Ei tartte kiristää hampaat irvessä. Kokeile ottaa sliperi irti, pidä pihdeillä julaa akselista kiinni ja väännä käsin spurria. Pitäisi olla todella vaikea pyörittää käsin. Jos luistaa, näet vääntäessäsi mistä. Pitäisi luistaa vain niiden 'kytkinpalojen' ja levyn välistä.
Jos ei luista käsin spurrista vääntämällä, on ongelma jossain muualla kuin sliperissä. Ei auta kuin väännellä ja käänellä ja etsiä mistä antaa periksi.
Tuosta videon rytinäsätä on vaikea sanoa mitään, mutta ihan kuin jossain hypppisi ratas yli. Voi olla hexi tai vetarikin. Pykälä kerrallaan käyt voimansiirron läpi, moottorista jokaiseen renkaaseen asti.
Otin sen uudestaan irti niin ei sitä kyllä kädellä saa kovin helposti luistamaan jos kunnolla sen jousen siihen kiristää.
Seuraavaksi laitoin vain sen slipperi+spurri yhdistelmän kiinni - ei kuulunu mitään ylimääräsiä ääniä kun anto kaasua.
sitte pistin diffin kiinni joissa vain vetareiden päät kiinni, ei mitään ihmeellistä, sitte heitin kaikki kiinni eikä mitään ihmeellistä kunnes laitto lattialle ja koitti ajaa, ekan puolimetriä nykii ja sitte lähtee.
Viittaako tuohon johonkin tiettyyn osaan kun se ei tee tota jos pidän autoa käsissä ja annan kaasua niin ei kuulu mitään raksutusta/nykimistä mutta heti jos on maassa niin ei skulaa?
lisäys:
onkos se niin että jos lämpöjä haluaa alas niin pinjoni pienemmäksi ja spurri isommaksi? kävin tossa kokeilemas tota nelkkua uudella sidewinderin koneella ekan kerran vaikka se luistattaakin lähdöissä paljon. Kun vauhtiin pääsee niin ei luistata enään, mutta lämpöä piisaa aikalailla. Pari vetoa pihan läpi niin oli jo niin kuuma että piti lopettaa. Mutta vauhtia kyllä riitti :D (18/54 oli kiinni testi hetkellä)
http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=8120&grpid=3901&order_id=WO1309550322 tuo varmaan menee myös slashin koneeseen?