en vaan voi mitään sille että tuommoiset porukan signaturet ärsyttää siinä määrin etten aina viitsi edes lukea kaikkia juttuja saati että ottaisin kantaa moisiin. Surullista että kaikki ei  edes tajua tuota asiaa.

Törkeimmät esimerkit mielestäni olivat ne tapaukset jotka mielestään ottivat "osaa" esim. Power Racingin Reijon poismenon johdosta. Menkää itteenne ja miettikää minkä kuvan luotte itsestänne nimimerkkinne takana noine allekirjoituksinenne.

Tämä on mielestäni hyvä foorumi, mutta niinkuin kaikissa muissakin, parantamisen varaa aina on.


Juuri näin Iceman, tollasen puheen johdosta pistän sut mun asillisten keskustelijoiden listaa.

Poissa opa

  • Veteraani
    • Profiili
Signaturet
« Vastaus #7 : 24.06.03 - klo: 19.23 »
En nyt väitä tässä että kukaan täällä olisi syylistynyt mihinkään nipottamiseen, mutta mielestäni ois ihan hienoa jos täällä foorumissa olis asiallisen rento meininki, eikä jokaiseen pieneen seikkaan pitäisi aina puuttua. On hyvin vaikea ymmärtää, että joku henkilö ei voi lukea foorumia joidenkin allekirjotusten vuoksi  :roll:  Onhan se nyt ihan hyvä pitää asiallinen linja, mutta liika on aina liikaa...

Helposti joka foorumissa on sellaista porukkaa, että jotkut kirjottelee viestejä mahdollisimman paljon, vaikka niissä ei oo mitään sisältöö ja osa sitten huomauttelee niistä viesteistä vähintään saman verran. Foorumissa käynti ja kirjoittelu menee mielestäni vähän tylsäksi, jos aina pitää miettiä kauhean tarkkaan, että mitähän nyt voi kirjoittaa tai haittaako se ketään. Jokainen kirjoittelee mahdollisimman asiallisesti ja muut yrittää vähän sopeutua siihen. Se on mun mielestäni parempi tyyli, kuin se että jos yhtä henkilöä häiritsee, niin kaikkien pitää muuttua  :?

Nyt tää foorumi on mun mielestäni ihan suhteellisen asiallinen, eikä täällä varsinaisia häiriköitä ole...joten parannettavaa toki on, mutta kyllä taaksekin on matkaa  :wink:
Smartech Thunderbolt 4x4, Kyosho Inferno GT,
X-Ray XT8 2009 Spec, XTM Rail, Hpi RS4 Micro, Kyosho Mini-Z

Poissa Antti S

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/antti_88/
Signaturet
« Vastaus #8 : 24.06.03 - klo: 19.26 »
Lainaus käyttäjältä: "opa"
En nyt väitä tässä että kukaan täällä olisi syylistynyt mihinkään nipottamiseen, mutta mielestäni ois ihan hienoa jos täällä foorumissa olis asiallisen rento meininki, eikä jokaiseen pieneen seikkaan pitäisi aina puuttua. On hyvin vaikea ymmärtää, että joku henkilö ei voi lukea foorumia joidenkin allekirjotusten vuoksi  :roll:  Onhan se nyt ihan hyvä pitää asiallinen linja, mutta liika on aina liikaa...

Helposti joka foorumissa on sellaista porukkaa, että jotkut kirjottelee viestejä mahdollisimman paljon, vaikka niissä ei oo mitään sisältöö ja osa sitten huomauttelee niistä viesteistä vähintään saman verran. Foorumissa käynti ja kirjoittelu menee mielestäni vähän tylsäksi, jos aina pitää miettiä kauhean tarkkaan, että mitähän nyt voi kirjoittaa tai haittaako se ketään. Jokainen kirjoittelee mahdollisimman asiallisesti ja muut yrittää vähän sopeutua siihen. Se on mun mielestäni parempi tyyli, kuin se että jos yhtä henkilöä häiritsee, niin kaikkien pitää muuttua  :?

Nyt tää foorumi on mun mielestäni ihan suhteellisen asiallinen, eikä täällä varsinaisia häiriköitä ole...joten parannettavaa toki on, mutta kyllä taaksekin on matkaa  :wink:


Olen täysin samaa mieltä!!
Xray XB808 | Alpha Plus | Savöx

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Jep
« Vastaus #9 : 24.06.03 - klo: 20.40 »
Foorumin rennosta meiningistä tulisi sitten keskustellakin ihan omassa topicissaan. Siitä on kyllä keskusteltukin. Mutta sanottakoon nyt sen verran, että foorumissa vallitsee tällä hetkellä erittäin rento meininki, viestien poistorima on erittäin alhaalla. Se on sitten eri asia, että onko meininki varsinaisesti rento, ennemminkin toleranssi on varsin korkealla.
Lahti Rock City

Poissa ieatdirt

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.monkeyminds.se8.org
Signaturet
« Vastaus #10 : 25.06.03 - klo: 12.13 »
siinä teille signature ;)
be smart. don't be a retard

Mika R

  • Vieras
Signaturet
« Vastaus #11 : 27.06.03 - klo: 20.55 »
heh, no toihan oli hyvä signiature kaide, voisinpa "sanoa" samaa

hei ollaaks me modet (tai muut) nipotettu liikaa? sanokaa vaan suoraan!  :mrgreen:

mä oon muuten ilokseni tässä vuoden parin aikana huomannut että kun on vähän alkuun ikäänkuin opastettu niin monista forumlaisistahan on kasvanut oikein todella hyviä jutun kirjoittajia! se on aika jännää kuinka aluksi heitetään monesti vähän mitä sattuu, mutta sitten ajan mittaan tyyli onkin tosi hyvä. hienoa!

Poissa Sludge

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/sludge
Signaturet
« Vastaus #12 : 27.06.03 - klo: 20.58 »
Kestävä kehitys...  :mrgreen:
Ihan hyvä se on pitää joukko kurissa, minun mielestä kannattaa jatkaa samaan malliin.  :wink:
Nikko on kirosana!

Poissa Heikkri

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Signaturet
« Vastaus #13 : 27.06.03 - klo: 21.07 »
Mika !! Välillä arvoisat moderaattorit nipottaa turhasta.
Tosin jos antaa alokkaalle everstin takin, siitä se vasta nipo saattaa kehittyä !
Vaativa virka, täytyy myöntää.

Mika R

  • Vieras
Signaturet
« Vastaus #14 : 27.06.03 - klo: 21.14 »
Kiitti Heikkri! Toi on totta, täytyypä panna korvan taakse ja löysätä itsekin tahtia? Sitä kun on niin vaikea aina nähdä asioita monelta kantilta.
Ja monestihan sitä jotenkin kuulostaa "hankalammalta" kuin alunperin oli tarkoitus..siis kauneus on katsojan silmissä ikäänkuin.

Poissa Sludge

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/sludge
Signaturet
« Vastaus #15 : 27.06.03 - klo: 21.16 »
Niin ja olihan tuo Stampeden myyntijuttukin hieman ikävä.  :cry:
Nikko on kirosana!

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Jes
« Vastaus #16 : 27.06.03 - klo: 21.23 »
Sludge, ei olisi kannattanut tuota mainita tässä juuri nyt. Off topiccia on. Mutta, kysynkin nyt, että miten tämä Stampeden myyntijuttu nyt liittyy ja mihin..?
Lahti Rock City

Poissa Sludge

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/sludge
Signaturet
« Vastaus #17 : 27.06.03 - klo: 21.27 »
Anteeksi, että mainitsin sen :oops: . Tuli vaan mieleen.
Nikko on kirosana!

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Juu
« Vastaus #18 : 27.06.03 - klo: 21.30 »
En sitä meinannut, ettei saisi mainita jne.. Olisin vaan halunnut kuulla, että josko tuo liittyy tähän sanaan moderaattorit. Että moderaattori meni kommentoimaan hintaa tai jotain.. Mutta eipä nyt nosteta siis isompaa porua, tästähän voi pulista omassa topicissaan.. Moderaattorit kuitenkin ovat käsittääkseni ihan peruskeskustelijoita, joilla on aktiivisen keskustelun lisäksi taakkanaan myös edes jonkinlaisen tason ylläpito foorumissa.
Lahti Rock City