Kirjoittaja Aihe: Kannattaako ostaa Kyosho F1 Ferrari 2007?  (Luettu 100738 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa nitrott

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #60 : 10.09.09 - klo: 19.42 »
Varmaan joku 200 lehteä... :laugh:

Ja hintaa varmaan 2500e :tongue:
LRP Shark 18 + quark ProCar 33, Multiplex permax 400/4D

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #61 : 10.09.09 - klo: 20.51 »
toivottavasti tämä ei lopu kesken, eikä varmaan lopukkaan yhden käyttäjän kyselyn mukaan missä vastauksena oli että on tehty paljon markkinointikokeiluja, ja nyt tulee sitten viimein loppuun asti. -Sami
Oottaako joku kun soittaa kyseisen firman puhelinpalvelijalle että hän sanoo että ei näitä valmiiksi saa, ei näihin varaosia tule saamaan tai jotain muuta negatiivista..  :grin: ..tottakai siellä sanotaan mitä asiakas haluaa kuulla.  :wink:
Mutta en väitä etteikö kaikki voisi toimia niinkuin on luvattu...onhan se varmaan mahdollista.
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa Jahas

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #62 : 10.09.09 - klo: 23.02 »
Jahas.. tuli sitten tilattu tuosta kolmannesta eteenpäin. Saa nähä mitähän tästäkin tulee taas.. :)

ps.

Eikös tuossa otsikossa ole tavallaan virhe? Eihän tää mikään 21cc oo vaan Kyosho GX21 3,46cm3
« Viimeksi muokattu: 10.09.09 - klo: 23.08 kirjoittanut Jahas »

Poissa Matti Räsänen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #63 : 10.09.09 - klo: 23.26 »
.21cc tarkoittaa kuutiotuumia.

Ja sitten vähän asian vierestä..

Minusta on positiivinen asia että Radio-ohjattavia autoja näkyy suuressa mediassa mainoksien muodossa. Varmastikkin haku "deagostini ferrari 2007" suomalaisilta sivustoilta googlessa, on ohjannut monet kiinnostuneet tälle sivulle, onhan tämä topicci kolmantena hakutuloksissa.

-------------------------------------------------------------------------------------------

Kyseisestä mallista kiinnostuneille ilman aikaisempaa kokemusta, voisin mainita, että polttomoottori käyttöisellä rc-autolla harrastuksen aloittaminen ei ole helpoin tie. Eteen voi tulla ongelmia ilman aikaisempaa kokemusta metanolikäyttöisistä polttomoottoreista. Toivottavasti F2007-mallin kokoamisohjeissa korostetaan tarpeeksi turvallisuusnäkökohtia tehokkaan ja nopean polttomoottorimallin käytössä. Mutta en tietenkään sano ettei kannata, ehdottomasti kannattaa kokeilla jos kiinnostaa, kun vain tekee kaiken huolelliseti ohjeiden mukaan ja ajatuksen kanssa, ja tietenkin etsii vastauksia ongelmiin eräältä RC-autoihin spesialisoituneelta Foorumilta  :wink: :wink:

Matti Räsänen
Kainuun Pienoisautoilijat

edit. turha erotin poistettu ja yksi pilkku joka antoi ymmätää ettei minulla itselläni ole aikaisempaa kokemusta :laugh:
« Viimeksi muokattu: 11.09.09 - klo: 00.14 kirjoittanut mvar »

Poissa Jahas

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #64 : 10.09.09 - klo: 23.31 »
.21cc tarkoittaa kuutiotuumia.

Ja sitten vähän asian vierestä..

Minusta on positiivinen asia että Radio-ohjattavia autoja näkyy suuressa mediassa mainoksien muodossa. Varmastikkin haku "deagostini ferrari 2007" suomalaisilta sivustoilta googlessa, on ohjannut monet kiinnostuneet tälle sivulle, onhan tämä topicci kolmantena hakutuloksissa.

-------------------------------------------------------------------------------------------


Kyseisestä mallista kiinnostuneille, ilman aikaisempaa kokemusta, voisin mainita, että polttomoottori käyttöisellä rc-autolla harrastuksen aloittaminen ei ole helpoin tie. Eteen voi tulla ongelmia ilman aikaisempaa kokemusta metanolikäyttöisistä polttomoottoreista. Toivottavasti F2007-mallin kokoamisohjeissa korostetaan tarpeeksi turvallisuusnäkökohtia tehokkaan ja nopean polttomoottorimallin käytössä. Mutta en tietenkään sano ettei kannata, ehdottomasti kannattaa kokeilla jos kiinnostaa, kun vain tekee kaiken huolelliseti ohjeiden mukaan ja ajatuksen kanssa, ja tietenkin etsii vastauksia ongelmiin eräältä RC-autoihin spesialisoituneelta Foorumilta  :wink: :wink:

Matti Räsänen
Kainuun Pienoisautoilijat


-------------------------------------------------------------------------------------------

Niin no 3,46cc on ~0.20 kuutiotuumaa. CC taas tarkoittaa kyllä Cubic Centimeters.

toisekseen, minusta turha tässävaiheessa alkaa saarnaamaan mistään turvallisuusnäkökohdista koska,

1. Ei idiooteilla ole tähän varaa.

2. Ei lapsilla ole tähän varaa

3. Loppupeleissä jos tämä "ostetaan pojalle" niin eiköhän se ostaja eli tod. näk. isä ole  aika vahvasti kokoamisessa / ajamisessa mukana jos sillä ylipäätään sitten ajetaan..

4. Jokainen tervejärkinen osaa melkein mitävaan kunhan keskittyy.

Eipä muuta =)
« Viimeksi muokattu: 10.09.09 - klo: 23.35 kirjoittanut Jahas »

Poissa Matti Räsänen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #65 : 10.09.09 - klo: 23.33 »
No, joka tapauksessa kuutiotuumista tuossa puhutaan  :smiley:

Edit: Otin asiat esille siksi, että tästä laitteesta, tai tämän mainoksen seurauksena rc-autoista kiinnostuneet ottaisivat selvää mihin ovat ryhtymässä, jolloin mahdolliset ongelmat eivät tulisi yllätyksenä, ja puhun nyt polttomoottorikäyttöisistä autoista. Pitää muistaa se tosiasia että sähkökäyttöisellä autolla on helpompaa aloittaa.

Jos pidät viestiäni saarnaamisena, minä pidän sinun viestiäsi turvallisuusnäkökohtia vähättelevänä.  :undecided:

1. Varakkaita idiootteja on varmasti
2. Tässäkin topicissa ymmärtääkseni yksi alaikäinen aikoo hankkia auton viikkorahoillaan, tämä "osamaksu systeemi" mahdollistaa sen.
3. Se että on isä ei tee kaikkivoipaa
4. tietysti
« Viimeksi muokattu: 11.09.09 - klo: 00.03 kirjoittanut mvar »

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #66 : 10.09.09 - klo: 23.57 »
Vai että ei ole lapsilla varaa.. Tuota noin, meniköhän se ihan noinkaan... Osa tämänkin topikin jäsenistä ketkä kaavailevat auton ostoa, ovat lapsia joista varmaankin jokainen huoltaa auton täysin itse :cheesy: .
- Tapsa

Poissa SLap

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #67 : 11.09.09 - klo: 06.46 »
2. Tässäkin topicissa ymmärtääkseni yksi alaikäinen aikoo hankkia auton viikkorahoillaan,
tämä "osamaksu systeemi" mahdollistaa sen.

Näinpä, on varmaan muitakin, itse aion kyllä huoltaa tuon auton, sekä myös kasata ja ostaa. DVD oli tosi mielenkiintoinen, ja siinä mainittiin moottorin käytöstä ja sisäänajosta. -Sami
Jeps

Poissa Petri T

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #68 : 11.09.09 - klo: 10.36 »
Olisi ehkä hyvä painottaa nuoremmille/tuleville kuskeille, että auto ei ole se ensimmäinen oikea polttis. Tässä autossa on kyllä kyse ns. keräilykohteesta. Vajaa 2 vuotta on pitkä aika odotella ensimmäistä rc:tä. Auton ajokunnossa pitämisessäkin tulee varmasti ongelmia jos varaosia ei saa kuin 1 vuoden ajan lehden loppumisen jälkeen. Mitä tulee autolla ajamiseen niin noinkin kookas auto vaatii tilaa ja tasaisen kestopäälysteen.

Eilen sain työkaverilta osat 1-6 ja pääsin hieman tarkastelemaan osien laatua. Osien voi verrata Kyoshon Pro-autojen laatuun. Iskunvaimentimien mukana tulee iskunvaimenninöljy jonka vahvuutta ei ole kerrottu. Tämä lieneen tyypillistä rtr-autojen paketeissakin. Vanteet ovat siistit ja hieman periksi antavat joten, ehkä kestävätkin pientä tälliä ajossa. Etu ja takasiipen valujälki ja viimeistely on siistiä.




Poissa jonde_sorone

  • Veteraani
    • Profiili
    • Miniveneilijät - Pääkaupunkiseudun hallitseva RC veneseura
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #69 : 11.09.09 - klo: 11.25 »
oon mäkin 14v mutta ihan ninkuin kesäduunin palkoilla pärjään aika pitkälle tämän auton kanssa... :wink:
Kone: 1090T BE, CH IV Formula, 8gt 1600 CL7, HD5970, NH-D14
RC: 42" Arrowshark Flying Dragon kopio 26cc Zenoah viri, faluga 140 stock, VS1 mod CMB, TS3 mod OS, FG MT 29cc CY

Poissa jeslepp

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #70 : 11.09.09 - klo: 11.33 »
Iskunvaimentimien mukana tulee iskunvaimenninöljy jonka vahvuutta ei ole kerrottu.


En tiedä auttaako, mutta laitan kumminkin.

KYSYMYS: Mikä on lähettämänne iskunvaimentimen öljyn viskositeetti?
VASTAUS: Öljyn viskositeetti on 100 cps, mutta voit käyttää myös jähmeämpää öljyä (200 cps tai 300 cps), joka vaikuttaa muiden tekijöiden ohella (männänvarren liukuvuus ja kierrejousen jousenkovuus) iskunvaimentamiseen. Yleisesti voidaan sanoa: jähmeämpi öljy = heikompi juoksevuus = kovempi iskunvaimennus. Lisätietoja öljyistä ja niiden viskositeeteista kauko-ohjattavien autojen iskunvaimentimissa saat lehdessä nro 3, osiossa RC-MOOTTORIMAAILMA.
TT-01, Xray t2 009. Pari lennokkia

Poissa Petri T

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #71 : 11.09.09 - klo: 11.42 »
Iskunvaimentimien mukana tulee iskunvaimenninöljy jonka vahvuutta ei ole kerrottu.


En tiedä auttaako, mutta laitan kumminkin.

KYSYMYS: Mikä on lähettämänne iskunvaimentimen öljyn viskositeetti?
VASTAUS: Öljyn viskositeetti on 100 cps, mutta voit käyttää myös jähmeämpää öljyä (200 cps tai 300 cps), joka vaikuttaa muiden tekijöiden ohella (männänvarren liukuvuus ja kierrejousen jousenkovuus) iskunvaimentamiseen. Yleisesti voidaan sanoa: jähmeämpi öljy = heikompi juoksevuus = kovempi iskunvaimennus. Lisätietoja öljyistä ja niiden viskositeeteista kauko-ohjattavien autojen iskunvaimentimissa saat lehdessä nro 3, osiossa RC-MOOTTORIMAAILMA.

Ok, kotiläksyt jääneet minulta tekemättä. Eipä ole tullut luettua kysymys/vastauksia

Poissa Jahas

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #72 : 11.09.09 - klo: 18.29 »
oon mäkin 14v mutta ihan ninkuin kesäduunin palkoilla pärjään aika pitkälle tämän auton kanssa... :wink:

Joo no lapsilla tarkotin vähä nuorempia, vaikka olethan sinäkin lapsi vielä =)

Poissa Hyrsleri

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #73 : 11.09.09 - klo: 21.30 »
oon mäkin 14v mutta ihan ninkuin kesäduunin palkoilla pärjään aika pitkälle tämän auton kanssa... :wink:

Minne 14 vuotias pääsee töihin? Olen jostain syystä kuvitellut et 15wee on raja päästä kesätöihin?
Wraith Bronco 2.2 scale, Tamiya Pajero Wraith/ax10, LRP/? Foff-auto ja muutama projekti sekä lätäköissä Robbe Katja. Spektrum dx3c ja dx3s
Turun Seudun Crawlerit  RacersRCshop

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #74 : 11.09.09 - klo: 21.34 »
Vaikkapa sukulaisille mikäli löytyy vaan tekemistä.
- Tapsa

Poissa Olkku

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #75 : 12.09.09 - klo: 21.38 »
onko markkinoilla mitään valmista formulaa (ettei tarvitsisi odottaa kahta vuotta)? :huh:

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #76 : 12.09.09 - klo: 21.41 »
Flying Calacucco

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #77 : 12.09.09 - klo: 21.43 »
Serpentin F180.

Poissa SLap

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #78 : 12.09.09 - klo: 21.45 »
Sori off-t, mutta miten upotatte linkin tekstiin ? Tätä olen miettinyt kauan. -Sami
Jeps

Poissa Petri T

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #79 : 12.09.09 - klo: 21.46 »
On.

Kuten mainoskin sanoo; parasta mitä rahalla saa...mutta 3590,- hinta saattaa karsia hieman ostajia  :wink:

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #80 : 12.09.09 - klo: 22.19 »
Offiksi menee hiukan mutta...itse pistäisin markkani mieluummin tuohon serpenttiin, on ollut myynnissä jo "kauan" ja siihen saa ainakin varaosia myöhemminkin.(ja saa varmasti koko auton ja heti)
Niiden ketkä on tätä kössöä tai serpenttiä ostamassa muuhun kuin hyllyn koristeeksi, kannattaa huomioida että voi olla parkkis ajoon vähän väärä auto, tuskin toimii kunnolla muualla kuin radalla.
Mutta hienoltahan tuo kyöstikin näyttää...parin vuoden päästä nähdään sitten F1:sten kuvia foorumilla..  :grin:
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa shalloa

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #81 : 13.09.09 - klo: 01.31 »
Laskeskelin noista osapaketeista että mootorin hinnaksi tulisi n. 100e= ei kiitos, mutta tuon radion taidan hommata.
Jos oikein laskeskelit niin aika halpa kun katsoo samaa moottoria esim. suomen kyosholta:http://www.kyosho.fi/modell_detaljer.aspx?ArtNr=01.74023&familj=FamMotBrBil&BildLopNr=01

Mutta aiheeseen, joo minäkin nytten tilasin tänään kun kolahti niin hyvin.Kyllähän noita parempiakin samalla hinnalla saa, mutta nytten voitkin sanoa kavereillesi että ihan itte monesta sadasta osasta kokosin:D.Ehkä aikakin menee nopeammin kun rupeaa odottamaan joka viikko sitä tiistaita.Tämä on muuten ensimmäinen kunnon rc:ni, mutta sen verran olen polttomoottoreita "tutkinut" kun faijalla oli vanha joku ihan hyvä parillasadalla ostettu kilpa-auto josta oli pari osaa rikki mutta ainakin olen nähnyt ja muutenkin hyvä niin faija osaa käyttää sitten ja isobroidikin automekaanikko että ei luulis että moottorin kanssa ongelmia tulee.Olisiko muuten tämä "bensa" hyvää: http://www.kyosho.fi/modell_detaljer.aspx?ArtNr=09.9254&familj=FamBransle&BildLopNr=01 ja onko tuo 4l liikaa vai ostaako sitten 1l?

Poissa nitrott

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #82 : 13.09.09 - klo: 01.33 »
Laskeskelin noista osapaketeista että mootorin hinnaksi tulisi n. 100e= ei kiitos, mutta tuon radion taidan hommata.
Jos oikein laskeskelit niin aika halpa kun katsoo samaa moottoria esim. suomen kyosholta:http://www.kyosho.fi/modell_detaljer.aspx?ArtNr=01.74023&familj=FamMotBrBil&BildLopNr=01

Mutta aiheeseen, joo minäkin nytten tilasin tänään kun kolahti niin hyvin.Kyllähän noita parempiakin samalla hinnalla saa, mutta nytten voitkin sanoa kavereillesi että ihan itte monesta sadasta osasta kokosin:D.Ehkä aikakin menee nopeammin kun rupeaa odottamaan joka viikko sitä tiistaita.Tämä on muuten ensimmäinen kunnon rc:ni, mutta sen verran olen polttomoottoreita "tutkinut" kun faijalla oli vanha joku ihan hyvä parillasadalla ostettu kilpa-auto josta oli pari osaa rikki mutta ainakin olen nähnyt ja muutenkin hyvä niin faija osaa käyttää sitten ja isobroidikin automekaanikko että ei luulis että moottorin kanssa ongelmia tulee.Olisiko muuten tämä "bensa" hyvää: http://www.kyosho.fi/modell_detaljer.aspx?ArtNr=09.9254&familj=FamBransle&BildLopNr=01 ja onko tuo 4l liikaa vai ostaako sitten 1l?

No kyoshon motit ovat kalliita :roll:
LRP Shark 18 + quark ProCar 33, Multiplex permax 400/4D

Poissa PEPI

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #83 : 13.09.09 - klo: 03.04 »
Pitäähän joka ferrari fanilla ferrari olla. Ite ajattelin ihan kerätä auton hyllyn koristeeksi.  :grin:

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #84 : 13.09.09 - klo: 07.28 »
Sori off-t, mutta miten upotatte linkin tekstiin ? Tätä olen miettinyt kauan. -Sami

Linkkaaminen :

« Viimeksi muokattu: 13.09.09 - klo: 07.31 kirjoittanut bluebeetle »
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa Oxa

  • Tulokas
    • Profiili
    • Kalevala Syndicate
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 1:7
« Vastaus #85 : 13.09.09 - klo: 08.27 »
Laitoin tilaukseen, onpahan mitä odotella joka viikko ja kai sitä voisi rahansa huonomminkin käyttää. Hintaa kertyy postikuluineen 1495 € (59.80 €/kk)+ varaosat ja aikaa kuluu 2 vuotta, mutta sitten onkin kovat kisat tiedossa. En oikein ymmärrä "ammattilaisten" nillitystä asiasta, saahan genre paljon uusia harrastajia ja tulevia kisaajia. Paketilla pääsee myös hyvin sisään harrastukseen, kun kaikki asiat käydään lehdessä rakentelun edetessä tarkasti läpi.

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 1:7
« Vastaus #86 : 13.09.09 - klo: 08.43 »
onpahan mitä odotella joka viikko. Hintaa kertyy postikuluineen 1495 €

Tarkkaan ottaen hintaa kertyy 200€ vähemmän. Tilaajille tulee paketit kahden (2) viikon välein.
Eli kaksi (2) sarjaa kerrallaan.
son loppu ny.

Poissa the_man

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #87 : 13.09.09 - klo: 09.45 »
Pitihän se eilen tommonen laatikko paikalliselta R-kioskilta ottaa kainaloon veikkauksia jättäessä. Ja näköjään sain kaverinkin ylipuhuttua, tai sitten se on vaan pienissä pöhelöissään yöaikaan kirjotellu  :grin:

Pistinpä sitten oikeen tilauksenkin vetämään, että tulee vähän ferrarikrääsääkin mukaan. Eli odotellaan auton valmistumista, pitkä aikahan toi kaksi vuotta on...

Poissa shalloa

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #88 : 13.09.09 - klo: 09.52 »
Hyvä että tosi monet lähtee tilaamaan, koska jos tulee ilmi että on joku kokeilujuttu niin onpahan paljon ihmisiä valittamaan asiasta. :tongue:

Poissa Antti M

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Kyosho F1 Ferrari 2007 (1:7 .21cc) lehden mukana
« Vastaus #89 : 13.09.09 - klo: 10.14 »
Kiitos kiitos...toivotaan parasta ja pelätään pahinta...vajaan 2 vuoden päästä kun autot ovat valmiina niin pidetään kokoontumisajo :grin:
Mä oon messis :DD
Mieluiten kyllä pidetään se kokoontumisajo tuola helsingin suunnalla.
Kaks vuotta on vaa niin pirun pitkä aika  :shocked:

-Antti
|Kyosho|Tamiya|GRP|STS|Orion|SP|Savöx|Sanwa|
Räps!