Kirjoittaja Aihe: Kanattaisiko ostaa Mad Forse  (Luettu 5072 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Laurii

  • Tulokas
    • Profiili
Kanattaisiko ostaa Mad Forse
« : 13.07.09 - klo: 20.40 »
Eli mietin kannataisko ostaa mad forse oon lukenu noita madforse topikkeja  niissaä sano taan useimmiten että msuuunnillee näin : mad forse ei kestä mitään
 Ite veikkaa että se kestäis mun käytössa eli aattelin sitä ekaks polttis autoks

                      Kannattaako?

Poissa Sprite

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Kanattaisiko ostaa Mad Forse
« Vastaus #1 : 13.07.09 - klo: 20.45 »
Esitän jo valmiiksi syvimmän osanottoni mikäli mäd vorseen päädyt.
Ilman hauskaakin voi olla viinaa.

Poissa RealTaste

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kanattaisiko ostaa Mad Forse
« Vastaus #2 : 13.07.09 - klo: 21.03 »
Eli mietin kannataisko ostaa mad forse oon lukenu noita madforse topikkeja  niissaä sano taan useimmiten että msuuunnillee näin : mad forse ei kestä mitään
 Ite veikkaa että se kestäis mun käytössa eli aattelin sitä ekaks polttis autoks

                      Kannattaako?


Eli EI. Ensinnäkin suosittelen sähkökäyttöistä ensiautoksi. Helpottaa hommaa huomattavasti.
Ja jos monsteria haluat niin suosittelen vaikka näitä
http://www.hobbylinna.com/traxxas-summit-p-21375.html
http://www.hobbylinna.com/stampede-vxl-2wd-110-rtr-p-4577.html
Kyosho Inferno 7.5Kyosho mini-z monsterTraxxas rustler (mamba sidewinder 5700)

Poissa Laurii

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kanattaisiko ostaa Mad Forse
« Vastaus #3 : 14.07.09 - klo: 10.23 »
Eli mietin kannataisko ostaa mad forse oon lukenu noita madforse topikkeja  niissaä sano taan useimmiten että msuuunnillee näin : mad forse ei kestä mitään
 Ite veikkaa että se kestäis mun käytössa eli aattelin sitä ekaks polttis autoks

                      Kannattaako?


Eli EI. Ensinnäkin suosittelen sähkökäyttöistä ensiautoksi. Helpottaa hommaa huomattavasti.
Ja jos monsteria haluat niin suosittelen vaikka näitä
http://www.hobbylinna.com/traxxas-summit-p-21375.html
http://www.hobbylinna.com/stampede-vxl-2wd-110-rtr-p-4577.html



Mäen oikeen noista sähkö autoist  välitä ku pitäis päästä ajan talvelki ja on mulla noita sähkösii ´´leluja´´ jo ainakin 10

Poissa Toikkanen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kanattaisiko ostaa Mad Forse
« Vastaus #4 : 14.07.09 - klo: 10.27 »
Kyllähän sähkö auto talvellakin menee. Ilmeisesti et tiedä miten oikea sähkö auto liikahtaa kun leluista puhelet. :cheesy:
Venom Creeper | Tamiya DB-01 Baldre | Xray T1 Rally edition

Poissa Sysi

  • Veteraani
    • Profiili
    • OSPA ry
Vs: Kanattaisiko ostaa Mad Forse
« Vastaus #5 : 14.07.09 - klo: 10.35 »
Noh, jos oot lukenu tuosta juttua että ei kestä niin ei se sitä varmaan tee sinullakaan. Kössin varaosia on myös vissiin paikotellen vaikeaa saada, ja ne on kalliita. Aikoinaan taisin vilkaista jotakin ketjua jossa sanottiin myös että huono ajettava.

Hommaa suosiolla joku savage/revo tms. jos et halua enemmän vauhtia sähkövehkeellä ja lipolla, vaan säätämistä polttiksella :grin: (Älkää nyt tarttuko tähän heittoon, vaikka tosin tykkäänkin sähköautoista)
Jere M

Poissa svg27

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kanattaisiko ostaa Mad Forse
« Vastaus #6 : 14.07.09 - klo: 10.38 »
Mikset voinu kysyä siellä mädi topikissa?
Piruakoa sitä pitää tehdä niin paljo näitä aiheita!

Ja ite en sekaantus kyöstiin, osien hinnat ym korkeat. Ja mitä kaveriltakin kuullut sen vanhasta kyöstistä, niin ei vakuuttanut ainakaan ostamaan kyöstiltä mitään rtr autoa ihan heti...

Ja vois olla parempi, jotta ostasit sähkö pelin. Voit päästä ajeleenki joskus, ei välttämättä tulis niin paljo harmaita hiuksia alussa.
Tietty on monetkin alottanu nitroilla, ei vaan taida olla helpoimmasta päästä...

Ps. Elä osta sitä mädin räppänää oikeesti


EDit: hidas.
|HN X2|Slash|

Poissa zanttu

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kanattaisiko ostaa Mad Forse
« Vastaus #7 : 14.07.09 - klo: 11.14 »
moi

ei mad forcessa ole mitään vikaa itselläni ollut puoli vuotta.
ja mad force ei mene niin helposti rikki kuin sanotaan foorumeilla
koska 2kk sitten olin sora ottamassa huippu nopeutta niin ei menny kuin piti :grin:

mad force täydessä vauhdissa osuun kiveen lentää 5m ilmassa ja ilman koria moottori edellä kiveen. ei mikään pieni isku todellakaan.

mitä hajalle meni...

pohja levy meni loivasti vinoon jolloin ei päässyt vaihde rattaat kunnolla liikkumaan.

korjaus:

pohja levyn otin irti ja vasatan kouraan ja hakkasin suoraksi.

ja taas kuin uusi

eli ei hajoo ajaessa toki kaikki autot yleensä hajoo kun seinää päin ajetaa :cheesy:

sitte noista sähkö autoistoista miks helevetissä hankkia joku sähkö auto vaan rahan tuhlausta
eihä niis oo melkein eroo muutaku moottori

pikku neuvoja...

ei kannata laittaa tupla iskareita koska kartaalit rupee tippuileen
en jaksa kirjoittaa suurta selitystä mutta se koiran luun näkönen päistä väljenee.
tuskin tajusitte paitsi ehkä madin omistajat

älä rupee koske vaihteston vaihto ajotuksen säätön
vakiona hyvä ja jos saat ne säädöt sekasin niin ei mikään pikku homma säätää takaisin
ellet tiedä monta kierrosta ruuvit aukeaa.

hanki akku servoille
rahat menee kuitenkin jos et osta akkua niin pattereihin

käynnistyksestä turha ruveta poraan foorumeille jos ei lähe käyntiin koska syy on yleensä käynnistäjässä.

fail safe kannattava hankinta myös

minulla on ollut mad forcen kanssa erittäin hauskaa

eli ihan kannattava ostos

toki rc autoissa monia eri vaihtoehtoja joten mieti tarkkaan

eli hyviä ajo hetkiä jos madin ostat.


Poissa MIKKELSONNI

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kanattaisiko ostaa Mad Forse
« Vastaus #8 : 14.07.09 - klo: 13.30 »
Eli mietin kannataisko ostaa mad forse oon lukenu noita madforse topikkeja  niissaä sano taan useimmiten että msuuunnillee näin : mad forse ei kestä mitään
 Ite veikkaa että se kestäis mun käytössa eli aattelin sitä ekaks polttis autoks

                      Kannattaako?

Usko mua ei kannata!! Jos monsun haluat niin osta vaikka tuo http://www.hpieurope.com/kit-info.php?partNo=862&lang=fi .
BAJA 5B SS, ASSO B44.3, ASSO B5M

Poissa hpi racing

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kanattaisiko ostaa Mad Forse
« Vastaus #9 : 14.07.09 - klo: 14.40 »
älä ihmeessä osta mädiä, jos monsun haluu ni se pitää olla savage.
| HPI RACING | FUTABA | PRO-LINE | SCHUMACHER | TURNIGY | ULTIMATE RACING | SPEED PASSION | MUCHMORE | TEAM ASSOCIATED
   | HUDY | NOSRAM | ZiPPY |

Poissa Naappula

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kanattaisiko ostaa Mad Forse
« Vastaus #10 : 14.07.09 - klo: 14.45 »
Joo kannattaa tuo hpi savage 4.6 ottaa. Itse en oo saanu siitä mitään hajalle. =D
Ja jos jotain hajoaa, niin Hobbylinnasta löytyy laaja vara-osa valikoima. :wink:
Savage 4.6 | HotBodies D8

Poissa hpi racing

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kanattaisiko ostaa Mad Forse
« Vastaus #11 : 14.07.09 - klo: 14.53 »
just niin naappula puhuu asiaa.itelläkään ei oo pahemmin menny osia hajalle siis savagesta.
| HPI RACING | FUTABA | PRO-LINE | SCHUMACHER | TURNIGY | ULTIMATE RACING | SPEED PASSION | MUCHMORE | TEAM ASSOCIATED
   | HUDY | NOSRAM | ZiPPY |

Poissa Jyrki-Boy

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Kanattaisiko ostaa Mad Forse
« Vastaus #12 : 14.07.09 - klo: 17.09 »
Multakin löytyy kokemusta kyöstin rtr-autoista ja täytyy sanoa, että en kyllä enää ikinä osta... Sellasta on meinaan varaosien odottelu ja tyhmät säästämiset typerissä paikoissa, että rauhallisemmaltakin pinna palaa aikas äkkiä.
Ja ne koneet... Voi hyvää päivää, mitä skeidaa. :grin:
Kaverilla on revo ja voin sanoa, että siinä on toimiva peli ja savage on kuulemma vieläkin toimintavarmempi.
Siis tosissaan, unohdat ne kyoshon aivopesukatalogit ja ostat jonkun muun, kuin sen madin, niin et pety karvaasti. :smiley:
Hyvää päivänjatkoa
Nelkkukrossia

Poissa traxxas

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kanattaisiko ostaa Mad Forse
« Vastaus #13 : 14.07.09 - klo: 19.55 »
Mulla on MAD FORCE ja on kyllä ollu ongelmia.

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kanattaisiko ostaa Mad Forse
« Vastaus #14 : 14.07.09 - klo: 20.17 »
No kuka tyhmä nyt ostaa Mad Forcen tai ylipäätään Kyoshon rtr auton?
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa traxxas

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kanattaisiko ostaa Mad Forse
« Vastaus #15 : 14.07.09 - klo: 20.19 »
Nii oon kyllä huomannu jälkeenpäin että se oli virhe:(

Poissa Akimoff

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kanattaisiko ostaa Mad Forse
« Vastaus #16 : 16.07.09 - klo: 10.07 »
Mulla taas Mad Force toiminut moitteettomasti ja kestänyt vaikka
mitä kolhuja, jos ei ota turhan tosissaan eikä yritäkään kelloa vastaan
ajaa niin ihan hauska peli !! ( Kärkkäiseltä saa osiakin joutuisasti )

Poissa Raisu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kanattaisiko ostaa Mad Forse
« Vastaus #17 : 20.07.09 - klo: 11.14 »
Mad Force oli ainakin itsellä kestävä ja hauska peli, helpostihan tuo kaatuu mutta sen kanssa oppii elämään.
Nykyään ajelen MFR:n kanssa ja nyt mennyt 4 litraa ilman mitään ongelmia vaikka olen ajanut tonttini jokaista kiveä ja puuta päin ainakin pari kertaa :laugh:.
Lisäksi pojalla on oma harrastus ajaa Traxxas Summitilla kössin yli aina kun vähänkin mahdollista, tosin ei sillä MFR:rää helposti kiinni saa!
Lisäksi meillä on ollut lukuisa joukko Traxxasin muita autoja (e-maxx, stampede vxl...)
ja ei noita kössin autoja ainakaan eniten ole korjattu ja paras niistä on ollut ajaa tuo mfr, ainakin mun mielestä.
Varaosien saannissa toki toivoisi että sabe myisi myös kössiin osat niin koko merkin maine paranisi!

Poissa hallipatsui

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kanattaisiko ostaa Mad Forse
« Vastaus #18 : 21.07.09 - klo: 14.40 »


sitte noista sähkö autoistoista miks helevetissä hankkia joku sähkö auto vaan rahan tuhlausta
eihä niis oo melkein eroo muutaku moottori





Niin ja nopeus. Nykyään monet sähköautot menenvät nopeampaa, kuin polttikset. Että siks he*vetissä kannattaa ostaa sähköauto.
Hobao Hyper 8,5 Pro
Team Academy SBV2 Pro Carbon Team Academy GV2 Pro

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kanattaisiko ostaa Mad Forse
« Vastaus #19 : 21.07.09 - klo: 15.58 »
Tosi fiksua alkaa väittelemään sähkis vs. polttis..  :roll:
Molemmissa hyviä ja huonoja puolia, toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä tai jotain sellasta..
Ja kunnon polttis kyllä kulkee vähintään tarpeeksi.  :wink:
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kanattaisiko ostaa Mad Forse
« Vastaus #20 : 21.07.09 - klo: 16.25 »


sitte noista sähkö autoistoista miks helevetissä hankkia joku sähkö auto vaan rahan tuhlausta
eihä niis oo melkein eroo muutaku moottori





Niin ja nopeus. Nykyään monet sähköautot menenvät nopeampaa, kuin polttikset. Että siks he*vetissä kannattaa ostaa sähköauto.

Laita hieman enemmän faktaa pöytään kuin noin olet tietoinen asiasta. Kyllä minun mielestä Ollinmäen c8 kulkee kuin kulkutautinen koira tattiksen radalla jopa ihan rikkaalla oleva koneella viellä, ja sen perässä ei kyllä mikään sähkä auto pysy :lol:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa hallipatsui

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kanattaisiko ostaa Mad Forse
« Vastaus #21 : 21.07.09 - klo: 16.51 »


sitte noista sähkö autoistoista miks helevetissä hankkia joku sähkö auto vaan rahan tuhlausta
eihä niis oo melkein eroo muutaku moottori





Makuasioista ei voi kiistellä.

Niin ja nopeus. Nykyään monet sähköautot menenvät nopeampaa, kuin polttikset. Että siks he*vetissä kannattaa ostaa sähköauto.

Laita hieman enemmän faktaa pöytään kuin noin olet tietoinen asiasta. Kyllä minun mielestä Ollinmäen c8 kulkee kuin kulkutautinen koira tattiksen radalla jopa ihan rikkaalla oleva koneella viellä, ja sen perässä ei kyllä mikään sähkä auto pysy :lol:
Jerzi
Hobao Hyper 8,5 Pro
Team Academy SBV2 Pro Carbon Team Academy GV2 Pro

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kanattaisiko ostaa Mad Forse
« Vastaus #22 : 21.07.09 - klo: 17.00 »


sitte noista sähkö autoistoista miks helevetissä hankkia joku sähkö auto vaan rahan tuhlausta
eihä niis oo melkein eroo muutaku moottori





Makuasioista ei voi kiistellä.

Niin ja nopeus. Nykyään monet sähköautot menenvät nopeampaa, kuin polttikset. Että siks he*vetissä kannattaa ostaa sähköauto.

Laita hieman enemmän faktaa pöytään kuin noin olet tietoinen asiasta. Kyllä minun mielestä Ollinmäen c8 kulkee kuin kulkutautinen koira tattiksen radalla jopa ihan rikkaalla oleva koneella viellä, ja sen perässä ei kyllä mikään sähkä auto pysy :lol:
Jerzi

Niin :undecided:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa zanttu

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kanattaisiko ostaa Mad Forse
« Vastaus #23 : 21.07.09 - klo: 17.53 »
noh aivan sama onko sähkö vai polttis
molemmissa puolensa

on vaan tyhmää ku jotkut joilla ei ole mädiä niin kommentoi siitä kuinka p*ska se on

Poissa Sysi

  • Veteraani
    • Profiili
    • OSPA ry
Vs: Kanattaisiko ostaa Mad Forse
« Vastaus #24 : 21.07.09 - klo: 23.59 »
Jos täällä foorumilla 90%? sen omistajista on sitä mieltä ettei ollut hyvää ostos niin mitä voi päätellä?

Tuossa sähkis vs polttis jutussa on se että ei kyllä kulkupuolen takia kannata siis valita polttista. Onko jerzi nähnyt vaikkapa sähköturistia lipolla ja hiilettömmällä? Kovimmatkaan kuskit ei laita 3.5t koneita koska ei vaan kukaan pysty ajamaan sellaisella, vaan 5.5t tms koska kierrosajat paranee kun auto on hallittavampi.

C8 en ole nähnyt, veikkaaan kyllä että semmoinenkin voisi kovempaa kulkea sähkötekniikalla, M8 ainakin saa sähköilläkin ihan liikaa tehoa. Polttiksetkin kyllä kulkee kovaa.

Melkeen aiheestakin jo :azn:
Kannattaa valita sen kummasta tykkää, aloittelijalle kyllä sähkö on helpompi, ja vauhtia saa kyllä ihan liikaa haluttaessa.
Jere M

Poissa Bonzer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kanattaisiko ostaa Mad Forse
« Vastaus #25 : 22.07.09 - klo: 19.31 »
osta Thunder Tiger hammer s18 tai s50 oma s18 on toiminu moitteetta ja saiin on pakki ja vaihteet niin ku mädissäki sa se kestää hypyt ainaki mitä on ite hyppiny n. 2-3 metrin korkeuteen ja sieltä katolleen.   sori offtopic eli älä osta mädiä