Nyt kun tuo iskari asia tuli ensin naputeltua, kurkistin takapään diffiin myös tänään. Etsiessäni juuri näitä heikkouksia, joista OV tuolla ehtisikin mainitsemaan :lol:
Käyn tuon auton nyt lähipäivinä kokonaan läpi, jos vaikka jotain kamalaa tulee vastaan
Ensimmäisessä kuvassa näkeekin tuon eron diffin ulostulossa, vasemmalla 2wd kuten olenkin kirjoittanut aikaisemmin.
Diffi pamahtaa loppujen lopuksi helpolla esiin, avaamalla 7 ruuvia ja kaikki samalla kuusiokolokannallakin.
Kuvasta ei kylläkään näy, mutta jykevämpi laakeri rattaan puolella. Vahingossakaan ei voi laittaa väärinpäin.
Diffissä oli jopa tavaraakin runsaasti. Luulin näkeväni vain jonkin nokareen rasvaa.
Ennen kuvaa rätti kävi putsaamassa suurimmat pois
.
Diffi on tiivistetty kumitiivisteellä joka lepää omassa urassaan. Myös ruuvin reiät ovat tiivisteessä ja myös ulostulot tiivisteiden kera varustettu.
Diffin rungossa on 4 pientä tappia jotka ohjaavat mukavasti rattaan reikiin kiinnitys vaiheessa. Isommasta kuvasta voi nähdä kyseiset tapit ja tiivisteen uran.