No jaa...Tähän on hyvä jatkaa uuden auton tarinaa ja jakaa vaikka muutamat kokemukset jos ei muuta.
Kyllä tuossa pihassa yksi kyösti seisoo vielä, mutta se menee vähän eri hommiin ja erilaiseen kokoonpanoon.
Jännä homma on se, että ei tuo Reiska varmastikkaan ole sieltä tiukimmasta päästä edes läheskään, mutta tietyt ratkaisut on aika hienoja. Tuo osien vahvuus versus Kyosho, on aika hämmentävä.
Yleensä kun on totuttu, että japanilainen tekee kaiken tarkasti ja loppuun asti suunnitellen, ei voi kuin ihmetellä.
Kyllä me satiin Kyöstit ajettaviksi, ihan ok, mutta ei jaksa korjata kesken ajon aina jotain nippeliä.
Nyt vedettiin aika täys ilta noilla ja ainoa mikä meni, oli itsellä yksi servon korva, joka oli vanha.