Joo, tänään tuli käytyä pulttaamassa se teräslevy sinne portaidenreunaan.
Ongelmana vielä sen kanssa uppokantaruuvit, joille ei ole teräksessä upotuksia, ja ruuvien kannat (2kpl) tulee näinollen ulommas levystä => ei hyvä.
Täytyy yrittää lähiaikoina ottaa joku megaluokan porakone ja teriä mukaan että saa sitä RST:tä muokattua niin, että saa ruuvien kannat ainakin suurelta osalta upotettua.
Varmaan kuitenkin jo tuollaisenaan autoystävällisempi kun ilman metallia.
Ja sitten itse radan profiili.... mitä nyt vähä tuli Ollin ajoa katsottua, niin on kyllä hiukan erikoinen tuo "röykkysuma" siinä nelosten paikalla.
Nyt ei tosiaan ole sitten radalla enää yhtään kunnon hyndää missä sais vähä ilmaa renkaiden alle.
Nyt rata toimii kyllä molempiin suuntiin, mutta lopputulos lienee kuitenkin melko suuri kompromissi kahden ajosuunnan ja hyvän ajettavuuden välillä.
Jatkoa silmälläpitäen voisi olla muutama parannusehdotus: Radan muokkausta suunniteltaessa enemmän aiheesta tänne palstalle, jolloin saadaan mielipiteet suuremmalta käyttäjäryhmältä ja mahdolliset parannus ym. ehdotukset voidaan toteuttaa paperilla - ei rakentamalla useaan kertaan paikanpäällä.
Tällä säästetään aikaa, vaivaa ja etenkin rakennustarpeita. Mattojen yms. muokkaaminen aiheuttaa aina mattopalojen turhaa pilkkoutumista pieneksi säläksi, joka ei radalle kelpaa.
Itse olin kyllä melkolailla tyytyväinen edelliseen rataan, eikä ainakaan mun korviin radalla juurikaan kantautunut negatiivisia kommentteja koskien vanhaa rataa, pientä parannettavaa nyt aina on...
Eiköhän tuo uusikin ihan ajettava ole, ainakin pienellä hiomisella jossei muuten.