Kirjoittaja Aihe: Honkala GP Kotka  (Luettu 326797 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Janne Rantaruikka

  • KSPA admin
    • Profiili
Vs: Honkala GP Kotka
« Vastaus #990 : 26.09.10 - klo: 14.00 »
Vinohyndän alastulo tasaseks.
Tekee hyppyrin ainoastaan (minkä nätin sanan keksin) ööö... no jätän sanomatta, mutta jokin vastakohta hyvälle.

Kiitoksia palautteesta, mutta olisiko mahdollista vääntää sama asia amatöörille rautalangasta kun ei Kotkalaiset harrastesuharin aivot pysty hahmottamaan mitä ajat takaa?
Tuliko muuta kehittämisen arvoista mieleen videosta? Kaikki neuvot ja vihjeet ovat enemmän kuin tervetulleita.
TT-01D, TT-01, X-Maxx8s, TRX-4, E-revo, Slash 1:16, Mini M-03, LRP Shark RMT, Asso SC10, Asso T4, Gmade R1, Infraction, Ryft, Senton, Element enduro

sähkäri

  • Vieras
Vs: Honkala GP Kotka
« Vastaus #991 : 26.09.10 - klo: 14.17 »
Menen hovarille noin 17-18 jos ei tule mitään esteitä

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Honkala GP Kotka
« Vastaus #992 : 26.09.10 - klo: 14.34 »
Vinohyndän alastulo tasaseks.
Tekee hyppyrin ainoastaan (minkä nätin sanan keksin) ööö... no jätän sanomatta, mutta jokin vastakohta hyvälle.

Kiitoksia palautteesta, mutta olisiko mahdollista vääntää sama asia amatöörille rautalangasta kun ei Kotkalaiset harrastesuharin aivot pysty hahmottamaan mitä ajat takaa?
Tuliko muuta kehittämisen arvoista mieleen videosta? Kaikki neuvot ja vihjeet ovat enemmän kuin tervetulleita.

Vinohypyn alastulossa olevat portaat pois... Eli ihan vaan normaali tasainen alastulo... Tai jos ihan välttämättä jonkun portaan haluaa säilyttää niin sitten jättää sen viimeisen pudotuksen paikoilleen.
Tuollainen porrastus aiheuttaa vain kolareita kun peräkanaa ajellaan.
Ja muutenkin aivan turhat.
Yksinkertasuus on valttia kun halutaan tehdä hyvä rata missä on kiva ajaa kaverin kanssa tasaväkistä kisaa kierros toisensa jälkeen.
Eikä yksinkertaisuus tarkoita haastavuuden puutetta... Ovaalikin on haastava kun yrittää olla nopein.

Poissa hades

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Honkala GP Kotka
« Vastaus #993 : 26.09.10 - klo: 15.36 »
Tuollainen lenkki olisi tarjolla

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=tyCc1fFcPCc&feature=channel[/youtube]

Mielipiteitä, hyvää, huonoa mitä vaan.

Pitää vissiin hommata lyhyimmät välitykset autoon mitä rahalla saa. tai moottori vaihtoon..
Speed-T | Matrix | Stampede | Blitz

Poissa Janne Rantaruikka

  • KSPA admin
    • Profiili
Vs: Honkala GP Kotka
« Vastaus #994 : 26.09.10 - klo: 21.42 »
Tässä muutama tänään ottama huono kuva valmiista hypyistä ja läpiajettavasta seinästä  :roll:










Ideoita, ajatuksia, korjausehdotuksia?

TT-01D, TT-01, X-Maxx8s, TRX-4, E-revo, Slash 1:16, Mini M-03, LRP Shark RMT, Asso SC10, Asso T4, Gmade R1, Infraction, Ryft, Senton, Element enduro

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: Honkala GP Kotka
« Vastaus #995 : 26.09.10 - klo: 22.13 »
Läpiajettava seinä "khöh" :D
XRAY 808 2009 Spec |

sähkäri

  • Vieras
Vs: Honkala GP Kotka
« Vastaus #996 : 26.09.10 - klo: 22.21 »

Poissa Risu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Honkala GP Kotka
« Vastaus #997 : 27.09.10 - klo: 13.10 »
Vinohyndän alastulo tasaseks.
Tekee hyppyrin ainoastaan (minkä nätin sanan keksin) ööö... no jätän sanomatta, mutta jokin vastakohta hyvälle.

Kiitoksia palautteesta, mutta olisiko mahdollista vääntää sama asia amatöörille rautalangasta kun ei Kotkalaiset harrastesuharin aivot pysty hahmottamaan mitä ajat takaa?
Tuliko muuta kehittämisen arvoista mieleen videosta? Kaikki neuvot ja vihjeet ovat enemmän kuin tervetulleita.

Vinohypyn alastulossa olevat portaat pois... Eli ihan vaan normaali tasainen alastulo... Tai jos ihan välttämättä jonkun portaan haluaa säilyttää niin sitten jättää sen viimeisen pudotuksen paikoilleen.
Tuollainen porrastus aiheuttaa vain kolareita kun peräkanaa ajellaan.
Ja muutenkin aivan turhat.
Yksinkertasuus on valttia kun halutaan tehdä hyvä rata missä on kiva ajaa kaverin kanssa tasaväkistä kisaa kierros toisensa jälkeen.
Eikä yksinkertaisuus tarkoita haastavuuden puutetta... Ovaalikin on haastava kun yrittää olla nopein.


noist rapuist oisin samaa mielt. voip olla aikamoin suman tekijä/kaato paikka

Poissa Tikkeri

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Honkala GP Kotka
« Vastaus #998 : 27.09.10 - klo: 13.40 »
Kohta ois tarkotus klupan kans tuoda kasa puutavaraa radalle. Jos ketään ei ole paikalla ni puut jää ulko-ovelle josta niitä voi siirrellä etiäppäi.
Mitä rappuihin tulee ni suma on mahdollinen mutta kokeillaan eka ajaa muutama akullinen ja tehdään sitten muutokset.
Xray 808 2009
Powered by: Tyhjä lompakko

Poissa JSJ

  • Honkala GP
    • Profiili
Vs: Honkala GP Kotka
« Vastaus #999 : 27.09.10 - klo: 13.56 »
Mitä rappuihin tulee ni suma on mahdollinen mutta kokeillaan eka ajaa muutama akullinen ja tehdään sitten muutokset.

Samaa mieltä. Kokeillaan miltä rata tuntuu kun siellä on täysi miehitys korokkeella. Jos rata on liian tekninen ja/tai mutkainen, niin puretaan jotain pois tai otetaan muutama mutka pois.
Asso B44.1, SC10 FT
- "Aina kovaa ajoa, satunnaisesti vauhtiakin alamäessä", -JSJ

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Honkala GP Kotka
« Vastaus #1000 : 27.09.10 - klo: 14.11 »
Portaat on täysin turhat ja koko hyppyri toimii paremmin kun ne poistaa.
Ei sitä tartte edes mietiskellä ja testailla.

Kivempi se on ajaa ilman noita ja saa tasasempaa kisaa kun tuollainen hazardi on poissa.

karvanaama

  • Vieras
Vs: Honkala GP Kotka
« Vastaus #1001 : 27.09.10 - klo: 16.13 »
Melko tuttu kaava. Jos kysytään mielipiteitä, niin niitä saattaa tulla yksi jota porukka peesaa. Nytkin tarvittiin Hoken näkemystä(kiitoksia), että keskustelua syntyi. Ja kyllä, ei ole porukalla vielä kokemusta radan rakentamisesta, mutta kyllä silti voi näkemyksiä tuoda esiin.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Honkala GP Kotka
« Vastaus #1002 : 27.09.10 - klo: 16.43 »
Kun tehdään rataa uuteen tilaan eikä välttämättä ole mitään selkeää näkemystä siitä mitä oikein halutaan ja mikä toimii niin aina kannattaa lähteä siitä kaikkein yksinkertaisimmasta liikkeelle.
Pääsee pienemmällä vaivalla ja rata tulee nopeammin valmiiksi.
Sitä pääsee ajamaan, testaamaan... toteamaan.
Testaamisen jälkeen voi sitten todeta tarvitseeko jotain kohtaa kenties tehdä monimutkasemmaks.
Vaikeuden lisääminen on melkein aina helpompaa kuin vähentäminen.

Ja siis varsinkin kun kyse on jostain mikä pitää rakentaa ja se tuo lisää kaatoja mikäli kämmää...

Kivempi on nimenomaan alkuun se helpompi yksinkertasempi ratkasu että kaikki pääsee nopeesti rataan sisään... saadaan ajoa ja vääntöä aikasiks... Saadaan vielä enemmän talkoointoa ja uusia vielä parempia ideoita.
Yksinkertaisen ratkasun päälle on helppo tehdä pieniä väliaikaisia kokeilu juttuja ja kun toteaa pienen testauksen jälkeen että se ei toimi niin on aina helppo vain ottaa radan päältä se kevyt testirakennelma pois niin alla on taas rata täysin ajokunnossa...
Säästyy taas rakentelulta ja radan olemiselta poissa käytöstä sen rakentelun ajan.

Jos tekee alkuun jonkun "monimutkasen" ja ehkä just sellasen kohdan joka vain hankaloittaa ajamista niin siinä äkkiä fiilis latistuu kun tuli "epäonnistuttua" ekassa toteutuksessa.

Poissa JSJ

  • Honkala GP
    • Profiili
Vs: Honkala GP Kotka
« Vastaus #1003 : 27.09.10 - klo: 17.05 »
Onko tänään mitään aktiviteettia?
Asso B44.1, SC10 FT
- "Aina kovaa ajoa, satunnaisesti vauhtiakin alamäessä", -JSJ

karvanaama

  • Vieras
Vs: Honkala GP Kotka
« Vastaus #1004 : 27.09.10 - klo: 17.47 »
Sikäli Hoken kanssa samaa mieltä, että alkuun hyvä tehdä helposti kierrettävä rata. Mutta samassa helposti kierrettävässä radassahan tulee olla kohtia, joissa ollakseen nopea, täytyy ajaa jotenkin muuten kuin sen helpoimman kautta. Pysyy mielenkiinto yllä kaiken tasoisilla kuskeilla. Olkoonkin, että sen ovaalin kiertäminen nopeasti on työn takana. Mutta kuinka kauan sitä jaksaa hakea niitä viimeisiä sekunnin 1/100 tai 1/1000 osia, jos rata ei muuta tarjoa?

Liikkeelle lähteminen siitä, että päästään mahdollisimman nopeasti ajamaan, ei mielestäni palvele kuin osaa porukasta, uusimpia kuskeja, joille rata kuin rata on tyhää parempi. Mieluummin käyttää hieman kauemmin aikaa jo radan rakentamisen alkuvaiheissa, niin tulevaa korjattavaa/muutettavaa jää vähemmän.

Poissa JupeX

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Honkala GP Kotka
« Vastaus #1005 : 27.09.10 - klo: 17.52 »
Onko tänään mitään aktiviteettia?

5min päästä paikalla,korokkeen kimppuun...

Poissa hades

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Honkala GP Kotka
« Vastaus #1006 : 27.09.10 - klo: 18.43 »
Portaat on täysin turhat ja koko hyppyri toimii paremmin kun ne poistaa.
Ei sitä tartte edes mietiskellä ja testailla.

Kivempi se on ajaa ilman noita ja saa tasasempaa kisaa kun tuollainen hazardi on poissa.

Oma villiarvaus noista portaista on se että ne on varmasti aivan pyllystä. tulee mieleen bashing hyppyrit amerikan tyyliin joista lentää korkealle mutta "alastulo" on tasaselle maalle. en ihmettele yhtää jos ajaa parikierrosta noita portaita ja iskarit on tyhjät. puhumattakaan siitä miten porukka kaataa autoja tohon(minä mukaan lukien).
paras tapa varmaa ajaa tuo kohta on ladata sellanen vauhti että lentää koko porrastuksen yli =)
Speed-T | Matrix | Stampede | Blitz

Poissa JupeX

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Honkala GP Kotka
« Vastaus #1007 : 27.09.10 - klo: 20.38 »
korokkeen kimppuun...

Nyt pysyy lattiassa,ja ylälauteet valmiina ottamaan vastaan lihakuormaa. Ja tissiposkien alalauteita ei vielä ole....

Poissa JSJ

  • Honkala GP
    • Profiili
Vs: Honkala GP Kotka
« Vastaus #1008 : 27.09.10 - klo: 23.11 »
Oma villiarvaus noista portaista on se että ne on varmasti aivan pyllystä. tulee mieleen bashing hyppyrit amerikan tyyliin joista lentää korkealle mutta "alastulo" on tasaselle maalle. en ihmettele yhtää jos ajaa parikierrosta noita portaita ja iskarit on tyhjät. puhumattakaan siitä miten porukka kaataa autoja tohon(minä mukaan lukien).
paras tapa varmaa ajaa tuo kohta on ladata sellanen vauhti että lentää koko porrastuksen yli =)

Kävin ajamassa akullisen, niin mun ei tarvi arvailla :grin:

Parin harjotus kierroksen jälkeen auto lensi nätisti sen huipun päälle tai vähän yli, ja loppu portaat pääsi alas kovaa ja suoraan. Ei lähelläkään kaatoa. Iskarit ei nähdäkseni joutunut koville. SC autolla ei juuri ole toivoa siitä, että pääsisi koko rakennelman yli. Patteri kasilla voi onnistua, mutta rata on kyllä niille ahdas.

Mutta jos siitä muodostuu ongelma niin pistetään tasasesti maahan ulottuva levy sieltä ylhäältä lattiaan asti. Ne portaat saa sitten jäädä sinne levyn alle.
Asso B44.1, SC10 FT
- "Aina kovaa ajoa, satunnaisesti vauhtiakin alamäessä", -JSJ

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: Honkala GP Kotka
« Vastaus #1009 : 28.09.10 - klo: 02.20 »
Pari patterikasia mahtuu hyvin radalle, rakennelman yli pääsee..mutta ei niin että siitä hyötyisi mitään :D
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Honkala GP Kotka
« Vastaus #1010 : 28.09.10 - klo: 03.07 »
Sikäli Hoken kanssa samaa mieltä, että alkuun hyvä tehdä helposti kierrettävä rata. Mutta samassa helposti kierrettävässä radassahan tulee olla kohtia, joissa ollakseen nopea, täytyy ajaa jotenkin muuten kuin sen helpoimman kautta. Pysyy mielenkiinto yllä kaiken tasoisilla kuskeilla. Olkoonkin, että sen ovaalin kiertäminen nopeasti on työn takana. Mutta kuinka kauan sitä jaksaa hakea niitä viimeisiä sekunnin 1/100 tai 1/1000 osia, jos rata ei muuta tarjoa?

Liikkeelle lähteminen siitä, että päästään mahdollisimman nopeasti ajamaan, ei mielestäni palvele kuin osaa porukasta, uusimpia kuskeja, joille rata kuin rata on tyhää parempi. Mieluummin käyttää hieman kauemmin aikaa jo radan rakentamisen alkuvaiheissa, niin tulevaa korjattavaa/muutettavaa jää vähemmän.

Nyt ymmärrät kyllä väärin...
Tarkoitin tuolla mahdollisimman nopeasti radan kasaan saamisella ja yksinkertaisella alulla sitä että se rata päästään oikeasti testaamaan kunnolla ja kun siinä on edes päivä saatu testiä jokatasoiselta kuskilta niin silloin nähdään jo erittäin hyvin miten mikäkin toimi ja miten se kannattaa parannella.
Näin varsinkin kun radan tekemisestä ei ole mitään oikeaa näkemystä ja varsinkaan kokemusta jolla rata onnistuu heti siten että se palvelee nimenomaan aloittelevaa sekä enemmän kokenutta kuskia yhtälailla.
Eli kokeneille kuskeille tarpeeksi haastetta ja vähemmän kokeneille rata silti sellainen että siinä onnistuneiden kierrosten toisto on mahdollista.

Ja lähinnä nuo portaat ovat turhat.
Jos ajaa köröttelet ja suoralla linjalla sieltä läpyttelet niin ovat helpot eikä siinä kaada autoa...
Vähemmällä rakentamisella ja materiaalin käytöllä oli saatu sama lopputulos... eli alas pääsee nätisti ilman lähelläkään olevaa kaatoa.
Ainut ero että siinä on alastulomahdollisuus missä vain... Sen nopeimman löytäminen sitten onkin jo vaikeaa.
Ja kuten alussa kuvailin... Yksinkertaista on aina helppo muokata haastavammaksi pienillä ideoilla.
valmiiksi monimutkaisen muokkaaminen paremmin toimivaksi tarvitsee monesti purkamista, sahaamista, leikkaamista... hukkapätkiä... jne. Ja testaaminen että toimiiko tämä porras paremmin matalampana onnistuu sahaamalla palikkaa pois... takas saaminen huonoksi todetun testaamisen jälkeen taas turhaa rakentamista.

Hyvänä esimerkkinä ulappatorin viimeinen rata.
Rata oli kuulema helppo... Mutta silti jokainen jo vuosia kokenut kuski totesi että rata on erittäin tekninen ja haastava ajaa kovaa.
Kyllähän sen kuka tahanta pääs ympäri kiertämään ja selvitti hyppyrit yli nätisti... Mutta kummasti sieltä saatiin kokeneidenkin kuskejen keskuudessa yli sekunnin kierrosaika erot.

Lähinnä nuo portaat näen vain turhana... ja ne myös osaltaan estävät kehittyneemmän kuskin nopeuden kasvamista.
Joo... nyt ehkä tuntuu ettei muka pitkälle pääsis... Kyllä pääsee niinkuin Clubbah totesi... Okei.. puhe oli kasista... Mutta näytti se corrikin tuossa testivideolla lentävän sinne portaikkoon... ja varmasti pidemmällekin pääsee kun pistetään rattiin vähän vauhtia.
Ei niin että siitä hyötyisi mitään... mjaa... joo ei hyödy mitään jos ei sitä osaa hyödyntää.
No oppiiko sitä hyödyntämään... Aika mahdoton keikka kun alastulo on porrastettu niin et voi lähteä siinä hakemaan erilaisia alastuloja jne.
Nyt tuo hyppyri lähinnä pakottaa tulemaan samaan kohtaan alas... kohtaan mihin jokainen edes viikon harrastanut osaa hypätä.

Ovaali rata??
Ei kukaan ole puhunut ovaalista tai radan tekemisestä helpoksi.
Helpompihan tuo viritys nyt on ajaa kuin se että alastulo oliskin vaan tasainen.
Tasaisella alastulolla tuossa olis myös koko radan ainoa kohta missä pystyis ajamaan edes hivenen agressiivisesti.
Muutenhan rata on aikalailla neppailua kun ei missään voi edes hyppytaidolla repiä kavereihin eroa... saati opetella sitä.

Tällähetkellä rakennetaan myyrmäessä rataa...
Sinne tulee teknistä paikkaa, jouheeta ja nopeeta jne.
hyppyrit tullaan rakentamaan siten että niitä testataan, viilataan testataan ja viilataan... varmasti tunti pari ennenkuin tullaan tekemään lopullinen muoto.
Vaikka testaajat ja rakentajat ovatkin jo osaavaa rakentajaa ja osaavaa kuskia jne.
Silti tulette varmasti huomaamaan miten paljon yksinkertaisempia rakkenlmia jokainen näistä tulee olemaan.
Yksinkertaisia rakenteelta, mutta tervetuloa ajamaan ja toteamaan miten ei olekaan niin yksinkertaista olla nopea ja varsinkaan toistaa sitä nopeutta kierros toisensa jälkeen... Lupaan että radassa tulee olemaan haastetta jokaiselle kuskille tarpeeksi...

Onko kukaan koskaan tarkastellut ratoja sen tarkemmin ja miettinyt että miten ne isoimmat, toimivimmat, hienoimmat ja yleensä kokeneiden kuskejen rakentamat radat onkaan loppupeleissä hyvin yksinkertaisista elementeistä tehtyjä... Silti ovat todella haastavia.

Yksi hyvä esimerkki vaasan krossibaana.
Siinä on ajettu EM kisat ja tullaan ajamaan MM kisat.
Miks jokainen hyppyri on niin yksinkertainen ja lähinnä vain perus hyppy...
Väärin... ne on vain tehty hyvin yksinkertaisesti ilman ihmeellisyyksiä, mutta silti jokainen kohta on hyvin haastava ajaa kovaa ja olla se nopein...

Oliko lavangon yksikään hyppyri oikeasti sen ihmeellisempi kuin perus hyppyri tai pöytähyppyri...?
Ei... silti rata oli todella haastava ihan oikeasti jopa euroopan mittakaavassa.


Mutta eihän mulla välttämättä mitään kokemusta ratojen rakentamisesta ja kiertämisestä ole  :wink:
« Viimeksi muokattu: 28.09.10 - klo: 03.16 kirjoittanut *HOKE* »

Poissa mata80

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Honkala GP Kotka
« Vastaus #1011 : 28.09.10 - klo: 08.37 »
Viimeistään klo:17 ovi auki ja amatööri puuhastelemassa.

Koskas Honkala siivotaan???

Poissa Janne Rantaruikka

  • KSPA admin
    • Profiili
Vs: Honkala GP Kotka
« Vastaus #1012 : 28.09.10 - klo: 09.06 »
Viimeistään klo:17 ovi auki ja amatööri puuhastelemassa.

Koskas Honkala siivotaan???

Itse ajattelin muuttaa hovarille jo siinä puolilta päivin (heti kun pankin klo.10.30 käynniltä selviän) tosin en puuhastelemaan radan kanssa vaan Blitzejä rassaamaan jos vaikka saisi yhden ehjän niistä kahdesta tehtyä :laugh:
TT-01D, TT-01, X-Maxx8s, TRX-4, E-revo, Slash 1:16, Mini M-03, LRP Shark RMT, Asso SC10, Asso T4, Gmade R1, Infraction, Ryft, Senton, Element enduro

Poissa veijo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Honkala GP Kotka
« Vastaus #1013 : 28.09.10 - klo: 11.03 »
Samaa mieltä Hoken kanssa että portaat aivan turhat, muuten rata vaikuttaa onnistuneelta.

Poissa Janne Rantaruikka

  • KSPA admin
    • Profiili
Vs: Honkala GP Kotka
« Vastaus #1014 : 28.09.10 - klo: 11.04 »
Otan nyt siirtymän hovarille eli noin 10min päästä ovet auki jos joku haluaa tulla kurkkimaan tai jopa puuhastelemaan rataa  :shocked:
TT-01D, TT-01, X-Maxx8s, TRX-4, E-revo, Slash 1:16, Mini M-03, LRP Shark RMT, Asso SC10, Asso T4, Gmade R1, Infraction, Ryft, Senton, Element enduro

karvanaama

  • Vieras
Vs: Honkala GP Kotka
« Vastaus #1015 : 28.09.10 - klo: 12.36 »
Mutta eihän mulla välttämättä mitään kokemusta ratojen rakentamisesta ja kiertämisestä ole  :wink:

Älä masennu, kyllä se siitä..   :p

Viime vuotinen Ulappatorin rata oli kyllä hyvä esimerkki pieneen tilaan mahdutetusta haastavasta ja monipuolisesta radasta. Hieman sama kaava oli itselläni mielessä meidän radan suhteen. Jouheva, turhat kiemurat pois jne. Mutta ainahan se pitää ensin mennä hanuri edellä sinne näreeseen, vain huomatakseen, ettei olisi kannattanut.

Niin se ovaali vertaus olikin tuola toisessa topicissa.. *my mistake*

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: Honkala GP Kotka
« Vastaus #1016 : 28.09.10 - klo: 14.17 »
Voisin livahtaa kohtapuoliin hovarin suuntaan, jahka saan "aamukahvit" kitusiin.
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa Janne Rantaruikka

  • KSPA admin
    • Profiili
Vs: Honkala GP Kotka
« Vastaus #1017 : 28.09.10 - klo: 19.43 »
Vastaus #992
Eikä yksinkertaisuus tarkoita haastavuuden puutetta... Ovaalikin on haastava kun yrittää olla nopein.

Vastaus #1010
Ovaali rata??
Ei kukaan ole puhunut ovaalista tai radan tekemisestä helpoksi.

Sori oli ihan pakko... :angel:
TT-01D, TT-01, X-Maxx8s, TRX-4, E-revo, Slash 1:16, Mini M-03, LRP Shark RMT, Asso SC10, Asso T4, Gmade R1, Infraction, Ryft, Senton, Element enduro

Poissa Janne Rantaruikka

  • KSPA admin
    • Profiili
Vs: Honkala GP Kotka
« Vastaus #1018 : 29.09.10 - klo: 08.43 »
Olen hovarilla noin klo.9.15->
Autojen kasaus jatkuu...
TT-01D, TT-01, X-Maxx8s, TRX-4, E-revo, Slash 1:16, Mini M-03, LRP Shark RMT, Asso SC10, Asso T4, Gmade R1, Infraction, Ryft, Senton, Element enduro

Poissa JSJ

  • Honkala GP
    • Profiili
Vs: Honkala GP Kotka
« Vastaus #1019 : 29.09.10 - klo: 11.36 »
Onko ovet auki joskus 16:15 paikkeilla?

Tahtois vähän ajaa...
Asso B44.1, SC10 FT
- "Aina kovaa ajoa, satunnaisesti vauhtiakin alamäessä", -JSJ