Kirjoittaja Aihe: mustat kytkinpalat  (Luettu 2040 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Eagle

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.mmsite.cjb.com
mustat kytkinpalat
« : 23.08.03 - klo: 00.07 »
Onkos kukaan testannut pistää niitä kyoshon mustia kytkinpaloja omaan Infernoon tr-15:seen?
Mahtuu ja kestää pitkään kun vaan hioo ne oikeaseen muotoon, ainoa etu kylläkin on vain se että ne sää palion halvemmalla kuin Vespelit, vaikka ei ne kuitenkaan ole yhtä kestävät, mutta kestävät paremmin kuin alkuperäset valkoiset.
Kanstii kokeilla.
muuten ohkos ne vespelit todella ns."ikuisia"?

Poissa putputtaja

  • Tulokas
    • Profiili
mustat kytkinpalat
« Vastaus #1 : 15.09.03 - klo: 21.44 »
Mä pistin sellaset mun Baja Beetleen. Vähän oli leveämmät kuin alkuperäiset, mutta kätevä metallimies tekee äkkiä pienen väli holkin siihen akselin juureen joka on kellossa sisällä. Tosin sillä seurauksella että konetta piti siirtää 1.8mm taaksepäin.
hyvin on kestänyt piha suditusta.
Ääntä mailmaan mahtuu.

Mika R

  • Vieras
mustat kytkinpalat
« Vastaus #2 : 15.09.03 - klo: 22.15 »
Olen kokeillut mustia kytkinpaloja ja kyllä ne tollasen GS15R motin ihan hyvin kestää. O.S. LD:n kanssa (about GS15R teholuokkaa) oli havaittavissa pientä kulumista muutaman ajopäivän jälkeen.

Vespaalikytkin on GS15R:n kanssa aika lailla ikuinen, mutta tehokkaampien racing mottien (esim O.S. 15RX, Nova Rossi RS12T5) kanssa huomaa jo pientä kulumista mutta kyllä se kesän uskoakseni kestää, jossei nyt ihan joka päivä aja. Sen sijaan veikkaan että musta ei kestäis montaa ajokertaa.

Poissa jokke69

  • Jäsen
    • Profiili
mustat kytkinpalat
« Vastaus #3 : 18.09.03 - klo: 12.23 »
kyllä mulla on kestänyt gs15r:ä noin 4litraa ja os 15cv-rx noin 3 litraa. ja vielä pelaa.

Poissa mascot

  • Veteraani
    • Profiili
mustat kytkinpalat
« Vastaus #4 : 20.09.03 - klo: 14.17 »
Kaverin Mega Forcessa on kyoshon "mustat". Niillä on ajeltu nyt kaksi kesää ja yksi talvi yhteensä n. 2gallonaa CoolPower 15%mitattiin digitaalisella työntömitalla että pintaa olisi poistunut n. 0.25 mm ~ "hieman" kiillottunut pinta.

Vespel® on kuitenkin ehdoton varusten kyoshon laitteisiin suosittelen. Pitää ja kestää ainakin ns. vakio moottoreiden kanssa sen verran hyvin että varmasti voin luvata auton hajoavan jostakin muualta ennen kytkimen loppumista.
TeamC TM2  - Viper VST 8.5T - Xerun V3, Corally RDX Phi 09 - DualSky Z5 10.5T - Xerun Xtreme, Team C TR8E - Xerun 4274 2200kv - Xerun 150A, Axial SCX10 Hummer

Poissa roope93

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: mustat kytkinpalat
« Vastaus #5 : 24.07.10 - klo: 18.11 »
tuota voitko kertoa että mitä toi vespaali maksaa ja sopiiko gs11x moottoriin?? ja mitä pitäis tehä ku on séisonu 3 vuotta ajamatta

Poissa vilzuh

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: mustat kytkinpalat
« Vastaus #6 : 25.07.10 - klo: 08.06 »
Tämäkin on lähellä ennätystä... 7 vuoden nosto! :wink:
Passiivista harrastelua