Kirjoittaja Aihe: GS 15 r ei pysy pureten alppas kiinni!  (Luettu 1752 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Tum3

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.saikart.fi
GS 15 r ei pysy pureten alppas kiinni!
« : 30.06.03 - klo: 21.48 »
Minulla ei pysy Gs 15 r kone kiinni ja ekasta ruuvista on mennytkierteet niin kannattaako siihen ostaa moottori pukki vai miä tehdä :?:   :mrgreen:
http://www.saikart.fi/
Mun lempinumero: viistöistä. Osta sika säkissä, He*vetin halpa.

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
GS 15 r ei pysy pureten alppas kiinni!
« Vastaus #1 : 30.06.03 - klo: 21.49 »
Laita paljon ruuvilukitetta siihen ruuviin mistä on kierteet menneet, jos ei auta niin tee isommat kierteet ja kokoile pitempää ruuvia.
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Mika R

  • Vieras
GS 15 r ei pysy pureten alppas kiinni!
« Vastaus #2 : 30.06.03 - klo: 22.40 »
ekaks, älä kirjoita boldilla (B). Ja hymiöt vähemmälle, yks riittää.

toiseks, miten ne kierteet on menny, et kuitenkaan tarkoita ruuvin kantaa ? Jos ne todella jengat on menneet, niin ruuvilukitteella voi yrittää, mutta parempi on sitten tosiaan hankkia se uusi pukki R/C liikkeestä.

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
GS 15 r ei pysy pureten alppas kiinni!
« Vastaus #3 : 30.06.03 - klo: 22.44 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
ekaks, älä kirjoita boldilla (B). Ja hymiöt vähemmälle, yks riittää.

toiseks, miten ne kierteet on menny, et kuitenkaan tarkoita ruuvin kantaa ? Jos ne todella jengat on menneet, niin ruuvilukitteella voi yrittää, mutta parempi on sitten tosiaan hankkia se uusi pukki R/C liikkeestä.


Gs 15 r koneessa ei ole moottorin pukkia, vaan kierteet ovat suoraan lohkossa.
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Mika R

  • Vieras
GS 15 r ei pysy pureten alppas kiinni!
« Vastaus #4 : 30.06.03 - klo: 22.47 »
tosiaan. mutta on siinä pukinkin paikat, kysymyksestä ei käynyt suoraan ilmi oliko jo pukki vai ei, ilmeisesti ei, sinänsä hyvä huomio.

Mutta mikäs opettaja sä Tux10 oot, kun oikein punasella viivaat ? vähempikin riittää .. kiitos.

Eli niinno, laita sitä lukitetta ja jos ei muu auta homma se pukki. tuksin kannattaa uutta lohkoa hommata.

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
GS 15 r ei pysy pureten alppas kiinni!
« Vastaus #5 : 30.06.03 - klo: 22.51 »
Sori Mika!!!!!!

Jos ei ruuvilutekkaan auta niin muistaakseni siihen mahtuu tekemään millin isommat kierteet mitä siinä on vakiona, mutta silloin joutuu jo suurentamaan alustankin reikiä.
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
GS 15 r ei pysy pureten alppas kiinni!
« Vastaus #6 : 30.06.03 - klo: 22.56 »
eihän se iso homma oo tehä uudet kierteet. ite joutunu monesti tekee kierteet. esim .12 lennokkimottiin kannen pulteille M4 kierre, eli aika iso tuli  8)
Taas kehissä.. ;)

Mika R

  • Vieras
GS 15 r ei pysy pureten alppas kiinni!
« Vastaus #7 : 30.06.03 - klo: 22.58 »
ok Tux!

Tuokin on ihan toimiva juttu kyllä. Mulla tuli joskus Superin paketissa Ossin pukki josta toisesta puuttui ruuvinreiästä kierteet. Hain  biltemasta sellasen setin, jolla tein **varovasti** kierteet. Eli tota Tuxinkin vinkkiä voi kyllä harkita. Edelleen halvempaa kuin koko uuden lohkon tai pukkien hankinta. Hyvä vinkki siis.

(Sanoin **varovasti** koska hätäilemällä toi voi mennä pahasti pieleen.)

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
GS 15 r ei pysy pureten alppas kiinni!
« Vastaus #8 : 30.06.03 - klo: 23.01 »
minä ostin kierresarjan säästötalosta  8)  aijai, nyt rupee aihe karkaamaan.. oon nyt hiljaa.
Taas kehissä.. ;)

Poissa Tum3

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.saikart.fi
GS 15 r ei pysy pureten alppas kiinni!
« Vastaus #9 : 01.07.03 - klo: 11.44 »
Eli ostan autoon pukin koska ekasta ruuvi aukosta on puolet katkennu kun jäi kerran ruuvi jumiin ja sitten se katkesi niin jouduin ottamaan puolet pois. :mrgreen:
http://www.saikart.fi/
Mun lempinumero: viistöistä. Osta sika säkissä, He*vetin halpa.

Mika R

  • Vieras
GS 15 r ei pysy pureten alppas kiinni!
« Vastaus #10 : 01.07.03 - klo: 11.56 »
ei tarvii välttämättä pukkia hommata. tehokkaalla poralla poraat sen ruuvin läpi pari millin kymmenystä pienemmällä terällä huolellisesti keskeltä jollon vaan ruuvin "reunat" jää sisälle. ne sitten tulee melkeen itsekseen veke ainakin kun laitat uuden ruuvin tilalle. kokemusta on tostakin.