ej öle ratasdiffi kö kyylädiffi ja näky toimivan :mrgreen: En tiä mistä johtuu, mutta joka kerta säädän diffin tosi auki. Oon kyllä kokkeillu M2 Kemp lukkoperäluokkaaki, mutten osaa ajaa liian tiukalla diffillä.
Osaltaa toi palloontuminen johtuu myös noista takasista, noissa on kuula sen tuntonen ettei ois inserttiä ollenkaan. Neki toimii

:mrgreen:
Tässä
kuvassa näyttäs olevan joka rengas lautasena, varmaan tarttis vetää myös etudiffi tönkkiin :mrgreen: Ja
tässä ulkokaarre lautasena, mitenkähän tuonoinniin luistonesto toimis sitte.
[ediit] Rupes vaivaamaan ittiäki että mitenkätuotanoin. Ajelin
samalla autolla myös buggyt, näissä
ei renkaat palloonnu sisältä. Veikkaan että toi efekti tulee ihan puhtaasti tosta painavammasta renkaasta samalla diffisetupilla. Mitään ei päivän aikana ehtiny ruuvaileen tosta tötteröstä, setuppi oli peräisin huomattavasti pomppuisemmalta ousan neppisradalta. Sotkamoon ois varmasti voinu pari klipsiä puottaa esaria pois. Mutten ehtiny/viitsiny alkaa roppaamaan mitään kun oli ihan hyvä jo noin.