Kirjoittaja Aihe: Ongelmia HPI E-Firestorm FLUXIN kanssa (problem solved)  (Luettu 2778 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa DEATHSTALKER

  • Tulokas
    • Profiili
Elikkäs...Ostin syksyllä HPI:n firestorm fluxin ja kaikki on pelannut niin kuin pitääkin.
Kunnes lähdin alkutalvesta ajelemaan pikku pakkasella ulos. Hetken ajon jälkeen moottori pätki.
Vein auton heti sisälle ja hieman myöhemmin testasin sisällä, että toimiiko vehje taas ja sehän toimi.
Laitoin auton takaisin omaan laatikkoonsa ja varastoon odottamaan kevättä. Ja nyt kun otin fluxin ulos
laatikosta ja myöhemmin kokeilin sitä, moottorissa ei tapahtunut mitään. Noparin tavanomaisia ääniä ei
enää kuulunut, mutta valomerkit toimivat. Muuten kaikki toimii ja nopeudensäädin saa kaikki kontrollit.
Mikä on vikana ja voiko kukaan auttaa !!!???? ÄÄÄÄÄH  :undecided: :huh:
« Viimeksi muokattu: 28.04.09 - klo: 18.04 kirjoittanut DEATHSTALKER »
HPI E-Firestorm 10t FLUX (sand throwers, sand runners), Intellect 4200 NiMH 8,4 V

Poissa Vatanen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ongelmia HPI E-Firestorm FLUXIN kanssa
« Vastaus #1 : 27.04.09 - klo: 18.12 »
liekkö imassu kosteutta hanuriin?
onko tuossa mallissa vedenpitävät sähköt ja oliko suojattu mitenkään?
Vatasen jalat ja omat kädet

Poissa DEATHSTALKER

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Ongelmia HPI E-Firestorm FLUXIN kanssa
« Vastaus #2 : 27.04.09 - klo: 18.17 »
Voi olla ja ei taida olla suojattu, ainakaan nopari http://www.hpieurope.com/piw.php?partNo=100416&lang=fi   Täytyykö mun vaan ostaa uus ja mitä suosittelisitte jos ei tota samaa
HPI E-Firestorm 10t FLUX (sand throwers, sand runners), Intellect 4200 NiMH 8,4 V

Poissa cjakyto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ongelmia HPI E-Firestorm FLUXIN kanssa
« Vastaus #3 : 27.04.09 - klo: 20.33 »
Ootko kokeillu ohjelmoida uudestaan noparin? Ajoitko kauemmaksi ja alkoi pätkimään vai ihan lähellä..? Nimittäin ne orkkis raadiot ei oo mitään hehkeitä.
| E-Firestorm BL |  Team Losi Micro Baja 1/36 BL jatketulla rungolla |

Poissa DEATHSTALKER

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Ongelmia HPI E-Firestorm FLUXIN kanssa
« Vastaus #4 : 27.04.09 - klo: 22.43 »
Ajoin ihan metrin päässä ja pätki. Olen kokeillut ohjelmoida noparin uudelleen, mutta se ei toimi muutenkaan enää oikein, koska siitä ei enää kuulu ääniä virran päälle ja pois laittamisessa
 
HPI E-Firestorm 10t FLUX (sand throwers, sand runners), Intellect 4200 NiMH 8,4 V

Poissa cjakyto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ongelmia HPI E-Firestorm FLUXIN kanssa
« Vastaus #5 : 28.04.09 - klo: 06.18 »
Sit on varmaan entinen jos oot ilman suojauksia mennyt ajelemaan lumessa.
| E-Firestorm BL |  Team Losi Micro Baja 1/36 BL jatketulla rungolla |

Poissa DEATHSTALKER

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Ongelmia HPI E-Firestorm FLUXIN kanssa
« Vastaus #6 : 28.04.09 - klo: 08.52 »
Mutta kun ei ollut edes lunta yhtään. Ja sanokaa nyt että mikä uus nopari mun kannattas hommata tohon ja mistä ?
HPI E-Firestorm 10t FLUX (sand throwers, sand runners), Intellect 4200 NiMH 8,4 V

Poissa alarauta

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Ongelmia HPI E-Firestorm FLUXIN kanssa
« Vastaus #7 : 28.04.09 - klo: 10.28 »
tuolla hpi firestorm säikeessä keskustelua noparin valinnastikin.
tuohon käy hienosti castlen sidewinder, joka on prikulleen sama kuin se alkuperäinenkin.
jos massia päällä niin sitten ostat mambamaxin, niin riittää kasvun varaa.
sabesta noita mahtaa saada...

ennen kuin heität sen flux noparin metsään, niin ota se auki, pese tentulla ja kuivaa föönillä.
voi auttaa tai sitten ei.
kyllä tuon kosteutta pitäisi kestää, omaani uitin kyllä komeesti ja vielä kukkuu!
se on castlen tuotteiden tapeen lakattu kunnolla joten kestää kosteutta.

anteeksi tyhmä kysymys, mutta onhan sulla akussa virtaa ja moottorin johdot kiinni?
noparilta vastariin menevä johto oikein päin?
Se jolla on kuollessaan eniten leluja voittaa

Poissa Hösö

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Ongelmia HPI E-Firestorm FLUXIN kanssa
« Vastaus #8 : 28.04.09 - klo: 10.45 »
jos haluat heittää sen suoraa roskiin ni lähetä mulle se, voin maksaa postikulut... :mrgreen:
*AXIAL 1.9" ProOpenClass/2.2" ProStock Class TOP TRUCK*
 *AXIAL 2.2" ProOpenUnlimited Class TOP TRUCK-projekti*  "Ittekkö tekkee ni saa mitä tullee..."

Poissa cjakyto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ongelmia HPI E-Firestorm FLUXIN kanssa
« Vastaus #9 : 28.04.09 - klo: 11.19 »
Onko akkua kondiksessa..? Tarkista kaikki johdot ym. sellaiset ennen kuin vaihdat toiseen. Jos vaihtaa meinaat niin voin suositella tota mamba maxia. Loistava vekotin.
| E-Firestorm BL |  Team Losi Micro Baja 1/36 BL jatketulla rungolla |

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Ongelmia HPI E-Firestorm FLUXIN kanssa
« Vastaus #10 : 28.04.09 - klo: 15.05 »
Onkos rattiradion patterit kunnossa/täydet? Minulla teki Pede samaa, ja neuvvottiin vaihtamaan lähettimen paristot, joten eiköhän taas mennyt hyn´vin.
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa DEATHSTALKER

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Ongelmia HPI E-Firestorm FLUXIN kanssa
« Vastaus #11 : 28.04.09 - klo: 18.03 »
Tämä on nyt vähän noloa, mutta luulin että akku oli ihan täysi. Ongelma oli niin yksinkertainen etten tajunnut sitä  :embarrassed: Olen aloittelija, mutta silti. Kiitos neuvoistanne ja ongelma ratkesi.Miten minä voin olla näin tyhmä ja nyt te kaikki pidätte minua aivan tumpelona !!!!!!!!!AAAAAAAAAARGH  :cheesy: :cheesy: :cheesy: anteeksi kauheasti
« Viimeksi muokattu: 28.04.09 - klo: 18.07 kirjoittanut DEATHSTALKER »
HPI E-Firestorm 10t FLUX (sand throwers, sand runners), Intellect 4200 NiMH 8,4 V

Poissa cjakyto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ongelmia HPI E-Firestorm FLUXIN kanssa (problem solved)
« Vastaus #12 : 28.04.09 - klo: 18.29 »
Tekevälle sattuu  :laugh:
| E-Firestorm BL |  Team Losi Micro Baja 1/36 BL jatketulla rungolla |