Kirjoittaja Aihe: Hyper 7 + Slash = Mun rojekti  (Luettu 3198 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jagemon

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Hyper 7 + Slash = Mun rojekti
« : 08.09.09 - klo: 22.35 »
Tämmöistä pukkaa radalle jossain välissä kisailemaan Slashien kanssa  :lol:





Vaatii vielä pientä virittelyä, takapuskuri ei ole asemissaan jos edessä on about kotona. Pitää tuoda puskuria hitusen taaksepäin. Samalla pitää viritellä taakse koritolpat/koritolppa jollain keinolla yhdessä kahden ylimääräisen jousen kera. Meinaan on liian läski tämä rassi 5S lipon kanssa, painoa en ole mitannut mutta luulen että on painava. Herkästi perä ainakin pohjaa.

Runkona siis Hobaon Hyper 7
Noparin virkaa toimittaa Tekin RX8 ja moottorina Tekinin T8 (1700kv buggy)
5S 5AH kiinapimpomlipo ja kiinablaablaa servo ohjaukseen.
Keskellä torsen

Ja anteeksi Janezkin idean pöllimisestä  :roll:

Jossain vaiheessa kenties viteon tynkää kunhan itsekin saan testailtua tarkemmin.

Poissa Janezki

  • KUArc
    • Profiili
    • RC videot
Vs: Hyper 7 + Slash = Mun rojekti
« Vastaus #1 : 09.09.09 - klo: 16.48 »
Eihän se nyt minun alunperinkään ollut, The JANG:iltä minäkin idean pöllin.
Videota ja sisustakuvia kehiin.   :azn:

Poissa Jagemon

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hyper 7 + Slash = Mun rojekti
« Vastaus #2 : 09.09.09 - klo: 18.00 »
Ja tämä on telakalla, joko kuoli kolvaukset tai sitten moottori kun ei anna edes merkkiääniä.

Voi ***** minä sanon kyllä.

Sisustakuvia voisi viskoa jossain välissä mutta on nyt tosiaan räjäytetty uudestaan päreiksi.

Poissa Jagemon

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hyper 7 + Slash = Mun rojekti
« Vastaus #3 : 10.09.09 - klo: 08.35 »
Jeespoks, nopari on kuollut. Nyt vain odottelemaan, että milloin Tekinin supportista tulee vastausta.

Ihan varoituksena muille, jos nopari näyttää ulkoisesti toimivan ok eli ledit ja hotwiret toimii, mutta ei pyöritä konetta.. nopari on p*skana. Ei anna merkkiääniä, kun ei syötä virtaa koneelle.

On nämä kyllä melkoisia vehkeitä.

Kovaa tämä rassi kyllä kulki, ainakin sen vartin kunnes lahosi alle.

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hyper 7 + Slash = Mun rojekti
« Vastaus #4 : 10.09.09 - klo: 08.53 »
Tosta kuvasta herää kysymys, että etkai pessy autoo suihkussa sähköineen  :roll:
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa Jagemon

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hyper 7 + Slash = Mun rojekti
« Vastaus #5 : 10.09.09 - klo: 09.45 »
Tosta kuvasta herää kysymys, että etkai pessy autoo suihkussa sähköineen  :roll:

No en tietenkään  :mrgreen: Tuossa vaiheessa autolla ei oltu edes ajettu metriäkään, renkaat vaan pesaisin kun oli p*skaiset ennen tuota.

Poissa Jagemon

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hyper 7 + Slash = Mun rojekti
« Vastaus #6 : 24.10.09 - klo: 19.06 »
Dudiin, nyt tämä on ajokuntoinen. Läskihän tämä on kun painaa varmasti likemmäs 4,5kg kaikkinensa. Ehkei paras alusta tämmöiseen projektiin mutta kun on rälläykseen tehty niin paino on aivan sama  :smiley: Varsinkaan kun ei käy yhtään kuumana ainakaan näillä keleillä.

Tarttee vissiin katsoa taakse ainakin paremmat nakit (trukin) niin onhan enemmän lääniä ottamaan pitoa. Tällä hetkellä ainakin karkaa iloisesti mutta torsenin takia pysyy hyvin hallinnassa silti.

Videota kunhan kerkeää

Poissa Jagemon

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hyper 7 + Slash = Mun rojekti
« Vastaus #7 : 30.10.09 - klo: 17.09 »
Olipahan hubaa ajella hetki sitten pihalla. Tässä wanhoilla renkuloilla asfaltilla suttasin ja voi sanoa että aika hyvää kyytiä liikahtaa. Tehoakin tuntuu olevan omaan makuun aivan tarpeeksi. Ehkä hitusen cliché, mutta jätti ihanasti mustaa viivaa tiehen kun renkaissa ei ihan parhaat pidot ole kylmällä asfaltilla  :mrgreen:

Tarttee vissiin viritellä joskus tähän oikeat jarrut. Tekee hiukan pahaa kun jarruttelee moottorilla, sen verran ikävästi välillä tuntuu rasahtavan mutta tiedä sitten mistä kuuluu. Polttiksen jarrut tilalle kunhan kerkeää. Kytkintä en kuitenkaan tunge tilalle.

Jos hyvä tuuri käy niin huomenna voisi olla videon paikkaa. Parit kuvatkin voisi sisustasta räpätä.

Poissa Qazu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hyper 7 + Slash = Mun rojekti
« Vastaus #8 : 04.11.09 - klo: 09.21 »
Raksahteluhan saattaa kuulua moottorista + pinionista/spurrista jotka naksahtaa akselin pyöriessä ilman tehonsyöttöä. Rutiseekos auto jos ajaa ihan hiljaa ja kun antaa lämää niin rutina häviää? Samaa pystyy myös kokeilemaan jos työntää pitävällä alustalla autoa niin että moottori pääsee pyörimään.
Lazer ZX-5, Slash, E-CRT.5, Hobao ST-E, E-Revo 1/16, X1X E-CRT, Hobao ST-E
...love the smell of 2 burned coil(s) in the morning...

Poissa Jagemon

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hyper 7 + Slash = Mun rojekti
« Vastaus #9 : 04.11.09 - klo: 21.24 »
Ei toi ruksahtele mihinkään hiljaa ajettaessa, välystä on ihan tarpeeksi kyllä spurrin ja pinionin välillä.

Se vain tekee korville kipeetä kun täydestä vauhdista heittää jarrut pohjille. Täytyy vissiin ottaa tuo insta-reverse pois päältä niin ei tee niin pahaa  :tongue:

Kohta yksi lyhyt pätkä tähän, kuulee vielä itse ettei hiljaa ajettaessa rattaat rutise. Harmi vain että akku kävi hieman luuskana kun ei muistanu ladata edellisen ajon jälkeen. Kylmyyskin varmasti vaikuttaa.

edit: Ja se lyhyehkö pätkä, näyttää miten sulavasti tämä sensorillinen liikahtaa.
http://www.youtube.com/watch?v=zR_ID5ndAck
« Viimeksi muokattu: 04.11.09 - klo: 21.54 kirjoittanut Jagemon »