Ja vielä omia mietteitä...
Nyt oli sit ekaa kertaa vintage vanne/rengastus alla ja VTR koppa, Camaro, päällä.
En ollut himassa älynnyt nostaa koppaa keulasta reilusti ylös, vaan
koppa oli keulasta liian matalalla, jonka seurauksena koppa sai vähä damagee itteensä.
Se lähti repeemään siitä keulassa olevan lipan reunoilta ylöspäin, mutta ei kuitenkaan
liikaan.
Korjasin repeämät teippaamalla kopan sisäpuolelle kulmien alueelle tukevaa mustaa teippiä,
jolla keula pysyy nyt kasassa.
Toi mun äröynd 10 lankanen harjaton kone vie autoa ihan mukavasti ja meno on
tasaväkistä virallisella koneella varustettujen VTR autojen kanssa.
Tiheän välityksen, 7.14, ansiosta kiihtyminen ja vääntö on kohdallaan ja
perän saa tarvittaessa irtoamaan reippaalla hanalla.
Päässä pyörii ajatuksena ostaa tohon runkoon uusi sensorillinen nopari ja
kaveriks se virallinen konen ja laittaa välit kohdalleen.
Jerzi tai Jonni vois vastata tähän, jos näkevät/lukevat tämän.
Pysyykö virallisena VTR koneena ensikesänä/nyt talvena se sama kone mikä nyt on???
Näillä mennään,
Toni