VIHTI miniland

Kirjoittaja Aihe: Vintage Touring Racing, VTR-10  (Luettu 727371 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa hana79

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2760 : 11.02.11 - klo: 18.46 »
Sanotaanko näin että...Saletisti natsaa!  :cool:
416we VTR ja voitosta voittoon

Poissa Isosuo

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2761 : 11.02.11 - klo: 20.36 »
BMW M3 (e31) kotiutui tänään...  :roll:

Poissa Nokka-akseli

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • videoita laitteista
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2762 : 11.02.11 - klo: 21.09 »
BMW M3 (e31) kotiutui tänään...  :roll:

Sen verran olen merkkiuskollinen että e31 on BMW 850, tai no "8series" mutta tunnetaan paremmin 850

Mutta itsellenikin tuli eilen E30 M3 hpi:ltä ja aika hieno on nyt pitäis rupee leikkelemään ja maalailemaan sponsorin väreihin tietty=)

-Timo
TSP-10 Tamiya TRF 418, VTR Tamiya TRF 417, Formula Tamiya F104 verII.. 3X Tamiyan kuorma-auto, ei mul muuta olekkaan.... paitsi 4 venettä ja Tamiyan Hi-lift Voittaminen on varmaan kivaa...

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2763 : 11.02.11 - klo: 21.23 »
BMW M3 (e31) kotiutui tänään...  :roll:

Sen verran olen merkkiuskollinen että e31 on BMW 850, tai no "8series" mutta tunnetaan paremmin 850

Mutta itsellenikin tuli eilen E30 M3 hpi:ltä ja aika hieno on nyt pitäis rupee leikkelemään ja maalailemaan sponsorin väreihin tietty=)

-Timo

Tänään tilailin myös tuon E30 M3 kopan, väristä ei vielä ihan varmuutta mutta eiköhän me BMW cup saada aikaiseksi XD
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa Isosuo

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2764 : 11.02.11 - klo: 21.23 »
joo huppista keikkaa... 25-vuotispäiväni kunniaksi nautitut iltalimpparit tekivät tepposet!  piti sanomani e30 !!!  :grin:

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2765 : 11.02.11 - klo: 21.28 »
joo huppista keikkaa... 25-vuotispäiväni kunniaksi nautitut iltalimpparit tekivät tepposet!  piti sanomani e30 !!!  :grin:

Onneks olkoon!!!! säää oot nuori vielä :laugh: :laugh:
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa RangerWalker

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2766 : 11.02.11 - klo: 21.29 »


Onneks olkoon!!!! säää oot nuori vielä :laugh: :laugh:

Niin oot sinäkin :shocked:

mutta onnea Isosuolle.
AWESOMATIX TSP-10 ,Team Jordan "Frentzen" F1&under construction 2012 Sauber http://www.youtube.com/user/RangerPate

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2767 : 11.02.11 - klo: 21.30 »


Onneks olkoon!!!! säää oot nuori vielä :laugh: :laugh:

Niin oot sinäkin :shocked:

mutta onnea Isosuolle.

en mä niin nuori oo kun isosuo :afro:
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa vato

  • EPUArc
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2768 : 11.02.11 - klo: 22.45 »
Kloppeja veteraani luokassa..
Onnittelut  täältäkin.

Kuinka odotankaan että saa ohitella M3:sia 50-luvun letukalla... :afro:
http://www.youtube.com/user/qmile
Tamiya 417x vtr,TamiyaMiniM05/M03 Classic+Comp,Huge FF11,TRF417 V5,Huge FF12,Tamiya F104

Poissa HuoH

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2769 : 11.02.11 - klo: 23.47 »
Joo,laitetaas tää tännekkin.

Totanoin,niin saakos tulevan kesän esim. Korian minicup:ssa? ajaa tuolla FTT LRP/Nosram 17.5T koneella?
O.S. Engines|Spektrum|Savöx|Sanwa|LRP|JQ-Products

Poissa Jonni

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2770 : 17.02.11 - klo: 10.59 »


Uutta koria pukkaa tällä kertaa Protoformilta, ihan siisti ja kaksi keulaakin tulee mukana kontaktien varalta :wink:
Ei mikään HPI, mutta paremman näköinen kuin parma tai Pegasus.

Poissa RangerWalker

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2771 : 17.02.11 - klo: 11.42 »


Uutta koria pukkaa tällä kertaa Protoformilta, ihan siisti ja kaksi keulaakin tulee mukana kontaktien varalta :wink:
Ei mikään HPI, mutta paremman näköinen kuin parma tai Pegasus.

Silmät ei vielä tuohon tottuneet(ei kuiteskaan hirveen näköne ole), mutta nopea tuo varmasti on.
AWESOMATIX TSP-10 ,Team Jordan "Frentzen" F1&under construction 2012 Sauber http://www.youtube.com/user/RangerPate

Poissa TomiKoo

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • Miihke RC Instassa
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2772 : 17.02.11 - klo: 12.03 »
Uusi kori hyväksyttäneen korilistaan, kun on kerran AMC Javelinin näköiskopio??
Team Hobbyfactory | Element Enduro  | Axial UMG | Axial Capra | Traxxas TRX-4 & TRX-6 | Destiny RX-10FF

Poissa Sähkömies

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2773 : 17.02.11 - klo: 12.12 »
Eipä taida vielä suomalandiasta saada ko.koria?

Poissa vato

  • EPUArc
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2774 : 17.02.11 - klo: 16.10 »
Tottakai hyväksytään,joko tämä on tuotannossa?
Lisätty listalle...

Ja mikäs tästä tekee niin erikoisen nopean?
http://www.youtube.com/user/qmile
Tamiya 417x vtr,TamiyaMiniM05/M03 Classic+Comp,Huge FF11,TRF417 V5,Huge FF12,Tamiya F104

Poissa Isosuo

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2775 : 17.02.11 - klo: 16.13 »
Joo,laitetaas tää tännekkin.

Totanoin,niin saakos tulevan kesän esim. Korian minicup:ssa? ajaa tuolla FTT LRP/Nosram 17.5T koneella?

Tällä hetkellä ko. koneella ei saa ajaa.  CS:n vanhaa stanukonetta kuuleman mukaan on vielä saatavilla, joten tarvetta/halukkuutta uuden koneen sallimiseen ei ole.

Poissa RangerWalker

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2776 : 17.02.11 - klo: 18.27 »
Ja mikäs tästä tekee niin erikoisen nopean?

Enhän mä mistään mitään tiedä, mutta näyttää aerodynaamiselta,spoileri muotoiltu suoraan koriin ja renkaille voi leikata mahd.pienet aukot kun ei näy olevan merkattu leikkauslinjoja. Lisäksi takapuskuri on korkealla eli ilma ei varmasti pahasti  pyörteile tuolla.

Eli luulisin menevän varsin malliikkaasti radalla.
AWESOMATIX TSP-10 ,Team Jordan "Frentzen" F1&under construction 2012 Sauber http://www.youtube.com/user/RangerPate

Poissa RangerWalker

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2777 : 17.02.11 - klo: 18.42 »
Laitetaas pari räpsyä M3 kopasta.

Tilasin Tamiyan 5 puolaset leveät/kapeat 2 osaiset vanteet ja eihän ne mahdu reiskassa pyörimään...(vaikka olisi 3mm prikkoja välissä niin tukivarteen hankaa joka kulmassa) Nyt on tulossa 5 eri 26mm vannesettiä joista tähän joku sopinee.(eli joka nurkkaan tulee 26mm)

AWESOMATIX TSP-10 ,Team Jordan "Frentzen" F1&under construction 2012 Sauber http://www.youtube.com/user/RangerPate

Poissa JSJ

  • Honkala GP
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2778 : 17.02.11 - klo: 19.18 »
Joo,laitetaas tää tännekkin.

Totanoin,niin saakos tulevan kesän esim. Korian minicup:ssa? ajaa tuolla FTT LRP/Nosram 17.5T koneella?

Tällä hetkellä ko. koneella ei saa ajaa.  CS:n vanhaa stanukonetta kuuleman mukaan on vielä saatavilla, joten tarvetta/halukkuutta uuden koneen sallimiseen ei ole.

Siis jos haluan ajaa VTR kisassa (niinkuin haluan) niin mun on vaihdettava toi mun autossa kiinni oleva FTT laillinen stokki Nosram moottori tohon viimevuotiseen Speed Passion/CS moottoriin?

Ihmeellistä.
Asso B44.1, SC10 FT
- "Aina kovaa ajoa, satunnaisesti vauhtiakin alamäessä", -JSJ

Poissa RangerWalker

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2779 : 17.02.11 - klo: 19.23 »
Mikä on ihmeellistä? Säännöissä lukee 17.5 cs tai sp.

Mielestäni ihan turha joka vuosi muuttaa sääntöihin toista moottoria kun kerran vanhat toimivat .(ja moni ostanut juuri VTR luokkaa varten kyseiset koneet ) Käytettynä noita saa 25€ ja se ei mielestäni kallis ole.

Tuo lrp/nosram on lisäksi nopeampi eli....

« Viimeksi muokattu: 17.02.11 - klo: 19.27 kirjoittanut RangerWalker »
AWESOMATIX TSP-10 ,Team Jordan "Frentzen" F1&under construction 2012 Sauber http://www.youtube.com/user/RangerPate

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2780 : 17.02.11 - klo: 19.37 »
Eikä se jää pelkästään koneen vaihtoon, myös maavara pitää muuttaa ja siltä osin alustan setupit uusiksi, koritolpatkin joutaa korin vaihdon myötä vaihtoon.

Tästä syystä päädyin ajamaan yhdellä autolla vain yhtä luokkaa koska en koe mielekkääksi muuttaa autoa noin radikaalisti kun hyppää luokasta toiseen. VTR ja TSS on kovin erilaisia säännöiltään joten jos mielii molempia ajaa niin kahden auton pyörittäminen on mielekkäämpäää kuin jatkuva ropaaminen edestakaisin :wink:
Kylätason RC-kuski.

Poissa Isosuo

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2781 : 17.02.11 - klo: 20.15 »
Siis jos haluan ajaa VTR kisassa (niinkuin haluan) niin mun on vaihdettava toi mun autossa kiinni oleva FTT laillinen stokki Nosram moottori tohon viimevuotiseen Speed Passion/CS moottoriin?

Ihmeellistä.

On se ihmeellistä...  :shocked:  Mä kans luulin että kun mulla on drifterissä 6,5 lankainen Novakin Velociti, että saisin ajaa sillä jos laitan vaan VTR-korin ja renkaat kiinni  :grin:

Poissa vato

  • EPUArc
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2782 : 17.02.11 - klo: 20.54 »
Joo,laitetaas tää tännekkin.

Totanoin,niin saakos tulevan kesän esim. Korian minicup:ssa? ajaa tuolla FTT LRP/Nosram 17.5T koneella?

Tällä hetkellä ko. koneella ei saa ajaa.  CS:n vanhaa stanukonetta kuuleman mukaan on vielä saatavilla, joten tarvetta/halukkuutta uuden koneen sallimiseen ei ole.

Siis jos haluan ajaa VTR kisassa (niinkuin haluan) niin mun on vaihdettava toi mun autossa kiinni oleva FTT laillinen stokki Nosram moottori tohon viimevuotiseen Speed Passion/CS moottoriin?

Ihmeellistä.

Kun halusit ruveta ajamaan stanua,katsoitko ensin säännöt ja teit autosi niihin sopivaksi vai toisinpäin?

« Viimeksi muokattu: 17.02.11 - klo: 21.01 kirjoittanut vato »
http://www.youtube.com/user/qmile
Tamiya 417x vtr,TamiyaMiniM05/M03 Classic+Comp,Huge FF11,TRF417 V5,Huge FF12,Tamiya F104

Poissa vato

  • EPUArc
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2783 : 17.02.11 - klo: 20.58 »
Ja mikäs tästä tekee niin erikoisen nopean?

Enhän mä mistään mitään tiedä, mutta näyttää aerodynaamiselta,spoileri muotoiltu suoraan koriin ja renkaille voi leikata mahd.pienet aukot kun ei näy olevan merkattu leikkauslinjoja. Lisäksi takapuskuri on korkealla eli ilma ei varmasti pahasti  pyörteile tuolla.

Eli luulisin menevän varsin malliikkaasti radalla.

Yksikään auto ei ole ulkonäöllään nopea radalla.Nopeus tulee muista asioista. :wink:
Mun henk koht mielipide on että 17.5 koneella,näillä välityksillä ei aerolla ole juurikaan suurta merkitystä.
Voin toki olla väärässä kuin ässän keksi..
Mutta Javelin on mukava uutuus ja Bemus oli muuten siisti.
http://www.youtube.com/user/qmile
Tamiya 417x vtr,TamiyaMiniM05/M03 Classic+Comp,Huge FF11,TRF417 V5,Huge FF12,Tamiya F104

Poissa JSJ

  • Honkala GP
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2784 : 17.02.11 - klo: 21.20 »
Joo,laitetaas tää tännekkin.

Totanoin,niin saakos tulevan kesän esim. Korian minicup:ssa? ajaa tuolla FTT LRP/Nosram 17.5T koneella?

Tällä hetkellä ko. koneella ei saa ajaa.  CS:n vanhaa stanukonetta kuuleman mukaan on vielä saatavilla, joten tarvetta/halukkuutta uuden koneen sallimiseen ei ole.

Siis jos haluan ajaa VTR kisassa (niinkuin haluan) niin mun on vaihdettava toi mun autossa kiinni oleva FTT laillinen stokki Nosram moottori tohon viimevuotiseen Speed Passion/CS moottoriin?

Ihmeellistä.

Kun halusit ruveta ajamaan stanua,katsoitko ensin säännöt ja teit autosi niihin sopivaksi vai toisinpäin?

Kun halusin ajaa stanua niin katsoin ensin säännöt ja tein auton sitten sääntöihin sopivaksi. Olisi varmaan ollut ihmeellistä ensin rakentaa auto ja sitten ihmetellä kun se ei olekkaan sääntöjen mukainen.

Mutta tässä hain sitä, että eikö VTR voisi olla säännöiltään mahdollisimman lähellä stanua. Nyt tulee tän maavara säätelyn lisäksi tämä moottorin vaihto.

Minulla on laatikossa tämä viimevuotinen moottori, mutta ihmettelen sitä, että mun pitää näitä vaihdella stanu/VTR kisojen välillä.

Mutta Peace kaikille. En halua mitään provosointia tästä.
Asso B44.1, SC10 FT
- "Aina kovaa ajoa, satunnaisesti vauhtiakin alamäessä", -JSJ

Poissa Isosuo

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2785 : 17.02.11 - klo: 21.41 »
Kun halusin ajaa stanua niin katsoin ensin säännöt ja tein auton sitten sääntöihin sopivaksi. Olisi varmaan ollut ihmeellistä ensin rakentaa auto ja sitten ihmetellä kun se ei olekkaan sääntöjen mukainen.

Mutta tässä hain sitä, että eikö VTR voisi olla säännöiltään mahdollisimman lähellä stanua. Nyt tulee tän maavara säätelyn lisäksi tämä moottorin vaihto.

Minulla on laatikossa tämä viimevuotinen moottori, mutta ihmettelen sitä, että mun pitää näitä vaihdella stanu/VTR kisojen välillä.

Mutta Peace kaikille. En halua mitään provosointia tästä.

Alkuperäinen lähtökohta olikin tehdä luokka, jossa voidaan käyttää stanukonetta ja päästäisiin vähillä muutoksilla stanusta VTR:ään. Stanujen vauhti kun sattui olemaan sopiva myös VTR:ään. Tarkoitus oli kuitenkin tehdä harrastajaystävällisempi esimerkiksi akkujen ja korien suhteen (hintakysymys esim. akuissa).

Vanha CS:n / Speed Passionin stanukone löytyy kaikilta VTR-kuljettajilta jo. Ei mielestäni ole luokan idean kannalta järkevää myöskään heittää vanhoja stanukoneita 'roskiin' ja ostattaa uusien sääntöjen mukaista stanukonetta. CS:n konettakin on ainakin kuulopuheiden mukaan saatavissa.

Ajat siis stanua...? Ihmettelen suuresti kuinka suureksi kynnykseksi koet koneen vaihtamisen ja moottorijohtojen kolvaamisen VTR:ää varten, aikaa kun saa kulumaan moneen muuhunkin mekkaamiseen stanussa paljon enemmänkin.

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2786 : 17.02.11 - klo: 21.43 »
Niin ei kait ton uuden koneen sallimisen kanssa muuten olisi ollutkaan mitään ongelmaa, mutta se ei ole tasaväkinen vanhojen rinnalla, ja näin sen salliminen olisi pakottanut ostamaan uuden koneen käytännössä. Mielestäni kerrankin erittäin järkevä päätös kustannuksia madaltavana tekijänä.
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Poissa Jonni

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2787 : 17.02.11 - klo: 21.58 »
Oma uusi VTR-kori valmis.

Poissa JSJ

  • Honkala GP
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2788 : 17.02.11 - klo: 22.01 »
Ajat siis stanua...? Ihmettelen suuresti kuinka suureksi kynnykseksi koet koneen vaihtamisen ja moottorijohtojen kolvaamisen VTR:ää varten, aikaa kun saa kulumaan moneen muuhunkin mekkaamiseen stanussa paljon enemmänkin.

No juuri tämä on se kynnys. Ja tämä tarina on tosi.

Toi koneen vaihtaminen ja varsinkin se johtojen kolvaaminen on yhtä h...

Eli nyt tää mun itkuvirsi kuulostaa ihmeelliseltä, mutta kolvaaminen on tosi syvältä. Se kolvin kärki ikäänkuin sulaa aina kun sitä käyttää.

Tämä mun kolvi fobia johti siihen, että 2 vastaanotinta kärähti 5 minuutissa.

Mutta, ehkä mä voin opettaa mun vaimon hoitamaan tän kolvaus jutun. :laugh:

Eli niinkuin sanoin, niin ei tarvi mun takia ottaa mitään paineita. Moottori löytyy, kunhan joku sen kolvaa.
Asso B44.1, SC10 FT
- "Aina kovaa ajoa, satunnaisesti vauhtiakin alamäessä", -JSJ

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2789 : 17.02.11 - klo: 22.05 »
Laitetaan sulle 4mm putkiliittimet moottorinjohtoihin, niin on helppoa vaihdella koneita.

Eikun molemmat moottorit mukaan kasinolle jossain välissä, niin tinaan eikä maksa mansikoita.
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu