Kirjoittaja Aihe: bensiinin valmistus  (Luettu 3200 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa todd

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
bensiinin valmistus
« : 17.08.03 - klo: 20.09 »
Onko mahdollista ihan alottelijankin tehä itse bensaseoksia vähän niinkun kakstahtibensa mopoihinkin (tulee paljon halvemmaks)? :?:  :shock:

Poissa nrm

  • Tulokas
    • Profiili
    • http://www.more-gaming.net/more
bensiinin valmistus
« Vastaus #1 : 17.08.03 - klo: 20.29 »
Veikkaan et moottoris pysyy paremmassa kunnossa valmiilla seoksella.
-24 hours in a day, 24 cans of beer in a carton. Coincidence? i think not!-

Poissa mike_87

  • Veteraani
    • Profiili
bensiinin valmistus
« Vastaus #2 : 17.08.03 - klo: 21.55 »
todd: sä oot laittanut jo 3 topiccia tässä lyhyessä ajassa. mm. LOPETETTU, VASTATKAA ja tämä bensiini-topicci. ja näissä autoissahan käytetään polttoaineena nitro-metanoli-öljyseosta. aihekkin voisi olla polttoaineen valmistus.

 käytä hakua niin löydät paljon tietoa. sit voit alottaa uuden topicin jos ei oo tietoa. ja pistä jatkossa vähän harvemmin uutta topiccia jakoon!!

Mika R

  • Vieras
Re: bensiinin valmistus
« Vastaus #3 : 18.08.03 - klo: 10.56 »
Lainaus käyttäjältä: "todd"
Onko mahdollista ihan alottelijankin tehä itse bensaseoksia vähän niinkun kakstahtibensa mopoihinkin (tulee paljon halvemmaks)? :?:  :shock:


Tosiaan, aine on nitroa ei bensaa paitsi 1/5 autoissa. Nitroa voi valmistaa itse mutta **en suosittele**. Siinä pitää myrkkyluvat jne ymmärtääkseni. Osta kaupasta niin saat laatuainetta turvallisesti.

Poissa l150040

  • Veteraani
    • Profiili
    • Ari-Pekan RC-sivut
bensiinin valmistus
« Vastaus #4 : 18.08.03 - klo: 13.05 »
Kyllä sekoittaminen on mahdollista. Sekoitetaan vain sopivassa suhteessa metanolia, nitroa ja öljyä. Kannattavaksi tämä ei kuitenkaan tule ennen, kuin valmistusmäärät on huomattavasti suurempia kuin yksittäisen henkilön tai kaveripiirin tarve. ELi pääset helpommalla ja halvemmalla kun ostat ihan valmiita tuotteita.

Mika R

  • Vieras
bensiinin valmistus
« Vastaus #5 : 18.08.03 - klo: 13.36 »
Lainaus käyttäjältä: "nrm"
Veikkaan et moottoris pysyy paremmassa kunnossa valmiilla seoksella.


minusta tämä on hyvä vastaus