Nou hätä, mulla oli ihan samat oireet kasatessa, piti vaan ottaa keskeltä linkkejä sisemmäksi ja säätää camberit nolliin alkajaisiksi. Ei noita manuaalin säätöteknisiä asioita tarvitse orjallisesti noudattaa, säätämistä varten ne eri linkkien paikat siellä ovat. Mutta et hakoteillä ole ollut siinä, että jokin mättää manuaalissa, vaikuttaa siltä että GV2 on jossain vaiheessa kokenut "päivityksen". Ilmeisesti manuaalia ei vain ole revisioitu sen jälkeen.
Ruuvaat nyt vaan pyörän kulmat ja auraus sinnepäin aluksi, (autossa akku paikallaan, ja korkeus säädettynä halutuksi ensin) ja sitten säädät camberit nolliin jollakin suorakulmalla mittaamalla renkaista. Aurausta aste, noin alkajaisiksi. Muista pitää raidetangot samanmittaisina.
Onko noissa sinun ylälinkeissä varaa ruuvata lyhemmiksi? Mulla on ollu pitkään linkit keskellä kummassakin päässä ja Camberi karvan verran miinuksella.
Edit. Teen juuri auton perushuoltoa (lue: pura atomeiksi, putsaa ja kasaa :lol:)
Jos ei vieläkään selkene, voin ottaa kuvia. Ja Saa ottaa yhteyttä myös henk koht. yv/mese
Edit2.
Kasauksen jälkeen kattelin kuinka pyörät kääntyvät ja mielestäni ne kääntyvät ackermanin ohjausken vastaisesti, eli ulompi rengas kääntyy enemmän kuin sisempi rengas. Miten muilla?
Vieläkö oli ongelmana?