Vator, menee hieman ohi jos tahdot Monsteria tai Truggya, mutta itse voisin suositella Buggya
-Missä päin asut? Varaosien nopean saannin kannalta aika tärkeä tieto.
-Oletko ottanut huomioon että vaikka auto olisi RTR, saatat merkistä riippuen tarvita vielä jos jonkin moista osaa ja palikkaa, kuten Polttiainetta, Paristoja/Akkuja, Laturia, Työkaluja ja muuta mihin uppoaa nopeasti toista sataa euroa.
Itse suosittelen HoBao Hyper 7 TQ Special Edition mallia
http://www.hobao-shop.com/catalog/product_info.php?cPath=1&products_id=644 Auto pärjää soralla ja Asfaltilla ja pienellä muutoksella myös kilpailuihin pätevä kulkupeli.
Foorumilla on kattavasti tietoa Hyper 7-9 autoista joita voi helposti soveltaa kyseiseen autoon ja apua löytyy varmasti.
Lähes kaikki on säädettävissä jousten kireydestä camper-kulmiin.
Varaosat saa ainakin omasta mielestä helposti ja nopeasti Hobao Shopista tai Racing Factorysta, varmasti muitakin on.
Voit myös ajan kanssa hommata vaikka kunnon monsterirenkaan autoon, niitä kun saa lähes jokaisesta alan liikkeestä, tarkista vain ensin sopivuus.
Itse perehdyin useisiin autoihin ja luin foorumeilta kiinnostavista autoista ja päädyin Kyosho INFERNO 7.5 SP3:sta -> HoBao HYPER 7.5 TQ SE:aan, selviä eroja myös laadussa ja hinnassa.
Aikamoinen mainospuhe