Ei mad forcea kannata nyt ihan pilkkana pitää. Pirun hyvä auto siinä mielessä, että auto kulkee liiankin kovaa ja itselläni ei mitään kummempia vikoja siinä ollut. Etu diffi siitä hajosi ja taka diffin sisällä oleva tappi meni poikki ja rikkoi samalla rattaat sieltä sisältä. Kytkin palojen jousi meni poikki, mutta se ura oli helppo dremelillä kaivertaa syvemmäksi ja jousi kiinni. Ei menny sen jälkeen kertaakaan. Taka kardaanin kupit menee ihan tuusan nuuskaksi suuren kulman takia, joten siihen kannattaa ostaa suoraan nivelellä varustettu kardaani. Hyvänä puolena tuo rakenne ratkasu mädissä tuo sen, että auton muut kardaanin ja vetareitten kupit eivät kulu lähes laisinkaan ja laakerit ovat hyvässä suojassa.
Kunhan RTR mädin ruuvien kantaan (kaikkiin mitä vain näkee) laittaa jotai liimaa tai kynsilakkaa ja saa koneen säädettyä kuntoon niin meno on aika hurjaa. Myös jousituksen madallusta kannatan ehdottomasti, koska auto on muuten erittäin kiikkerä ja varsinkin vakio iskareilla. Vanteet myös hyvin heikkoa muovia, muta kyllä niitä uusia ja parempiakin saa.
Siinä lyhykäisyydessään :D. Ite ajoin tolla melkeen 2 gallonaa. Nuo nykyiset mädit ovat täynnä päivitettyä osaa kun vertaa omaani.
Kevennys video. Laitettuna mädi voi toimia hienostikkin
http://www.youtube.com/watch?v=Jr8HI3VPlnIPikku muokkausta vielä: Sitten mädissä ja miks ei vaikka muissakin monsuissa suosittelen takadiffin lukkoa. Tasauspyörästö on aivan suolesta kun ei voi kääntää tai liipata edes kunnolla. Aina sisimmät renkaat alkavat vetämään vimpuraa.