Kirjoittaja Aihe: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2 / B44.3  (Luettu 242463 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa tulijyrä

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #300 : 14.10.13 - klo: 17.49 »
Kiitoksia vastauksista.
Epäilen rattaiden välyksien olevan olevan liian pieni tutkittuani asiaa.
Autolla ei ole hyppitty.
Ratas siinä kunnossa ettei välystä välttämättä tarkasti kohdilleen, ajan mitä se kestää ja päivitän sen.
Autohan on kittinä ostettu ja ostin sen vähän käytettynä.
Montako akullista kesti kyoshodbx: n spurri?
8.2E-Tron. *ajossa taas*

Poissa kyoshodbx

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #301 : 14.10.13 - klo: 17.59 »
Kiitoksia vastauksista.
Epäilen rattaiden välyksien olevan olevan liian pieni tutkittuani asiaa.
Autolla ei ole hyppitty.
Ratas siinä kunnossa ettei välystä välttämättä tarkasti kohdilleen, ajan mitä se kestää ja päivitän sen.
Autohan on kittinä ostettu ja ostin sen vähän käytettynä.
Montako akullista kesti kyoshodbx: n spurri?

En oo laskenu mut kymmeniä akullisia per spurri.(ei oo onneks kallis)mut selkeesti särkyivät kun slipperi ei antanu periks.

Poissa tulijyrä

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #302 : 14.10.13 - klo: 18.13 »
Kiitoksia vastauksista.
Epäilen rattaiden välyksien olevan olevan liian pieni tutkittuani asiaa.
Autolla ei ole hyppitty.
Ratas siinä kunnossa ettei välystä välttämättä tarkasti kohdilleen, ajan mitä se kestää ja päivitän sen.
Autohan on kittinä ostettu ja ostin sen vähän käytettynä.
Montako akullista kesti kyoshodbx: n spurri?

En oo laskenu mut kymmeniä akullisia per spurri.(ei oo onneks kallis)mut selkeesti särkyivät kun slipperi ei antanu periks.
selvä, kiitoksia.
8.2E-Tron. *ajossa taas*

Poissa kisaaja

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #303 : 15.10.13 - klo: 16.44 »
Juu.. liian tiukka pinjoni välys ja slipperi kireellä... moottorin kiinnitys kun ei tässä autossa löysty.

Siinä pari kuvaa meikän kiesistä isoista kisoista:
-Goldi

Poissa largo

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #304 : 16.10.13 - klo: 08.16 »
On se komee :)
Mitäs pidät tuosta alumiini pohjalevystä?

Poissa kisaaja

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #305 : 16.10.13 - klo: 16.31 »
Kovalla pidolla toimi hyvin, mutta huhujen mukaan normaalilla savi pinnalla ei tarvii ajaa. Vastaavanlaisella setillä mennään tämä talvi joten raportoidaan kokemuksia kun/jos niitä kertyy :D
-Goldi

Poissa Kimi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #306 : 17.10.13 - klo: 08.06 »
Miten on kuuladiffit kestäneet kovapitoisilla radoilla?

Kimi

Poissa kisaaja

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #307 : 17.10.13 - klo: 17.23 »
Kyllä kestää kunhan slipperi luistaa ensin. MM-kisoissa ei ollut ongelmia. Kovempaa pitoa saa etsiä hyvin pidotetulta touring radalta :shocked:

Rattaat tosin on kovilla, mutta ongelmia senkään suhteen ei ilmennyt. Pitää vaan diffit shimmata kunnolla, eli tiukaksi. Paketti ohjeen mukaan ja ainakin yksi prikka ylimääräistä, ettei diffi enää pyöri herkästi... se kyllä sisään ajautuu hetkessä.
-Goldi

Poissa Kimi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #308 : 17.10.13 - klo: 19.07 »
Kiitoksia vastauksesta :smiley:
Minkälaisilla diffin-/painelaakerin kuulilla olette ajaneet?

Poissa kisaaja

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #309 : 17.10.13 - klo: 22.00 »
Ihan vakio rojuilla oon ajanu. Kannattaa hioa diffilevyt ennen kasausta. Ite oon vetäny ensin 600 karkealla ja sitten 1000:lla hiomapaperilla, veden kanssa tietty ;)

Kaippa keraamikuulilla saadaan herkkyyttä lisää, mutta kyllä se diffi kyrvähtää kuitenkin jossain vaiheessa.... =)
-Goldi

Poissa shark-18_

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #310 : 20.10.13 - klo: 21.27 »
Miten noi 44.2 ruuvit eroo 44.1 ? Vai onko ees eroja

Poissa maironi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #311 : 21.10.13 - klo: 06.24 »
tuli nyt hommattua vähän käytetty suht hyväs kunnos oleva B44.1 ja ei oo vissii ihan normaalia, että edestä hävii veto kokonaan, vetarit pomppaa paikaltaan ja iskarin varsi katkeaa n. 5 metrin pituisen hypyn jälkeen?

Mopo on kiva. Auto on kiva. Mutta ärseessä on vaan sitä jotain :)

Poissa uijui

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #312 : 21.10.13 - klo: 07.31 »
 :wink: on se ihan normaalia
Vastaheitolla voittoon.

Poissa m.e.

  • Veteraani
    • Profiili
    • https://fi-fi.facebook.com/WinterJumps/
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #313 : 21.10.13 - klo: 09.28 »
Jos edestä on veto hävinnyt, niin tarkastapa etuboksin rattaat. Kun rattaat on entiset, niin sieltä kyllä alkaa kuulumaan naksumista ennen kuin veto on kokonaan hävinnyt. Eli kerralla ei veto sieltä häviä.

Jos vetari pääsee putoamaan, niin silloin iskarissa on liikaa ulosjoustoa. Siis mikäli muuten auto on kasattu ohjeiden mukaan.

Iskarin varret kestävät hyvin normihyppyytystä radalla. Jos tuollaisen pikkupompun jälkeen varsi hajoaa, niin silloin varsi on ollut viallinen jo valmiiksi tai sitten se on alastulossa osunut johonkin kiveen tms. esteeseen.

Poissa maironi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #314 : 21.10.13 - klo: 15.51 »
vähä tutkiskelin ja huomasin että renkaan päästä oli tapit lähteny kävelee... (tyyppivika?)  ja joo oli liikaa ulosjoustoa, ja ne on nyt korjattu. Hypyt suoritetettiin tasaisella asfalttialustalla, johon on laitettu hyppyri vanerista ja uutta palikkaa taas tilailtu RCM.fi:stä (ihme ettei oo tullu alennuskoodeja spostiin viel)  :laugh: no mut huomenna varmaan pääsen taas ajeleen ku saa palikat.  :smiley:
Mopo on kiva. Auto on kiva. Mutta ärseessä on vaan sitä jotain :)

Poissa tulijyrä

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #315 : 21.10.13 - klo: 17.04 »
vähä tutkiskelin ja huomasin että renkaan päästä oli tapit lähteny kävelee... (tyyppivika?)  ja joo oli liikaa ulosjoustoa, ja ne on nyt korjattu. Hypyt suoritetettiin tasaisella asfalttialustalla, johon on laitettu hyppyri vanerista ja uutta palikkaa taas tilailtu RCM.fi:stä (ihme ettei oo tullu alennuskoodeja spostiin viel)  :laugh: no mut huomenna varmaan pääsen taas ajeleen ku saa palikat.  :smiley:
  mikä tappi lähti irti, hubin kiinnityskö siitä alta?
8.2E-Tron. *ajossa taas*

Poissa maironi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #316 : 21.10.13 - klo: 17.08 »
tuo irtos
Mopo on kiva. Auto on kiva. Mutta ärseessä on vaan sitä jotain :)

Poissa tulijyrä

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #317 : 21.10.13 - klo: 17.29 »
tuo irtos
juu, ei tuo mikään tyypivika ole.  :undecided:
8.2E-Tron. *ajossa taas*

Poissa shark-18_

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #318 : 21.10.13 - klo: 17.36 »
Mairon kannattaa tarkistaa aina ennen ajoa se tapin pidike .

Poissa Stilo

  • Tiim Lahti
    • Profiili
    • S-grafix gallery
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #319 : 21.10.13 - klo: 17.45 »
Se rengas joka tulee vetarin päälle ja pitää tapin paikallaan, kannattaa liimata kiinni täpällä pikaliimaa. Renkaassa oleva katkos myös tulee katsoa 90 astetta eri kohtaan kuin missä tapin päät ovat. Kunhan ei ihan koko rengasta ympäröi liimalla, lähtee se kyllä helposti pihdeillä auki tarvittaessa.
EuroRC.com | Xray
S-Grafix | Tiim Lahti

Poissa maironi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #320 : 21.10.13 - klo: 17.45 »
myyjä sanoi huoltaneensa ja laittaneensa kuntoon sen ennen vaihtoa ja en voinut tietää tommosesta... no nyt tiiän  :police:
« Viimeksi muokattu: 21.10.13 - klo: 17.54 kirjoittanut maironi »
Mopo on kiva. Auto on kiva. Mutta ärseessä on vaan sitä jotain :)

Poissa shark-18_

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #321 : 21.10.13 - klo: 17.53 »
.
« Viimeksi muokattu: 21.10.13 - klo: 18.18 kirjoittanut shark-18_ »

Poissa uijui

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #322 : 21.10.13 - klo: 18.41 »
tuli nyt hommattua vähän käytetty suht hyväs kunnos oleva B44.1 ja ei oo vissii ihan normaalia, että edestä hävii veto kokonaan, vetarit pomppaa paikaltaan ja iskarin varsi katkeaa n. 5 metrin pituisen hypyn jälkeen?

Tästä sai semmosen kuvan, että etuiskarin varsi katkesi ja etuvetari hyppäsi pois paikaltaan, jolloin veto katoaa. Asson pikkuiskarin varsia, niitä kullanvärisiä ei voi hyvällä omallatunnolla kestäviksi sanoa, itse olen niitä B44.1:ssä katkonut yli kymmenen tsipaletta. B44.2 on eriasia sitten. Samoin kuin se vanhempi hopeinen pikkuiskarin varsi, joka vääntyy, ei katkea.
Vastaheitolla voittoon.

Poissa maironi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #323 : 21.10.13 - klo: 19.31 »
tuli nyt hommattua vähän käytetty suht hyväs kunnos oleva B44.1 ja ei oo vissii ihan normaalia, että edestä hävii veto kokonaan, vetarit pomppaa paikaltaan ja iskarin varsi katkeaa n. 5 metrin pituisen hypyn jälkeen?

Tästä sai semmosen kuvan, että etuiskarin varsi katkesi ja etuvetari hyppäsi pois paikaltaan, jolloin veto katoaa. Asson pikkuiskarin varsia, niitä kullanvärisiä ei voi hyvällä omallatunnolla kestäviksi sanoa, itse olen niitä B44.1:ssä katkonut yli kymmenen tsipaletta. B44.2 on eriasia sitten. Samoin kuin se vanhempi hopeinen pikkuiskarin varsi, joka vääntyy, ei katkea.

olet käsittänyt aivan oikein. kannattaisko vaa laittaa toiset iskarit vai mitä vinkkejä tarjoatte?
Mopo on kiva. Auto on kiva. Mutta ärseessä on vaan sitä jotain :)

Poissa kyoshodbx

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #324 : 21.10.13 - klo: 19.36 »
Voi siihen laittaa toisen valmistajan varret.meijän pakista asson iskareihin eksyi kyoshon varret.lazerin varret laitoin b4.1köseen taakse ja on toimineet.asson iskarit on ihan hyvät nii miks vaihtaa toisen merkkisiin.ja kyllä ne normiajon kestää.

Poissa m.e.

  • Veteraani
    • Profiili
    • https://fi-fi.facebook.com/WinterJumps/
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #325 : 21.10.13 - klo: 19.56 »
Tuo B44.1 iskarin varsi 9723 on kierteen osalta heikompi kuin uudempi varsi 91305, joka tulee vakiona mukana B4.2 ja B44.2 iskareissa. Eli kannattaa vaihtaa nuo kestävämmät varret etuiskareihin.

Poissa maironi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #326 : 21.10.13 - klo: 20.32 »
kiitoksi vinkistä. mulla hajosikin juuri iskarin varresta kierteen kohilta :)
Mopo on kiva. Auto on kiva. Mutta ärseessä on vaan sitä jotain :)

Poissa Testikuski

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #327 : 21.10.13 - klo: 20.47 »
Tossa B44.2 näyttä tippuvan etu-vetarit tuon tuosta, piti sisälle kasata parilla rajoitin prikalla. Onko tähän mitään pätevää patenttia tarjolla?
Ospa Rc

Poissa Janne A

  • Veteraani
    • Profiili
    • finRC.com
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #328 : 21.10.13 - klo: 21.50 »
^

Jos vetari pääsee putoamaan, niin silloin iskarissa on liikaa ulosjoustoa. Siis mikäli muuten auto on kasattu ohjeiden mukaan.

Poissa Testikuski

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #329 : 21.10.13 - klo: 21.58 »
Kylläpä ne putoili ihan ohjeen mukaan kasattuna. Siis matolla, ulkona ei ollut ongelmaa.
Ospa Rc