Kirjoittaja Aihe: Vintage Touring Racing, VTR-10  (Luettu 747362 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #300 : 23.04.09 - klo: 11.14 »
Kannattaisi suunnitella kisareissua lauantaiksi Mäntsälän minikisan yhteyteen. Vintagekuskit pääsisivät ajamaan valmiiseen pöytään sekä näyttämään laitteet suurelle yleisölle.
---

Poissa jerzirccar1

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #301 : 23.04.09 - klo: 11.23 »
Kannattaisi suunnitella kisareissua lauantaiksi Mäntsälän minikisan yhteyteen. Vintagekuskit pääsisivät ajamaan valmiiseen pöytään sekä näyttämään laitteet suurelle yleisölle.

Ei ollut huono idea mutta 3 kuskilla emme lähde. Tuo kisa on lippiksen kanssa päällekkäin joten sekin söi osallistujia.
Olisin itsekkin ollut tulossa mutta jostain syystä nyt ei ollut kiinnostusta tulla nyt ajamaan, sääli.
Jerzi

PS Tänään olemme Ollin kanssa lähdössä tattikselle ajamaan ja ollaan n.klo 17-19 välisenä aikana ajamassa, mukaan vaan.
« Viimeksi muokattu: 23.04.09 - klo: 16.10 kirjoittanut jerzirccar1 »
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Jonkka

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #302 : 23.04.09 - klo: 22.11 »
Moro

Tarkotus tulla velipojan kanssa mukaan pitämään perää parin kadetin voimin. :police:
Omasta keksinnöstä olis suunnitelmissa tehä replika Ruohorinteen viime kauden kilpurista.
http://www.fototuubi.com/video/552/historic-grand-race Sininen gte kadetti keulilla.

Ja jos joku kärsii luomisen tuskasta voi seuraavasta linkistä hakea inspiraatiota ikäkauden hengessä.
http://kuvia.1g.fi/kuvat/Tapahtumat%202008/HistoricGrandRace.2008/?n=150
« Viimeksi muokattu: 23.04.09 - klo: 22.17 kirjoittanut Jonkka »
Jared

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #303 : 23.04.09 - klo: 22.21 »
Tuntuu kovin ristiriitaiselta lukea topiccia ja ekalla sivulla kirjoitettuja sääntöjä. Onko tästäkin tulossa sellainen luokka jossa säännöt tulee elämään jokaisen treenireissun jälkeen ja niistä kerrotaan ylimalkaisesti topicissa mutta ei luokan kisasäännöissä?

Nyt kun lajiin on tutustuttu eri lähteistä niin suurimmaksi kysymysmerkiksi alkaa nousta, että miksi tähän ei lähdetty suoraan jenkkisäännöillä mutta vapaammilla koreilla?

Mulle se on yksi lysti koska kyseistä luokkaa en tule ajamaan kilpaa moottorisäännön takia. Kunhan näppiksen välityksellä ihmettelen sitä että säännöt elää noinkin vinhaa vauhtia vaikka valmis formaatti on jo olemassa, jotka olisi palvelleet laajemmin tätä ns. "jokkisluokkaa".
Kylätason RC-kuski.

Poissa Mexi

  • Uusi jäsen
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #304 : 23.04.09 - klo: 22.33 »
Tässäpä pari otosta eilisestä herrojen reeni sessiosta.
Nyt on sitten itselläkin joku Tamiyan raato josta voi lähteä VTR-autoa kasaamaan :)

Poissa jerzirccar1

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #305 : 24.04.09 - klo: 08.26 »
Tuntuu kovin ristiriitaiselta lukea topiccia ja ekalla sivulla kirjoitettuja sääntöjä. Onko tästäkin tulossa sellainen luokka jossa säännöt tulee elämään jokaisen treenireissun jälkeen ja niistä kerrotaan ylimalkaisesti topicissa mutta ei luokan kisasäännöissä?

Nyt kun lajiin on tutustuttu eri lähteistä niin suurimmaksi kysymysmerkiksi alkaa nousta, että miksi tähän ei lähdetty suoraan jenkkisäännöillä mutta vapaammilla koreilla?

Mulle se on yksi lysti koska kyseistä luokkaa en tule ajamaan kilpaa moottorisäännön takia. Kunhan näppiksen välityksellä ihmettelen sitä että säännöt elää noinkin vinhaa vauhtia vaikka valmis formaatti on jo olemassa, jotka olisi palvelleet laajemmin tätä ns. "jokkisluokkaa".



Säännöt ovat kohta siinä mallissa että ovat valmiit, mutta valitettavasti usein tulee jotain pientä eteen mitä pitää hiota.

Jokaisen treenireissun jälkeen oleemme viisaampia.

Jenkkisääntöjen mukaan auto ei kulje mihinkään vaikka niin video kertoo. Esim 21,5 lankainen kone kuin laitetaan kiinni niin esim tamiya tt01 autolla ei tarvitse ajaa koska välitykset eivät riitä. Se on taas toinen juttu että haluaakos joku ajaa rc-autolla kävelyvauhtia.

Moottorisääntö on todella hyvä, ja kaikenpuolin tasaväkinen. Moottorin vauhti on todella sopiva tähän luokkaan ja parempaa konetta ei oltaisi saatu tähän luokkaan. Valitettavasti se ei vaan miellytä kaikkia.

Ja on todellakin viellä kerrottava että kaikkia harrastelijoita me emme voida millään miellyttää. Esim nuo USA,n säännöt ei myöskään miellyttäneet meitä jotka on ollut rakentaneet näitä luokan sääntöjä (n.6 ihmistä on ollut mukana). Eilen viimeksi juttelin täysin vieraan ihmisen kanssa (ylistarosta) näistä säännöistä koska olemme kuunnelleet heitä ja kyselleet heidän mielipiteitä. Pitkään juteltiin luokan säännöiostä Jarkonkin kanssa kuin hän tuli tattikselle. Oikeastaan suurin huolen aihe on selvästi korit. Tässä luokassa kuin on selvästi se että pienelläkin siivellä saavutetaan etu niihin nähden millä ei ole siipeä.

Kaikki vaan viivalle mukaan koska olemme huommanneet sen että tämä luokka tarjoaa niin paljon uutta ja se kiinnostaa sekä kuskeja että yleisöäkin.

Jerzi

PS Toivottavasti koheltaja tuli fiksummaksi minun vastauksesta  :wink:
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa vato

  • EPUArc
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #306 : 24.04.09 - klo: 09.19 »
Niin surullinen tosiasia on että kaikkia ei voi miellyttää ja netin ihanuudeksi tekee sen että asiat jotka eivät itseä suuremmin kosketa tai normaali keskustelussa tulisi ikinä eteen,on helppo kommentoida ja kritisoida netissä.

Mielipiteet on tervetulleita aina ja uusia näkökantoja saakin tuoda julki mutta jos aletaan asiaa "mestata" joka ei itseä kosketa on mun mielestä vaihe jolloin kannattaa siirtyä toiseen topikkiin.Ei herneitä nenään.

Sitten asiaan:Moottorisääntö on mun mielestä hyvä sillä mielellä että sillä tasoitetaan kilpailua tosissaan,samoin korisäännöillä+rengastuksella.
Jos haluaa ajaa nopeampaa niin siihenkin löytyy luokkia.

Mutta lisää kuvia!!!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
http://www.youtube.com/user/qmile
Tamiya 417x vtr,TamiyaMiniM05/M03 Classic+Comp,Huge FF11,TRF417 V5,Huge FF12,Tamiya F104

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #307 : 24.04.09 - klo: 09.43 »
En väitä etteikö luokka koskettaisi, mutta kun koneeksi ei sallita stanuluokassa olevaa 17.5 SP:tä niin kosketus loppui siihen. Tästä säännöstä jos joustetaan hieman niin saadaan ainakin pari kuskia lisää tähän luokkaan, joustoa on näköjään tullut jo rengas/vanne/foami puolella joten... Nopeampaa konetta en halaja vaan tasavertaisuutta moottorivaihtoehtojen osalta, koska siihen mahdollisuus on olemassa. No se tästä moottoriasiasta, luokan järjestäjä tekee säännöt joten se siitä.

Jerzi, viisaammaksi tultiin sun vastauksesta, hyvää luokkaa olette väsäämässä ja treenimielessä tullaan ajamaan kyseistä luokkaa SP:n 17.5 koneella. Tehkää sitä mukaa sääntöpäivitykset etusivulle kun niitä tulee niin pysytään ajan hengessä mukana :wink:

Noista foameista, mitkä foamit on osoittautunut toimiviksi?

Vato, tein kysymyksen ja sain siihen jerziltä vastauksen joten ei herneitä sullekkaan. Hyvin usein teen kysymyksiä kriittisellä sävyllä että saadaan selkeitä vastauksia, oltiin sitten netissä tai katsekontaktissa. 
Kylätason RC-kuski.

Poissa Jonni

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #308 : 24.04.09 - klo: 09.50 »
JB:n ja LRP:n insertit ovat toimineet mainiosti.

Poissa jarkko

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • PKSRCA kotisivut
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #309 : 24.04.09 - klo: 09.52 »
Mitkä ovat kokemukset renkaiden kulumisesta? Kuinka paljon on jo eniten ajaneet ehtineet tahkoamaan yhdellä setillä?

Jerzille eilen heitin radalla kysymyksen siitä kuinka paljon renkaat saavat olla kuluneet, että ne ovat vielä kisalailliset. Tästä ehkä olisi hyvä olla säännöissä jotain. Slickseiksi ajettuna renkaat todennäköisesti pitävät paremmin kuin kuviollisena.

Koheltajan kanssa olen moottoriasiasta tasan samaa mieltä - järkevää olisi ottaa sallittujen listalle se toinenkin stanukone. Ne kun on kerran todettu jo stanuluokkaa varten vertailukelpoisiksi. Moottorivalinnalla ei olisi nopeusetua saavutettavissa, sen sijaan luokka saattaisi saada lisää kuskeja.

Arvelen, että korien ja insertien valintaan liittyvä vapaus uhkaa autojen tasaväkisyyttä oikeasti paljon enemmän kuin kahden moottorin salliminen.
Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #310 : 24.04.09 - klo: 10.05 »
***
Koheltajan kanssa olen moottoriasiasta tasan samaa mieltä - järkevää olisi ottaa sallittujen listalle se toinenkin stanukone. Ne kun on kerran todettu jo stanuluokkaa varten vertailukelpoisiksi. Moottorivalinnalla ei olisi nopeusetua saavutettavissa, sen sijaan luokka saattaisi saada lisää kuskeja.

Arvelen, että korien ja insertien valintaan liittyvä vapaus uhkaa autojen tasaväkisyyttä oikeasti paljon enemmän kuin kahden moottorin salliminen.
Samaa mieltä edellisten herrojen kanssa. Moottoriasiaa ihmettelin aiemmin ja ihmettelen edelleen  :undecided:
Full Speed RC
Hobbyfactory - Durango - Orion - Savox

Poissa -Petsku-

  • EPUArc
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #311 : 24.04.09 - klo: 10.38 »
Tuossa eilen kuulin Cee-manilta kyseisetä luokasta ja mielenkiinto heräsi.

Ittellä ei ole minkäälaista kokemusta kunnon RC-autoista muuta kuin vähäinen sivustakatselu joskus aikoinaan. Mutta koska kustannukset ei nouse mihinkään hirveisiin niin tästhän voisi innostua oikeen kunnolla.

Poissa Mr Cale

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #312 : 24.04.09 - klo: 14.03 »
Mitkä ovat kokemukset renkaiden kulumisesta? Kuinka paljon on jo eniten ajaneet ehtineet tahkoamaan yhdellä setillä?

Arvelen, että korien ja insertien valintaan liittyvä vapaus uhkaa autojen tasaväkisyyttä oikeasti paljon enemmän kuin kahden moottorin salliminen.

Kävin keskiviikkona radalla vilkuilemassa tilannetta. Heikkilän Pekan autossa oli 100 minuuttia ajetut renkaat ja kuviota oli vielä reilusti jäljellä. Sliksi rengas ei muuten välttämättä ole nopeampi. Touringin alkuhämärissä ajettiin kisaa vapaalla renkaalla ja pitoaineen käyttö oli kiellettyä. Tällöin käytettiin kuviorengasta ja vielä siten, että sitä kuvioitiin itse lisää.

Samaa mieltä tuosta, että inserttien ja korien valinnalla saadaan huomattavasti suuremmat erot, mitä noilla kahdella eri moottorilla.

Poissa jerzirccar1

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #313 : 24.04.09 - klo: 14.29 »
Mitkä ovat kokemukset renkaiden kulumisesta? Kuinka paljon on jo eniten ajaneet ehtineet tahkoamaan yhdellä setillä?

Arvelen, että korien ja insertien valintaan liittyvä vapaus uhkaa autojen tasaväkisyyttä oikeasti paljon enemmän kuin kahden moottorin salliminen.

Kävin keskiviikkona radalla vilkuilemassa tilannetta. Heikkilän Pekan autossa oli 100 minuuttia ajetut renkaat ja kuviota oli vielä reilusti jäljellä. Sliksi rengas ei muuten välttämättä ole nopeampi. Touringin alkuhämärissä ajettiin kisaa vapaalla renkaalla ja pitoaineen käyttö oli kiellettyä. Tällöin käytettiin kuviorengasta ja vielä siten, että sitä kuvioitiin itse lisää.

Samaa mieltä tuosta, että inserttien ja korien valinnalla saadaan huomattavasti suuremmat erot, mitä noilla kahdella eri moottorilla.

Inserit piti vapauttaa koska huomattiin että ne eivät kestä (ne ikäänkuin kuolevat alle) kuten nuo mitä touringissa käytetään. Moottorista sen verran että medasec tosiaan otti ainoana maahantuojana rohkeasti yhteyttä ja me tehtiin sopimus hänen kanssa ja se on onnistunut todella hyvin tämä valinta.
Minun omilla renkailla on nyt ajettu n.15 (n.10min per akku lataus) akullista ja takarenkaissa/ eturenkaissa on puolet kuviosta jäljellä joten ongelmia renkaiden kanssa ei tule.
Kori juttu on jo toinen asia ja se ei ole mikään helppo juttu ratkaista ja aina tulee olemaan se joku joka tulee moittimaan sitäkin sääntöä.
Jerzi

SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #314 : 24.04.09 - klo: 14.58 »
Moottoriasiassa ei varmasti olekkaan kyse siitä, että nykyinen olisi huono. Varmasti oikein hyvä ja toden totta tarjouskin on hyvä mutta silti tuntuu hölmöltä, että tämöiseen sopimukseen sitoudutaan senkin kustannuksella, että sen saa halvemmalla.

Yhtälailla kuten noita sopivia autojakin on maakunta täynnä ja lisää tulee niin samalla tavalla jatkossa tulee markkinoille myös käytettynä kumpaakin noista laillisista kisamoottoreista ja lisäksi monella se TOINEN jo on olemassa.

Tämä sopimus vain tuntuu hölmöltä koska sillä ei ole mitään muuta perustelua kuin, että ko. moottorista saatiin hyvä tarjous ja näin ollen joillekin moottorin hankinta on edullisempaa  :undecided:

Mutta tästäkin huolimatta tällä luokalla on paljon potentiaalia ja kiinnostus tuntuu olevan erittäin suurta - jatkoa ajatellen kyllä harkitsisin erittäin vakavasti tuon moottorisäännön muuttamista touringin stanuluokan kanssa yhteneväksi - se palvelisi paremmin KOKO harrastajakuntaa...
Full Speed RC
Hobbyfactory - Durango - Orion - Savox

Poissa Janne A

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • finRC.com
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #315 : 24.04.09 - klo: 15.04 »
Mun mielestä tässä käydään vähän turhan vakavaa keskustelua. Tämä luokka on ymmärtääkseni luotu vanhojen autojen fiilistelyä varten ja helpoksi/halvemmaksi/kiehtovammaksi luokaksi aloittaa on-road rc-autoilu.

Sitten kun alkaa korin aerdynaamiikka ja renkaiden urasyvyys olemaan yksi tärkeimpiä kriteerejä, niin kuski on aika kaukana perusharrastajasta. Tietty kauemmin harrastaneet tietävät kikkoja ja saavat sen pienen edun aina, mutta sehän on sitä kokemuksella ansaittua tietoa.

Poissa vato

  • EPUArc
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #316 : 24.04.09 - klo: 15.05 »
Mun mielestä tässä käydään vähän turhan vakavaa keskustelua. Tämä luokka on ymmärtääkseni luotu vanhojen autojen fiilistelyä varten ja helpoksi/halvemmaksi/kiehtovammaksi luokaksi aloittaa on-road rc-autoilu.

Sitten kun alkaa korin aerdynaamiikka ja renkaiden urasyvyys olemaan yksi tärkeimpiä kriteerejä, niin kuski on aika kaukana perusharrastajasta. Tietty kauemmin harrastaneet tietävät kikkoja ja saavat sen pienen edun aina, mutta sehän on sitä kokemuksella ansaittua tietoa.

Erittäin hyvin sanottu.
http://www.youtube.com/user/qmile
Tamiya 417x vtr,TamiyaMiniM05/M03 Classic+Comp,Huge FF11,TRF417 V5,Huge FF12,Tamiya F104

Poissa jarkko

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • PKSRCA kotisivut
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #317 : 24.04.09 - klo: 15.06 »
... Moottorista sen verran että medasec tosiaan otti ainoana maahantuojana rohkeasti yhteyttä ja me tehtiin sopimus hänen kanssa ja se on onnistunut todella hyvin tämä valinta.
Jerzi

En vieläkään ymmärrä miksi moottorin pitää olla rajattu siihen tahoon joka "otti rohkeasti yhteyttä ja tehtiin sopimus". Eihän missään muissakaan luokissa ole tehty monopolistisia konetoimitussopimuksia.

Aikaisemmin moottorivalintaa on perusteltu sillä, että se on virallinen FTT-moottori - niin on se toinenkin vaihtoehto. Ja niitäkin koneita ihmisillä oli pakeissaan jo ennen minkään sopimusten tekemistä ja julkistamista.

Kun mitään ei ole vielä "hakattu kiveen", ehdotan, että moottorisääntöä laajennetaan, jolloin kuskien määrä kasvaa.
Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #318 : 24.04.09 - klo: 15.23 »
Mä en jaksa tätä mottiasiaa enempää vääntää joten eiköhän me SpeedPassion 17.5 stanukoneen omistajat aleta ajamaan vastaavaa luokkaa samoilla säännöillä. Jos kuskeja saadaan riittävästi niin pistetään kerhokisat pystyy ja sinne pääsee myös CS koneella.

Ei tämä tän vaikeempaa ole moottorisäännän osalta.
Kylätason RC-kuski.

Poissa vato

  • EPUArc
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #319 : 24.04.09 - klo: 16.31 »
Uskoisin että varmaan liki kaikille toimittajille on otettu yhteytä tämän asian tiimoilta,eikä vain soitettu yhteen virmaan ja sovittu asiaa heti.
-Miksi ei voisi olla yks ja ainoa moottori toimittaja?
-Onko se jokin "takuu" että tulee lisää kuskeja jos joku toinenkin kone sallitaan?Vai paukutellaanko vain henkseleitä ja maalaillaan taivaalle kuvia?
-Onko se henkinen este jollekkin ostaa 50e moottori jotta pääsee mukaan ja mahtuu sääntöihin?

En mä tiedä,kaippa mä oon niin tyhymä että mä teen auton sen luokan sääntöjen mukaan mihin haluan mennä ajamaan,en toisinpäin.

Mutta jos se toisinkinpäin onnistuu niin mulle saa laittaa mulle sopivat säännöt,niin ettei mun tartte ostaa yhtään uutta osaa,ja toimitus vaikka matkahuollolla :afro:

Ja ei ole mulla hernewitä nenässä :grin:
« Viimeksi muokattu: 24.04.09 - klo: 16.35 kirjoittanut vato »
http://www.youtube.com/user/qmile
Tamiya 417x vtr,TamiyaMiniM05/M03 Classic+Comp,Huge FF11,TRF417 V5,Huge FF12,Tamiya F104

Poissa jarkko

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • PKSRCA kotisivut
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #320 : 24.04.09 - klo: 17.04 »
Uskoisin että varmaan liki kaikille toimittajille on otettu yhteytä tämän asian tiimoilta,eikä vain soitettu yhteen virmaan ja sovittu asiaa heti.
-Miksi ei voisi olla yks ja ainoa moottori toimittaja?
-Onko se jokin "takuu" että tulee lisää kuskeja jos joku toinenkin kone sallitaan?Vai paukutellaanko vain henkseleitä ja maalaillaan taivaalle kuvia?
-Onko se henkinen este jollekkin ostaa 50e moottori jotta pääsee mukaan ja mahtuu sääntöihin?

Ihan vaan sen takia olen koittanut avata tätä moottorimonopolia, että sen toisen virallisen FTT-moottorin on ennen tätä sääntökeskustelua jo hankkinut muutama kisaaja stanuluokkaan ja toisia ihan vaan hupiajeluun. Lukemalla taaksepäin voit havaita tämän. Miksi pakko-ostattaa ihmisillä toinen "samanlainen" kone, mutta eri tarralla?

Alan tässä jo tuntea itseni jonkin sortin Don Quijote'ksi, joten olkoon tässä minun puolestani. Tuulimyllyt voittivat ...  :angel:
Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #321 : 24.04.09 - klo: 17.34 »
Kun mitään ei ole vielä "hakattu kiveen", ehdotan, että moottorisääntöä laajennetaan, jolloin kuskien määrä kasvaa.

Kannatan, periaatteesta.
Flying Calacucco

Poissa peanuts

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #322 : 24.04.09 - klo: 19.00 »
Joo

Ja minä puolestani kannatan että joka ainoa kaveri menis nyt itteensä esim ajatusten kanssa että perustetaampa oma luokka että saadaan ajaa näillä koneilla mitä on.. huhhuh. Toiset tekee oikeasti paljon työtä asian kanssa, miehet astuu valmiiseen pöytään kopiomalla säännöt, idean, ennekaikkea ratsastetaan alkuperäsen toiminnan nostattamalla hypetyksellä. Siinä on sitten hyvät eväät viedä vielä osa potentiaalisista kuskeista "viralliselta" luokalta.

Ymmärtäsin jos oltas kasaamassa autoja jonkun kalliin moottorikonseptin ympärille, mutta ei. 50e sijoitus ei varmasti kenenkään budjettia kaada jos pakista löytyy jo useampia autoja, gigasia radioita jne. Hinta tuntuu siedettävältä jopa nollatuloilla elävälle opiskelijalle.. Toki toinen moottorivaihtoehto olisi ollut aivan yhtä tasaväkinen, mutta näillä eväin on järjestävä (LUE: NE JÄTKÄT JOKKA JÄRKKÄÄ SULLE RALLIT) taho päättänyt mennä, aivan turha enää jatkaa tätä nillittämistä vaikka se onkin eri helppoa istua kotona ja huudella.

Asioista pitää ja tuleekin keskustella, mutta tämä on jo naurettavaa vänkäämistä. Tarjotkaa illalla yks kierros vähemmän paikallisessa niin voitte ostaa maanantaina moottorin, problem solved.  :smiley:
« Viimeksi muokattu: 24.04.09 - klo: 19.03 kirjoittanut peanuts »
läpällä päissään kahtasattaa selevästä päästä auto jossain puun ympärillä solmussa oraakkelin hattu silmillä!!!!11

Poissa jerzirccar1

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #323 : 24.04.09 - klo: 19.12 »
Tuo äskeinen ei ollut sitten maksettu juttu  :wink:
Jerzi

PS Huomenna taas tattikselle ajamaan. Me tullaan noin klo 13 aikaan Ollin kanssa.
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa julkku

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #324 : 24.04.09 - klo: 19.24 »
Mun mielest ei tarvis olla ollenkaan moottori rajotuksii ja varsinki jos ei oo pitoo ni auto ei vaan pysy hanskas tehokkaal koneel ni kaikki ostais oman harkintansa mukaan koneen. Tällänen kanta siks ku vois harkita osallistumista, mutta rahaa ei oo iha rajattomasti ja ku iteltään ei oikee löydy noit hiilettömii vakiokoneit. Muuten sarja ihan kiinostavan kuulone :grin:
|-Traxxas Slash 4x4-|-Spektrum Dx3r-|-Sanwa-|

Poissa jerzirccar1

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #325 : 24.04.09 - klo: 19.33 »
Mun mielest ei tarvis olla ollenkaan moottori rajotuksii ja varsinki jos ei oo pitoo ni auto ei vaan pysy hanskas tehokkaal koneel ni kaikki ostais oman harkintansa mukaan koneen. Tällänen kanta siks ku vois harkita osallistumista, mutta rahaa ei oo iha rajattomasti ja ku iteltään ei oikee löydy noit hiilettömii vakiokoneit. Muuten sarja ihan kiinostavan kuulone :grin:

En tiedä kuka sinulle on sanonnut että ei ole autossa pitoa. Jonnin camaro menee kuin juna raiteilla ja minun menee viellä toistaiseksi kuin sen oikean auton pitää mennä eli perä edellä. Voit itse omassa päässä miettiä mitäs tapahtuu jos vapaudetaan moottorit, minähän en edes uskalla miettiä asiaa lainkaan, villiksi menis ja rahaa menis ihan tolkuttomasti.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa haikaoll

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #326 : 24.04.09 - klo: 20.47 »
Olen sitä mieltä että on aika pistää piste moottori väittelylle,
moottori on valittu ja valinta pitää.
Schumacher Cat SX, Axis 2, Tamiya truck, Xray GTX8, Asso RC8B3.2, Asso RC10b6.1

Poissa vato

  • EPUArc
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #327 : 24.04.09 - klo: 20.59 »
Olen sitä mieltä että on aika pistää piste moottori väittelylle,
moottori on valittu ja valinta pitää.

kannatan
http://www.youtube.com/user/qmile
Tamiya 417x vtr,TamiyaMiniM05/M03 Classic+Comp,Huge FF11,TRF417 V5,Huge FF12,Tamiya F104

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #328 : 24.04.09 - klo: 21.25 »
Seuraavana määrätään säännöissä korin väri :lol:

Ja se oli ihan täysin vitsi :grin:

Ps: Toivottavasti mun ex-Camaro eksyy näihin kapinoihin :azn:

Taas kerran harmittaa kun asuu kaukana näistä radoista ja kisoista.
Monesti sanonut, mutta olisin jo vuosia sitten ollut kisoja ajamassa jos ei pääkaupunkiin olis 450km suuntaansa.
Axial SCX 10 TR

Poissa jerzirccar1

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #329 : 24.04.09 - klo: 22.07 »
Seuraavana määrätään säännöissä korin väri :lol:

Ja se oli ihan täysin vitsi :grin:

Ps: Toivottavasti mun ex-Camaro eksyy näihin kapinoihin :azn:

Taas kerran harmittaa kun asuu kaukana näistä radoista ja kisoista.
Monesti sanonut, mutta olisin jo vuosia sitten ollut kisoja ajamassa jos ei pääkaupunkiin olis 450km suuntaansa.


Eli hyvä että sait sen myytyä ja toivotaan että kaveri tulee ajamaan meidän kanssa. Muistatkos mikä oli ikkuna noitten välitysten suhteen. Muistan kuulleeni että alle 5,1 ei pääse, olenko väärässä.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂