Kirjoittaja Aihe: 1/4 rc-rallicross  (Luettu 393545 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa juska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/4 rc-rallicross
« Vastaus #780 : 31.03.12 - klo: 12.23 »
ootko muuten jo kokellut jäykkää jousta tuohon diffiin?
eli jousi laitetaan noiden kahden rattaan väliin mitkä on tapilla kiinnitetty koteloon...

Mut Mikahan haluaa ettei kirjoittas niin paljoo joten lukkoa vähemmälle... jousta ei silloin kannata laittaa.
Ja mitä siihen kirjoittamiseen tulee niin syy miksi kirjoittaa ei ole diffissä. Ihan iskareiden/jousien jäykistämisellä lähtisin liikkeelle.
Racers Group Finland Team

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/4 rc-rallicross
« Vastaus #781 : 31.03.12 - klo: 13.49 »
Jees, löysäsin iskariöljyt about puoleen ja diffin reilusti, siis todella reilusti, löysemmäks niin erittäin hyvä tuli.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa JariV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 1/4 rc-rallicross
« Vastaus #782 : 01.04.12 - klo: 11.36 »
Aika monessa bensapelissä tehdasasetukset on todella paljon jäykän alustan puolella. Löysentämällä on yleensä aina tullut paremmaks ne offroad-vehkeet mitä mä oon ruuvannu. Näihin rallikrossiautoihin kun tulee lisäpainoa niin se auttaa kyllä. Mutta jos säätää suunnillen vakiopainoista bensanorsua niin alustaa löysentämällä sen saa paljonkin reaktiivisemmaksi.

Näistä rata-auto alustaisista peleistä tässä en puhu koska ne ei ole offroadeja ja jos ajetaan paikassa, missä on hyppyjä ja töyssyjä ja kuoppia ja vaihteleva pito niin se on sama kuin menis ajamaan rataa offroadilla.

Moniko teistä muuten ajaa talvella? Mä oon käyny ite ajamassa vieressä olevassa laskettelukeskuksen rinteissä. Siellä on aina tampparilla silattu pinta, jyrkkiä rinteitä ja isoja hyndiä. Tekemieni kauppojen ja vaihtokauppojen johdosta niputin itselleni varaosista yhden HPI Baja 5B:n lisää. Se tosin jää Bajaksi koska mulla on jo 2 rallikrossia joten kolmatta ei tartte. Mutta kyllä toi Baja hiilikuitukorillakin hyvältä näyttää. Laitoin siihen sen mun 38cc koneen ja aika kevyeksikin jäi, 10,9 kiloa tankkii täynnä.
Just joo.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/4 rc-rallicross
« Vastaus #783 : 01.04.12 - klo: 12.53 »
Kyllä tää mulle on kesälaji: Suomen suvi, hiekkabaana ja rally-escort. Aika nostalgista, heh

Noilla muilla, esim. M8e:llä, voi sitten neppailla sisätiloissa talvikaudella silloin tällöin.

Ihmeellisellä tavalla puras kyllä meikäläistä tää touhu!

Johan tätä aloiteltiin rally game autoilla viime kesänä, mutta on tää vaan astetta siistimpi juttu, nää kestävät soraa kuitenkin paljon paremmin ku noi pienemmät nitrosiskonsa. Mullakin on tässä maavaraa edessä 4,5cm ja takana 5cm. Ei ihan heti pohjaa.

Ei voi ku suositella, jos vaan saaa korin ja muut vermeet hommattua/tehtyä itse.
Mitä karumpi kärry, sen parempi. Noi jätkien volvotkin ovat ihan super makeita. :cool:

Hain Etolasta jotain nylon tmv. muovia jämäpalan ja veistin siitä skidplaten rattaiden suojaksi taakse. Otin mä palan kumiakin jos olis tehnyt roiskeläpätkin mutta ei taida jaksaa, menis vähän näpertelyks.



Suojus (jos siitä nyt mitään näkee):




« Viimeksi muokattu: 01.04.12 - klo: 12.56 kirjoittanut GT Warrior »
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/4 rc-rallicross
« Vastaus #784 : 01.04.12 - klo: 22.44 »
Ok, meillä on website http://www.varttiskaala.com/ ja siellä "landing page"

Tuota ei vielä kauheesti kannata lähtee arvostelee (ku ei siinä mitään vielä ole jne) mutta postituslistalle voi jo liittyä; sitä kautta voidaan sitte lähettää ilmoitukset kisoista, päivityksistä, jne. ja ehkä pitää yhteyttäkin ryhmässä

Toivottavasti pidätte nimivalinnasta

Yritystä on saada jonkinlaiseen kuntoon ennen Model-Expoa jotta sen voi laittaa sinne esille autojen yhteydessä
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa KariMK

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: 1/4 rc-rallicross
« Vastaus #785 : 04.04.12 - klo: 08.31 »
On ihan pakko heittää kommenttia.... Hiton hienon näköistä tekemistä. Juuri tälläinen oma tekeminen nostaa harrastuksen aivan uusiin ulottuvuuksiin.

Tuli mieleen eräs vinkki. Nyt kun nämä autot on noin isoja niin heittäkääs koppan sisälle kamera, lähetin ja sitten "maa-asema" joka vastaanottaa signaalin. Sitten vaan videolasit päähän kun ajetaan. Tällä tavalla eräs tuttava lennättää sähkölennokkia niin kauas ettei konetta voi havaita. Upeaa kuvaa niin sillä tälläinen ajatus tuli mieleen.

Täälä meilläpäin, etelä-pohjanmaalla, ei näitä taireta harrastaa lainkaan. Harmi, sillä ois kiva päästä oikein kattomaan / tutkimaan. Parilla tutulla on noita bensa monstereita mutta taitaa olla vähällä käytöllä.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/4 rc-rallicross
« Vastaus #786 : 04.04.12 - klo: 09.05 »
Joo eiks vaan! Kyllä nämä kaverit, jotka tässäkin ketjussa esiintyvät ja laittaneet homman alulle ja pyörittäneet toimintaa ovat kyllä tehneet loistoduunin!

Esimerkiksi toi Eskon kori, joka mulla on, on niin hieno taidonnäyte; kori on joustava ja silti pysyy täydellisesti muodossaan, en edes tiennyt että sellaisia pystyy lasikuidusta tekemään, kerrassaan hienoa työtä. Autokin on hyvin tehty, joten on päässyt valmiiseen pöytään nauttimaan ajosta, joka on maukasta näillä isoilla takapotkuilla.

Mukaan vaan!
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa JariV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 1/4 rc-rallicross
« Vastaus #787 : 04.04.12 - klo: 11.06 »
No ei se etelä-pohjanmaa ny noin kaukana oo  :grin:
Nää heput täälä alko kukin vaan väsäämään omiaan ja siitä koko juttu sai vaan tuulta purjeisiin. Joten jos sä oot nyt siellä itsepäisyys-läänissä  :grin: ainoo tai ensimmäinen niin kyllä sä varmaan sieltä kohtalotovereita saat kun pelaat korttis oikein. Nää vehkeett ei oo niin kalliita loppupeleissä. Ite kun värkkää ja soveltaa olevia osia niin hyvä siitä tulee.
Just joo.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/4 rc-rallicross
« Vastaus #788 : 04.04.12 - klo: 12.52 »
Hyvä hyvä..

haluaisiko joku valaista vielä tarkemmin miten noita koreja tehdään?

periaatteessa kai niin että ensin kipsivalos/muotti jonka päälle tehdään hartsilla ja kuidulla kori. Sitten se leikataan ja maalataan, oliko tuossa vielä jotain muuta?

entä kuinka kauan keskimäärin sellaisen tekemiseen menee jos a) muotti on valmiina b) tekee kaiken alusta asti ?

onko muotteja saatavilla valmiina? tai tehdäänkö ne jonkun piirustusten mukaan ihan käsipelillä?

entä onko antaa ohjeita tuon kuidun ja hartsin käsittelyyn koria tehtäessä ?

sori jos kysymykset ovat tyhmiä, mutta kiinnostaisi kovasti kuulla ja voisin laittaa aiheesta sitten tuonne varttiskaala -saitille
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa JariV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 1/4 rc-rallicross
« Vastaus #789 : 04.04.12 - klo: 13.05 »
Katso savapuden kuvakavalkaadi. Sieltä se selviää miten koreja tehdään. Ensin muotti ja sitten vasta itse kori että gelcoat saadaan ulkopinnalle ja tasaiseksi ja siistiksi. Joku oli joskus tehnyt korin missä oli ensin veistetty muotti korin "alle" ja sen päälle oli lähdetty kasvattamaan kori mutta siinä kun hartsi ja kuitupinta oli päälimmäisenä niin pinta oli aikaslailla karkean oloinen. Se tais olla Mk2 Escortin (eli välikopan) kori joka oli Model Expossa 2009 tai 2010, samaan aikaan kun mä olin siellä näytteilleasettajana viimeks. Tiedä häntä vaikka se olis justiinsa tää sun korisi tai sen joku esiaste.

Tuolla voi myös käydä kattomassa jos haluu ostaa koreja:
http://www.rcbodyshop.fr/

Tosin tää fransmanni on kyllä sellanen että se lisäilee hintoihin aika paljon lisukkeita ja mm. savapuden Mk1 Escort on siellä myös myyntilistalla vaikka ei me olla sille hyväksyntää annettu eikä se edes oo sitä kysynytkään Janilta mun kautta. Toisaalta ei toi nyt hirveesti haittaakaan mutta mulla ei oo hirveen hyvä fiilis tosta patonginpurijasta.
Just joo.

Vs: 1/4 rc-rallicross
« Vastaus #790 : 04.04.12 - klo: 13.08 »

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/4 rc-rallicross
« Vastaus #791 : 04.04.12 - klo: 13.13 »
Katso savapuden kuvakavalkaadi. Sieltä se selviää miten koreja tehdään. Ensin muotti ja sitten vasta itse kori että gelcoat saadaan ulkopinnalle ja tasaiseksi ja siistiksi. Joku oli joskus tehnyt korin missä oli ensin veistetty muotti korin "alle" ja sen päälle oli lähdetty kasvattamaan kori mutta siinä kun hartsi ja kuitupinta oli päälimmäisenä niin pinta oli aikaslailla karkean oloinen. Se tais olla Mk2 Escortin (eli välikopan) kori joka oli Model Expossa 2009 tai 2010, samaan aikaan kun mä olin siellä näytteilleasettajana viimeks. Tiedä häntä vaikka se olis justiinsa tää sun korisi tai sen joku esiaste.

Tuolla voi myös käydä kattomassa jos haluu ostaa koreja:
http://www.rcbodyshop.fr/

Tosin tää fransmanni on kyllä sellanen että se lisäilee hintoihin aika paljon lisukkeita ja mm. savapuden Mk1 Escort on siellä myös myyntilistalla vaikka ei me olla sille hyväksyntää annettu eikä se edes oo sitä kysynytkään Janilta mun kautta. Toisaalta ei toi nyt hirveesti haittaakaan mutta mulla ei oo hirveen hyvä fiilis tosta patonginpurijasta.

Kiitos Jari! Täytyy käydä vielä kavalkadi läpi, onhan se toki tullut katottua useamminkin kyllä.
Sanallistakin kuvantaa otetaan vastaan, mutta olihan tossa Jarillakin jo varmaan olennaisimat.
Mitä sanotte noista tekemiseen menevistä ajoista ?
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/4 rc-rallicross
« Vastaus #792 : 04.04.12 - klo: 13.49 »
Polttoaineesta vielä kysäri -

mulla on ollut tota valmiiksi sekoitettua pienkone bensaa jossa on ilmeisesti lisättynä 2% 2T öljyä, öljyä siis yht. 4%

Eli nyt kun tarvii sitä lisää, niin ostan vaikka edelleen tätä alkylaatti bensaa "green choice"
http://www.aspen.se/Guider/Guide_Finsk/Mita_alkylaattibensiini_on_/Aspen_miljobensin

ja lisään siihen desin vaikka tätä Mobilin 2T öljyä
http://www.mobil.com/Finland-Finnish/Lubes/PDS/GLFIFIPVLMOMobil_Extra_2T.aspx

Meneekö oikein?
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: 1/4 rc-rallicross
« Vastaus #793 : 04.04.12 - klo: 14.06 »
Kannattaa ostaa öljytöntä 4T pienkone bensaa, johon sekoittaa 4% hyvälaatuista 2T öljyä, vaikkapa Motul 800:sta. Noissa valmiiksi sekoitetuissa bensa-öljysekoituksissa voi olla seassa jokseenkin mitä tahansa (huonolaatuista) öljyä.



« Viimeksi muokattu: 04.04.12 - klo: 14.11 kirjoittanut peitsamo »
Flying Calacucco

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/4 rc-rallicross
« Vastaus #794 : 04.04.12 - klo: 14.12 »
Ok, kiitti.

Toi Mobilin 2T extra öljy kuitenkin sopii ? (ostin jo sitä ohimennessäni)

Tossa AG alkylaattibensassa tietysti on mukava asia sen ympäristöystävällisyys, muiden ominaisuuksien lisäksi (?)
http://files.kotisivukone.com/tixbit.com.kotisivukone.com/Kemetyl/ag-pienkonepolttoaineet.pdf
(sivu 2)
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: 1/4 rc-rallicross
« Vastaus #795 : 04.04.12 - klo: 14.18 »
Kyllä se käy. Mielipiteitä öljyistä on melkein yhtä paljon kuin öljyjä itse. Kunhan vaan sekoitat ainoastaan yhtä öljylaatua bensan joukkoon, niin kyllä se sillä kulkee. Noissa valmis 2T bensoissa on just se haitta, että kun ei tiedä mikä öljy siellä pohjalla on, en voi olla varma mitä siihen kannattaa lisätä.

Samaa alkylaattibensiiniä tuo Nesteen pienkonebensakin on.
Flying Calacucco

Poissa JariV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 1/4 rc-rallicross
« Vastaus #796 : 04.04.12 - klo: 14.20 »
Tollasta bensaa vois laittaa ruohonleikkuriin ja näitten pelien virittämättömiin moottoreihin. Viritettyihin ja kovaa kiertäviin rc-bensamotteihin en ite laittais.

Täyssynteettinen on hyvä valinta öljyksi useissa tapauksissa. Risiinipohjaiset kilpakarting-öljyt voitelevat parhaiten kuumissa olosuhteissa ja kovilla kierroksilla. 2T-moottori jota pyöritetään keskimäärin +15.000 rpm suurimman osan ajasta hyötyvät tästä. Rissa ei sovi mataliin lämpötiloihin ja sitä ei saa käyttää ollenkaan alle +5C ulkolämpötilan. Mutta tähän on monia mielipiteitä olemassa. Itse käytän Elf Competition-litkua.

Mulla on jokunen purkki rissapohjaista Shell Advance Racing M ja X -öljyjä joutilaana, 12e/litra jos joku haluaa kokeilla.

Bensana käytän itse Shellin V-Poweria. Toi pienkonebensa on tarkoitettu matapuristeisiin moottoreihin ja alkaa selkeästi helpommin aiheuttamaan detonaatiota. Detonaation syntyyn vaikuttaa eniten puristussuhde, kova lämpö ja kovat kierrokset. Tää alkaa vähän tää aihe karata rallicrossista...
« Viimeksi muokattu: 04.04.12 - klo: 14.35 kirjoittanut JariV »
Just joo.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/4 rc-rallicross
« Vastaus #797 : 04.04.12 - klo: 14.28 »
Ei se minusta karkaa jos puhutaan näiden rallicrossien bensasta ja niiden sekoittamisesta.

Ok, hyvää infoa yllä, kiitos! Näillä pärjätään.

Ehkä valitsenkin nuo Peitsamon esille laittamat tuotteet jatkossa.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/4 rc-rallicross
« Vastaus #798 : 04.04.12 - klo: 14.34 »
Huomasin tämän triidin Savapuden hienoista koreista
http://www.hpibajaforum.com/forum/showthread.php?s=3e9486f68931e5290140d76bafd156eb&t=82362

Ollaanko noiden suhteen jo ikäänkuin sarjatuotantovaiheessa?

Oma alusta on 59cm WB (Baja 5b wb 57cm), sitten kun tarvitsee uutta koria meneeköhän se tohon päälle on vai onko tuo 2cm ratkaisevan paljon ettei mene nätisti ?
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa JariV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 1/4 rc-rallicross
« Vastaus #799 : 04.04.12 - klo: 14.39 »
Savapuden kori on tarkoitettu HPI Bajan +30mm pidennetylle rungolle, eli 600mm akselivälille. 590mm alusta menee hienosti. Mä tein mun edellisenColt Racing Team Escort -korin normaalin Bajan päälle eli se onnistuu myös 570mm akselivälille. Tossa uusimmassa autossani on 600mm akseliväli ja 490mm raideleveys.

Koreja ei ole tällä hetkellä saatavilla koska muottia korjataan.
« Viimeksi muokattu: 04.04.12 - klo: 14.42 kirjoittanut JariV »
Just joo.

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: 1/4 rc-rallicross
« Vastaus #800 : 04.04.12 - klo: 14.48 »
Sen verran tuosta bensa-asiasta vielä, että tuo pienkonebensa on monelta kannalta käytännöllisempää, kuin pumppubensa. Ensinnäkin sen säilyvyys on ihan toista luokkaa, kuin normibensalla. Toisekseen se on jokseenkin hajutonta, joten autoa voi ajon jälkeen säilyttää myös varastossa, eikä tartte pelätä, että kaikki kesäverkkarit haisee "Shellille". Lisäksi kone pysyy siistinä myös sisältäpäin. Vastapainona on sitten se hinta, eli 5L kannu maksaa noin 20€, kun pumpusta saa bensan alle puoleen tuosta, mutta eipä tuota nyt montaa kannullista vuoteen loppujen lopuksi mene.

Tuossapa vielä yksi artikkeli asiasta

On varmaan niin, että esim. tuolla Jarin mainitsemalla V-Powerilla saa koneesta enemmän tehoa ulos, mutta ainakin LS5-sarjassa lähes kaikki kilparatakuskit ajaa nimenomaan tuolla pienkonebensalla, joten siinäkin kyllä ominaisuudet riittää.

Mutmut, jatketaan taas aiheesta..
« Viimeksi muokattu: 04.04.12 - klo: 14.53 kirjoittanut peitsamo »
Flying Calacucco

Poissa JariV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 1/4 rc-rallicross
« Vastaus #801 : 04.04.12 - klo: 14.57 »
Joo, näin se on. Eipä tästä tartte alkaa vääntämään kättä. Kuten sanoit ylempänä niin tästä on monta mielipidettä. Pidetään ne.
Just joo.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/4 rc-rallicross
« Vastaus #802 : 04.04.12 - klo: 15.19 »
Savapuden kori on tarkoitettu HPI Bajan +30mm pidennetylle rungolle, eli 600mm akselivälille. 590mm alusta menee hienosti. Mä tein mun edellisenColt Racing Team Escort -korin normaalin Bajan päälle eli se onnistuu myös 570mm akselivälille. Tossa uusimmassa autossani on 600mm akseliväli ja 490mm raideleveys.

Koreja ei ole tällä hetkellä saatavilla koska muottia korjataan.

Okei, hyvä homma! Ja leveyskään ei ole ongelma? Toi on vain 430mm leveä.

Asia selvä muotin osalta, mutta ehkä siis jatkossa?
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/4 rc-rallicross
« Vastaus #803 : 04.04.12 - klo: 15.59 »
Tuning testing...

Kiitos 20 vuodesta!

Poissa pkr

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: 1/4 rc-rallicross
« Vastaus #804 : 04.04.12 - klo: 16.31 »


tässä on se escort mikä oli 09 model-expossa.. autohan oli tuolloin vielä ainoa suomessa.
1/5 Losi x3. FG mini. 1/4 rallicross volvo pv544. 1/4 rallicross escort MKII. FG sportsline x2. marder

Poissa juska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/4 rc-rallicross
« Vastaus #805 : 04.04.12 - klo: 17.00 »
Tohon öljy hommaan...

Heikkilän Pekan kanssa ollaan nyt vuosi ajettu Panolin Extreme race 2t öljyllä.
Pitää koneen todella puhtaana, voitelee erittäin hyvin ja jättää paksun kalvon sylinteriin ja kampikammioon kun jättää seisomaan. Ei karstoita yhtään siis ei yhtään. 8 litraa ajetun männän kun otin esille ja rätillä pyyhkäisi männän päältä niin se oli samanlainen kuin kaupasta tullut.
Valmistaja antaa tälle öljylle suosituksen ajaa 1% seoksella. Itse käytin LS5 autossa ja kaikissa muissa 3% seosta.
Itse voin suositella tätä tuotetta ja lainata Heikkilän sanoja... Parasta öljyä mitä olen käyttänyt!

Bensoista...
Ehdottamasti sitä vihreässä kannussa olevaa nesteen pienkone bensaa. Oranssissa valmiina jotain nesteen bio 2t öljyä. 
Pumppubensa on paljon likaisempaa ja jättää moottorin sisään harmaan kalvon ollessaan likaista.
Racers Group Finland Team

Poissa JariV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 1/4 rc-rallicross
« Vastaus #806 : 04.04.12 - klo: 18.17 »
Joo, pkr:n autohan se sit oli  :grin: Ei siis sama kuin tämä toinen kakkoskoppa. Ja se tosiaan oli ensimmäinenkin. Onkos se vielä olemassa vai ajettu loppuun jo?

Ja bensa-asiakin selvisi. Noi 2T race öljyt on selkeästi parhaita. Samoista syistä mitä yllä kirjoitettu mä käytän omia valintojani. Toi Elfin ölppä yhdistettynä V-Poweriin on yhdistelmä mitä rr-pyörissä käyttävät mm. Polini ja BZM.
Just joo.

Poissa pkr

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: 1/4 rc-rallicross
« Vastaus #807 : 04.04.12 - klo: 18.50 »
Joo, pkr:n autohan se sit oli  :grin: Ei siis sama kuin tämä toinen kakkoskoppa. Ja se tosiaan oli ensimmäinenkin. Onkos se vielä olemassa vai ajettu loppuun jo?

kyllä tuo kori löytyy vielä. ajettu sillä ei ole yhtään.. runkoon taas ollu ajossa koko ajan.
1/5 Losi x3. FG mini. 1/4 rallicross volvo pv544. 1/4 rallicross escort MKII. FG sportsline x2. marder

Vs: 1/4 rc-rallicross
« Vastaus #808 : 04.04.12 - klo: 19.01 »
Hyväksi öljysi on myös todettu Mercuryn 2-T ruiskukoneeseen tarkoitettu QuickSilver Premium Plus, on notkeeta kun se ammutaan koneeseen ruiskusuuttimien kautta. On vallan ajettu 2% ja välillä vähän allekkin. ja aina on kone purettaessa siisti ja voideltu.

Poissa Maxpaine

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/4 rc-rallicross
« Vastaus #809 : 04.04.12 - klo: 19.18 »
Tuning testing...


Hyvin mahtu. Viel takalasi ja avot.
Kaiken kokoista menopeliä