Päivän testailut purkissa. Alapään säädöt olivat vieläkin pielessä, mutta oikeat tunaukset löytyivät "auton sammutus polttoaineletkusta puristamalla" -metodilla. Toimi sen jälkeen kuin junan vessa, ilman lauluja ja honotuksia. Mitä vaikeeta muka nitroauton säätämisesä on
...ennen kuin säädöt löytyivät, olin paiskata auton pari kertaa kenttään
Ei kuitenkaan mikään mahdoton homma. Käytin folioita kannen ympärillä, ja sillä sai lämmöt pysymään ajon aikana nätisti n. 112,4C -paikkeilla. Prolinen Holeshotit (M2 valuinsertillä) olivat aavistuksen verran paremmat ajaa, mitä orkkisrinkulat. Toiminta paljon tasaisempi, ei yllärisladeja. Etupäätä piti säätää pari milliä alemmas, jonka jälkeen mutkat taittuivat entistä paremmin. Jarrut olivat aavistuksen verran etupainoiset, mikä vaikeutti hieman jarrutusta tiukkiin mutkiin tultaessa, pitää säätää takapäätä hieman ottavammaksi, jonka jälkeen voi heittää paremmin jarrun kanssa mutkaan. Koppakin säilyi muutaman lennon jälkeen vielä ehjänä:) Seuraavat ajot maanantaina päiväsaikaan. Vois muokata vähän sitä lentomäkeä ennen seuraavia ajoja.