Kirjoittaja Aihe: ekaksi polttikseksi: kyosho madforce, kannattaako?  (Luettu 17274 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa horna

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: ekaksi polttikseksi: kyosho madforce, kannattaako?
« Vastaus #60 : 22.12.09 - klo: 14.39 »
huonosta suunittelusta ja siis vaihelaatikosta. vetarit myös onnettomat.
MFR,Robin 25, 3xJConsepts bj4, Tamiya tt01E, 2x Thunder Tiger MTA4+LRP, Corally RDX PHI+novak brushless, LRP S8TXe, Losi LST, SV27, GWS Beaver, Losi 1:10 comp crawler+losi brushless, Atlas 1:16 hydro.

Poissa IgNIs

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: ekaksi polttikseksi: kyosho madforce, kannattaako?
« Vastaus #61 : 22.12.09 - klo: 15.39 »
Vator, menee hieman ohi jos tahdot Monsteria tai Truggya, mutta itse voisin suositella Buggya  :wink:

-Missä päin asut? Varaosien nopean saannin kannalta aika tärkeä tieto.
-Oletko ottanut huomioon että vaikka auto olisi RTR, saatat merkistä riippuen tarvita vielä jos jonkin moista osaa ja palikkaa, kuten Polttiainetta, Paristoja/Akkuja, Laturia, Työkaluja ja muuta mihin uppoaa nopeasti toista sataa euroa.

Itse suosittelen HoBao Hyper 7 TQ Special Edition mallia http://www.hobao-shop.com/catalog/product_info.php?cPath=1&products_id=644
  Auto pärjää soralla ja Asfaltilla ja pienellä muutoksella myös kilpailuihin pätevä kulkupeli.
  Foorumilla on kattavasti tietoa Hyper 7-9 autoista joita voi helposti soveltaa kyseiseen autoon ja apua löytyy varmasti.
  Lähes kaikki on säädettävissä jousten kireydestä camper-kulmiin.
  Varaosat saa ainakin omasta mielestä helposti ja nopeasti Hobao Shopista tai Racing Factorysta, varmasti muitakin on.
  Voit myös ajan kanssa hommata vaikka kunnon monsterirenkaan autoon, niitä kun saa lähes jokaisesta alan liikkeestä, tarkista vain ensin sopivuus.

Itse perehdyin useisiin autoihin ja luin foorumeilta kiinnostavista autoista ja päädyin Kyosho INFERNO 7.5 SP3:sta -> HoBao HYPER 7.5 TQ SE:aan, selviä eroja myös laadussa ja hinnassa.

Aikamoinen mainospuhe  :grin:

Poissa vator

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: ekaksi polttikseksi: kyosho madforce, kannattaako?
« Vastaus #62 : 22.12.09 - klo: 15.53 »
On joo melko ne mainos puhe. :grin:
Oon otanut huomioon mainitsemasi asiat ja perehtynyt moneen autoon. Päätynyt olen tuohon.

http://rc-garage.fi/zencart/index.php?main_page=product_info&cPath=39_1_2&products_id=370

Vara osien saanti on hyvä minulle ja on rc10 läisten mielestä laadukas.
asso 18mt, hongnor x1x cr rtr, kyosho mini inferno 09 x2, kyosho mini inferno ep, traxxas e-revo 1/16 vxl löytyy myös kaksi rc lennokkia (kolmas tekeillä)
(tehoa ei koskaan voi olla liikaa)

Poissa IgNIs

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: ekaksi polttikseksi: kyosho madforce, kannattaako?
« Vastaus #63 : 22.12.09 - klo: 16.56 »
Ei hullumman näköinen, ja buggy :grin:

Lyön vetoa että jossain vaiheessa melko piankin nuo iskaritornit menee solmuun...

BTW... Aika pitkälle ollaan pästy topicin alkuperäisestä autosta :lol:
« Viimeksi muokattu: 22.12.09 - klo: 17.05 kirjoittanut IgNIs »

Poissa nokia

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: ekaksi polttikseksi: kyosho madforce, kannattaako?
« Vastaus #64 : 23.12.09 - klo: 22.56 »
Kyl se kyoshon DST kin on ihan hyvä
HL Mad Truck HL Sprint Lazer ZX-5 Ready Set TF-5 Ready Set.

Poissa apt93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: ekaksi polttikseksi: kyosho madforce, kannattaako?
« Vastaus #65 : 24.12.09 - klo: 13.05 »
Kyl se kyoshon DST kin on ihan hyvä

Tai sitten ei...

Poissa Jani L

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: ekaksi polttikseksi: kyosho madforce, kannattaako?
« Vastaus #66 : 24.12.09 - klo: 13.56 »
Minulla Kyoshon DBX on toiminut mainiosti koko vuoden ! Yhtäkään osaa en ole joutunut ostamaan, joten varaosien saatavuudesta en ole varma. Minulle itselle on jäänyt hyvä kuva Kyoshosta, mutta mitä täällä ollaan Kyoshosta puhuttu niin jätän seuraavan Kyoshon ostamatta...

EDIT: Mad Force voi olla hyväkin, riippuu niin paljon miten ajaa ja missä ajaa...
Team Associated B4.2 | Sanwa MT-4

Poissa nokia

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: ekaksi polttikseksi: kyosho madforce, kannattaako?
« Vastaus #67 : 24.12.09 - klo: 20.29 »
Ei kannata ostaa RTR hajoo heti 3-5 tankillisen jälkeen Kit on aina se paras ku jos ostat RTR niin hajoo heti :(
HL Mad Truck HL Sprint Lazer ZX-5 Ready Set TF-5 Ready Set.

Poissa HuoH

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: ekaksi polttikseksi: kyosho madforce, kannattaako?
« Vastaus #68 : 24.12.09 - klo: 20.42 »
OT,mutta kyllä se RTR:kin kestää vaikka 100 tankillista ajaa parkkipaikkaa ympäri...
O.S. Engines|Spektrum|Savöx|Sanwa|LRP|JQ-Products

Poissa Jani L

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: ekaksi polttikseksi: kyosho madforce, kannattaako?
« Vastaus #69 : 24.12.09 - klo: 21.25 »
Minulla ainakin RTR on kestänyt nurmikolla, asfaltilla, hiekalla ajamista hyvin !
Team Associated B4.2 | Sanwa MT-4

Poissa Hpi_savage

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: ekaksi polttikseksi: kyosho madforce, kannattaako?
« Vastaus #70 : 25.12.09 - klo: 11.24 »
Kyllä laadukkaat rtr autot kestää kuten savage ellei kämmää ja unohda jotain ennen ajoa kuten jo moneen kertaan huomannut... :p
HPI Savage X/Kyosho DST   Nosram/HPI/Kyosho

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: ekaksi polttikseksi: kyosho madforce, kannattaako?
« Vastaus #71 : 25.12.09 - klo: 16.31 »
Näin on, se on iso ero Kyoshon ja HPI:in RTR autojen välillä. Savage kyllä kestää.
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa Joel

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: ekaksi polttikseksi: kyosho madforce, kannattaako?
« Vastaus #72 : 03.01.10 - klo: 13.29 »
Osta Kyosho DRT rally. Kestävä ja simppeli. Menee myös hiekalla, korkea alusta & jousitus. Näyttävä koko. Hyvä .18 moottori, riittävän tehokas ja kuitenkin helppo.
Mul on ollu toi DRT melkein puol vuotta, ja hyvin on toiminu. :lol: Jos osaa ajaa, nii ei siin mee pahemmin mitään rikki.
DRT on paljon selkeemmän näkönen ku toi Traxxas Slayer Pro vai mikä se nyt oli. Traxxas on niin sekavan näkönen sisältä, mun mielestä. :wink:
Hyvin toi on menny esim. pehmeessä hiekassa, soralla, hyppyreissä, metsässä, asfaltilla ja jäällä.:grin:
Ei riemulla rajaa kun Kyosholla ajaa!!  Kyosho Ultima DB, Kyosho DRT, Kyosho Mini Inferno EP, Velineon VXL-3s, Team Orion, AKA, GRP

Poissa vator

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: ekaksi polttikseksi: kyosho madforce, kannattaako?
« Vastaus #73 : 03.01.10 - klo: 18.50 »
Mitä nyt oon katellu niin traxxas slayer on minusta muuten parempi kuin kyosho drt, mutta hinta on huonompi. :sad: Minusta drt jouset on ihan huonot. Joku muu saa olla eri mieltä kanssani ymmärrän kyllä eihän makuasioista voi kiistellä. :p
asso 18mt, hongnor x1x cr rtr, kyosho mini inferno 09 x2, kyosho mini inferno ep, traxxas e-revo 1/16 vxl löytyy myös kaksi rc lennokkia (kolmas tekeillä)
(tehoa ei koskaan voi olla liikaa)

Poissa Joel

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: ekaksi polttikseksi: kyosho madforce, kannattaako?
« Vastaus #74 : 03.01.10 - klo: 22.04 »
Mitä nyt oon katellu niin traxxas slayer on minusta muuten parempi kuin kyosho drt, mutta hinta on huonompi. :sad: Minusta drt jouset on ihan huonot. Joku muu saa olla eri mieltä kanssani ymmärrän kyllä eihän makuasioista voi kiistellä. :p
Nii no DRT on kyl halvempi ku toi traxxas slayer. Mut DRT:een jousist ollaa samaa mieltä :lol:, niihin pitäis vaihtaa mm jäykemmät jouset ja jäykemmät öljyt, oon kyl laittanu hyvät, tarpeeks jäykät öljyt(Kyoshon viskoteetti 400). Siihen viel yhdistäis noi jäykemmät jouset nii olis hyvä. :grin:
Ei riemulla rajaa kun Kyosholla ajaa!!  Kyosho Ultima DB, Kyosho DRT, Kyosho Mini Inferno EP, Velineon VXL-3s, Team Orion, AKA, GRP