Täällä odotellaan auton saapumista
Miniin tai oikeastaan yksityyppikoriin ja autoon päädyttiin siksi kun me kuvittelemme että porukka haluaa ajaa kilpaa keskenään ilman stressiä siitä, onko kaverilla nopeampi kori tai viimeisimmät blingit. Niitä varten on LS-5 ja ilmeisesti tuleva GT-5 luokka
Taitaa olla parasta jäädä odotelemaan niitä "sääntöjä", mitä mikin "luokka" tulee sisällä pitämään ja miten.
Ei tässä todellakaan haeta mitään blingblingiä, ei todellakaan, RTR vai oliko se ARTR pohjalla olis tarkoitus mennä. Toisinsanoen samanlaisella "kaupanhyllyltä" varustetason pulkalla. Ilman stressiä nimenomaan.
Kuten itse mainitsit, ei se 20mm pitempi akseliväli välttämättä tee autuaaksi, voi olla kankeampi tiukoissa mutkissa. Se mikä koppa siinä on päällä, sillä ei luulisi olevan niin suurta merkitystä jossain kerhotason
kapinassa. Jos kori on se ratkaiseva pointti voittoon niin, huh huh, silloinhan suunniteltu "minicup" on totistakin totisempaa kisaa josta lepoisa meininki on kaukana. Sääliksi käy katsastusmiehiä.
Itseäni kiehtoo vain ajatus siitä että kalusto olisi yhteensopivaa mahdollisimman pitkälle ja voisi heittää
senhetken fiiliksiä vastaavan kopan niskaan, oli alla 4WD tahi 2WD. Hankintahinoiltaanhan nuo ovat suunnilleen samalla viivalla. Nooh, katsotaan mitä tuleman pitää.