Kirjoittaja Aihe: Traxxas Slash 4x4  (Luettu 931069 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa hukka

  • Veteraani
    • Profiili
Re: Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #1710 : 03.07.11 - klo: 11.13 »
Vaikka kuinka suttailisi pihalla niin öljyä pitää olla

Jonkinlainen kevyt voitelu pidentää ainakin vähän diffin rattaiden ikää, mutta mitään muuta sinne sisään ei vättämättä vaadita.
Ja toisaalta kaikki alkaen WD40 sinitarran kautta epoxiin on sielä käytetty ilman ongelmia. Tavallisimmin kyllä käytän diffiöljyjä tai vähän silikoni vaseliinia.

Monessa autossa ei ole diffiöljyjä lainkaan. Tai niin kuin Slash 4x4 takadiffi on vakiona vapaa, eli ilman diffiöljyjä.

Ei johdu noi rutinat / ongelmat diffiöljyn puutteesta.

Sent from my U20i using Tapatalk
||  2 kpl Traxxas Slash 4x4  ||  2 kpl Ansmann Racing C.O.R.E  ||   HL M41A3 Walker Bulldog Metal Upgade ||  HL Tiger I Metal Edition  ||  Axial SCX10 Dingo ||  Axial AX10 "Hirvi" ||

Poissa sprawl

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #1711 : 03.07.11 - klo: 11.26 »
pitäisköhän sitä vielä avata koko diffipaketti näin heti aamupalaksi ja kattoa jospa siellä joku rutisee...
Onhan tuo jo sen verta käytetty paketti että saattaa hyvinkin olla hiekkaa tai jotain sisällä.


Poissa hukka

  • Veteraani
    • Profiili
Re: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #1712 : 03.07.11 - klo: 11.34 »
Ei tartte diffiä purkaa, voi kokeilla toiminnan kasassa. Pihdellä akselista kiinni ja pyörität lautasratasta (se iso siinä olkopuolella), vastakkainen akseli pyörii vastakkaiseen suuntaan. Molemmista akseleista kiinni ja yritä pyörittää lautasratasta, ei pyöri - diffi on ehjä.

Jos lautasratas pääsee pyörimään askeleista kiinni pidettäessa, on diffin sisukset silppuna.

Tuo 10k diffiöljy on näin pienirattaiselle diffille lähes sama kun pelkkä voitelu, ei juuri jarruttele tuon pyörimistä.

Lisäys vielä: ja sinne diffin sisään ei hiekka pääse, eikä pitäisi päästä edes koteloon, jossa diffi on. Silloin vasta pääsee sontaa sisään, kun auto sylkäisee koko diffin pihalle, mutta silloin ei varmasti jää epäselväksi missä vika on.
« Viimeksi muokattu: 03.07.11 - klo: 12.26 kirjoittanut hukka »
||  2 kpl Traxxas Slash 4x4  ||  2 kpl Ansmann Racing C.O.R.E  ||   HL M41A3 Walker Bulldog Metal Upgade ||  HL Tiger I Metal Edition  ||  Axial SCX10 Dingo ||  Axial AX10 "Hirvi" ||

Poissa sprawl

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #1713 : 03.07.11 - klo: 12.24 »
Avasin ihan uteliaisuudesta tuon kokopaketin, kaikki ehjänä ja juuri noi testit teinkin siinä samalla, eli pidin siitä isorattaasta kiinni, ja ei saanu vetareita pyörimään samaan suuntaan vaikka kuinka koitti väännellä, ja kun pyöritteli molemmista vetareista eri suuntiin edestakas, pyöri ihan nätisti ilman raksumista tai mitään ääntä. itse kotelon sisällä oli melko reilusti paksuhkoa töhnää joten voitelupuolikin on varmaan ihan kunnossa.

Jotenkin kyllä hassua kun autolla jos koittaa ajaa niin kulkee niin maan p"#¤%&#":sti, ainoa mikä häirittee on se kun lähdössä ekat 30-50cm on aika karun kuulosta.

pystyykö etupäätä tässä testaamaan niin että jättää kardaanin pois? Vaikkei ääni sieltä mun mielestä tule mutta olis ainakin 100% varma sen jälkeen.

Poissa ajv

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #1714 : 03.07.11 - klo: 12.29 »
pystyy testaamaan ilman kardaania
Team Durango DESC410 || MCD RRV4
Riihimäen PA-klubi

Poissa hukka

  • Veteraani
    • Profiili
Re: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #1715 : 03.07.11 - klo: 12.31 »
Ilman kardaania on sliperin kanssa takaveto.
Joten voi sillä ainakin rajata etupään pois, jos rutina jatkuu myös ilman kardaania.

Sent from my U20i using Tapatalk
||  2 kpl Traxxas Slash 4x4  ||  2 kpl Ansmann Racing C.O.R.E  ||   HL M41A3 Walker Bulldog Metal Upgade ||  HL Tiger I Metal Edition  ||  Axial SCX10 Dingo ||  Axial AX10 "Hirvi" ||

Poissa sprawl

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #1716 : 03.07.11 - klo: 12.42 »
Jees, ei ollu etupäässä mitään koska sama homma jatkuu ilman kardaania.

hmm, onko mahdollista että tuo slipperi joustaa sen takia kun on 3s akku ja tehokkaampi mylly sekä 19t pinjoni joka pitäis vaihtaa rutkasti pienempään? Ei nyt just satu olemaan pienempää akkua eikä pinjonia jolla sen testais.

Poissa hukka

  • Veteraani
    • Profiili
Re: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #1717 : 03.07.11 - klo: 12.55 »
Esiintyykö tuo ryske vain pienellä kaasulla tai varovasti kiihdytetäessä ekat 50cm, ja kierrosten noustua hieman katoaa kokonaan?
Tuliko ongelma esiin koneen vaihdon jälkeen?
Käyttäytyykö pinemmällä pinionilla (vaikka se vakio 13) paremmin?

Josko olisi sittenkin kysymys vaan sensorittoman koneen ja pitkien välityksen aiheuttamasta ihan tavallisesta 'ryskytyksestä'.

Jos näin, ei muuta kuin lyhyempää välitystä ja lisää kaasua :)


Sent from my U20i using Tapatalk
« Viimeksi muokattu: 03.07.11 - klo: 12.59 kirjoittanut hukka »
||  2 kpl Traxxas Slash 4x4  ||  2 kpl Ansmann Racing C.O.R.E  ||   HL M41A3 Walker Bulldog Metal Upgade ||  HL Tiger I Metal Edition  ||  Axial SCX10 Dingo ||  Axial AX10 "Hirvi" ||

Poissa sprawl

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #1718 : 03.07.11 - klo: 13.00 »
Esiintyykö tuo ryske vain pienellä kaasulla tai varovasti kiihdytetäessä ekat 50cm, ja kierrosten noustua hieman katoaa kokonaan?
Tuliko ongelma esiin koneen vaihdon jälkeen?
Käyttäytyykö pinemmällä pinionilla (vaikka se vakio 13) paremmin?


Sent from my U20i using Tapatalk

Pienempää pinjonia odottelen vasta sabelta kun ei iteltä löydy..
Eli tuo ryskyminen on vain lähdöissä ekat 30-50cm riippuen ihan siitä paljonko kaasua antaa, jos koittaa lähteä ihan varovasti liikkeelle, kestää pidempään. Jos taas länttäsee kaasun saman tien pohjaan niin ei se kauheesti sitä raksutusta pidä jonka jälkeen ottaa "pitoa vedossa" ja sitä menoa kyllä riittää sitte ihan niin pitkään kun uskaltaa mennä.

Ei ainakaan edellisen omistajan mukaan ole ollu moista ongelmaa joten en osaa sen historiasta sen enempää sanoa kun en juurikaan ole tuolla päässy ajamaan. aluksi meinasin että se on siitä kuluneesat spurrista johtuvaa joten vaihdoin sen heti kun paketin sain, mutta ei lähteny sillä. sen jälkeen otin toisen pinjonin joka vähän helpotti sitä mutta se halkes, nyt tuolla nykysellä sitä testaillu eikä se ainakaan spurrin päällä tunnu kauheesti pomppivan joten en uskoisi että siinä on ongelma kun vauhtia kyllä riittää kun vauhtiin pääsee.

Saan 2s akun ensviikolla niin kattoo jospa se vaikuttaa asiaan, jos tuo slipperi vain antaa periksi kun sen verta potkua tarjolla. vaikka taas toisaalta ongelma esiintyy todella hillityissäkin lähdöissä.

lisäys:
jännä omituisuus kun tarkistuslista alkaa olemaan tämmönen:
- kaksi eri konetta
-kolme eri pinjonia
- 2eri spurria
- slipperi ei luista ainakaan käsissä ilman tosissaan vääntämistä
- diffin rattaat on ehjät, töhnät sisällä, eikä luistanu tai raksunu käsissä
- molemmat vetarit tuntuis olevan ehjät
- kaikki laakerit on silmämääräsesti ehjät
- etupää irti joten siinä ei vikaa
- ei raksu jos pelkästään slipperi assy kiinni ja painaa kaasua
- ei raksu jos slipperi sekä diffi paketit on kiinni ja painaa kaasua
- ei raksu jos kaikki on kiinni ja auto käsissä ja painaa kaasua
- raksuu jos auto maassa ja painaa kaasua
« Viimeksi muokattu: 03.07.11 - klo: 13.05 kirjoittanut sprawl »

Poissa hukka

  • Veteraani
    • Profiili
Re: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #1719 : 03.07.11 - klo: 13.24 »
Joo, sanoisin että pienempää pinonia ja kovaa ajoa.

Sent from my U20i using Tapatalk
||  2 kpl Traxxas Slash 4x4  ||  2 kpl Ansmann Racing C.O.R.E  ||   HL M41A3 Walker Bulldog Metal Upgade ||  HL Tiger I Metal Edition  ||  Axial SCX10 Dingo ||  Axial AX10 "Hirvi" ||

Poissa sprawl

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #1720 : 03.07.11 - klo: 13.42 »
näinpä mäki sen ajattelin, sittenhän sen näkee jos on jotain vaarallista kun paikat repee  :afro:.


Poissa sprawl

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #1721 : 03.07.11 - klo: 14.04 »
Aattelin uusia renkaat tuohon toiseen slashiin niin miten noi renkaat/vanteet näissä yleensä ilmotetaan.

sen tiedän että hex koko eli se mihin vanne tulee muuttuu malleittain niin se pitää olla oikea tai muuten joutuu käyttämään adapteria tai toisen kokosta.

mutta ilmotetaanko noi vanteiden koot muuten vain muodossa 1/10, 1/16 jne. ?
Entäs renkaiden sopivuus vanteisiin?


lisäystä:
Irtos tossa ajon aikana noparin + ja - välissä ollut konkkayhdistelmä joka oli edellisen käyttäjän toimesta siihen laitettu, mitähän vaikutuksia se voi tuoda itse ajoon?
« Viimeksi muokattu: 03.07.11 - klo: 15.05 kirjoittanut sprawl »

Poissa Sampo_4x4

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #1722 : 04.07.11 - klo: 00.20 »
No nyt pääsit itte räppää autol isolle hiekka kentäl ja wow auto kerää pikku kiviä imurin lailla.

Kattelin Sabelta tälläistä -> http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=44290&grpid=901&order_id=WO1309686141
Onko kellään tollasta suoja koppaa? Ja miten paljon se nostaa lämpöjä? Nopari ainakin kaipaa tuuletinta, käy nyt jo aika kuumana. http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=41721&grpid=3606&order_id=WO1309686141 <- tuo varmasti riittää.

Mites sitten tuo moottori, saako sille jonkinlaista siiltä kehonsa ympärille?

Ihanaa kun kardaanin suojus on juuri sen verran lyhyt että sieltä pääse kivet lipsumaan koteloon. Ihanasti kivet söi sitä. Saako suomesta sitä pidennettyä versiota?

Kiitoksia ja Anteeksi jos näistä on jauhettu miljoona kertaa.

Poissa sprawl

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #1723 : 04.07.11 - klo: 08.15 »
No nyt pääsit itte räppää autol isolle hiekka kentäl ja wow auto kerää pikku kiviä imurin lailla.

Kattelin Sabelta tälläistä -> http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=44290&grpid=901&order_id=WO1309686141
Onko kellään tollasta suoja koppaa? Ja miten paljon se nostaa lämpöjä? Nopari ainakin kaipaa tuuletinta, käy nyt jo aika kuumana. http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=41721&grpid=3606&order_id=WO1309686141 <- tuo varmasti riittää.

Mites sitten tuo moottori, saako sille jonkinlaista siiltä kehonsa ympärille?

Ihanaa kun kardaanin suojus on juuri sen verran lyhyt että sieltä pääse kivet lipsumaan koteloon. Ihanasti kivet söi sitä. Saako suomesta sitä pidennettyä versiota?

Kiitoksia ja Anteeksi jos näistä on jauhettu miljoona kertaa.

Tottakai koppa nostaa lämpöjä kun ilma ei kierrä enään samalla tavalla kuin ajossa.
- siili ei auto paljoa lämpöihin, välityksiä pienemmäksi.
- ja siihen suojan jatkeeksi löytyy youtubesta noin 100videota miten sen voi peittää, itse oon ottanu töistä kirkasta kovaa muovia jossa tarrapinta ja leikelly siitä valmiin palan. pitäis laittaa se vielä paikoilleen.
- toinen vaihtoehto on itse taitella jostain kovasta muovista sellanen lipare siihen rungon etuosaan joka vähän estää eturenkaista lentävien kivien pääsyn koteloon.


mutta onneks tää auto ei kerää kiviä ihan yhtä paljon kuin tamiya tt-01 mallit :D, vähän ku ajelee hiekalla niin saa pitkän aikaa tiputella kiviä raoista pois..

Poissa ajv

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #1724 : 04.07.11 - klo: 09.22 »
Kardaadin etupäähän leikkasin kuramatosta palasen, kiepsautin kardaadin ympäri ja jesari piti sen rungossa kiinni. Samasta kuramatosta leikkasin takapäähän sopivan palasen ja liimasin kiinni siihen kardaanin suojaan. Piti todella hyvin hiekan pois kardaanitunnelista.
Team Durango DESC410 || MCD RRV4
Riihimäen PA-klubi

Poissa sprawl

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #1725 : 04.07.11 - klo: 09.28 »
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=wPzKd43iCHo[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=PqywZOxRLUk[/youtube]

Poissa sprawl

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #1726 : 05.07.11 - klo: 13.40 »
Jaahas, meni sitte servo rikki..

Selvittelevät takuuta RF:llä tuosta kun sillä ajeltu alle 15akullista.

Tuli mieleen että jos ostais vaan suosista uuden tilalle ku jaksa odotella noita selvityksiä niin kannattaako ostaa ihan perus servo 20€ vai suoraan panostaa johonkin savöxin perusmalliin?
Mitä etua siitä saan jos ostan vahvemman näin perustallaajana?

Poissa sprawl

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #1727 : 05.07.11 - klo: 17.58 »
tuohon lämpöasiaan palatakseni, nyt on tuo castle sidewinder 4600kv kiinni niin pystyykö noita lämpöjä enään hallittemaan mitenkään muuten kun akkua pienentämällä kun spurri on 54t ja pinjoni 13t.

ei meinaa oikeein 5min pätkää kauempaa tuossa pihalla kestää satunnaista kiihdyttelyä niin on jo sen verta kuumat paikat että ei sormea paljo viitti motin päällä pidellä.

Poissa Peku

  • Veteraani
    • Profiili
    • Large Scale Finland
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #1728 : 05.07.11 - klo: 18.06 »
tuohon lämpöasiaan palatakseni, nyt on tuo castle sidewinder 4600kv kiinni niin pystyykö noita lämpöjä enään hallittemaan mitenkään muuten kun akkua pienentämällä kun spurri on 54t ja pinjoni 13t.

ei meinaa oikeein 5min pätkää kauempaa tuossa pihalla kestää satunnaista kiihdyttelyä niin on jo sen verta kuumat paikat että ei sormea paljo viitti motin päällä pidellä.

Olihan sulla puhallinsiili moottorissa?
Älä rääkkää sitä 3s:llä, omassa ajossa Mamba max combo (100A / 4600kv) ei paljonkaan
lämmennyt 2s ajossa. Velineonkin lämpenee 3s:llä vaikka on noin 1000kv eroa.
Toki olen itsekin sellainen "kun mikään ei riitä - tyyppi". :wink:

Poissa sprawl

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #1729 : 05.07.11 - klo: 18.29 »
tuohon lämpöasiaan palatakseni, nyt on tuo castle sidewinder 4600kv kiinni niin pystyykö noita lämpöjä enään hallittemaan mitenkään muuten kun akkua pienentämällä kun spurri on 54t ja pinjoni 13t.

ei meinaa oikeein 5min pätkää kauempaa tuossa pihalla kestää satunnaista kiihdyttelyä niin on jo sen verta kuumat paikat että ei sormea paljo viitti motin päällä pidellä.

Olihan sulla puhallinsiili moottorissa?
Älä rääkkää sitä 3s:llä, omassa ajossa Mamba max combo (100A / 4600kv) ei paljonkaan
lämmennyt 2s ajossa. Velineonkin lämpenee 3s:llä vaikka on noin 1000kv eroa.
Toki olen itsekin sellainen "kun mikään ei riitä - tyyppi". :wink:

Juu ihan suosista kans aattelin siirtyä 2s tuon koneen kanssa, tuossa 2wd on tuo ezruni niin ei lämpiä lähellekään samanlailla vaikka 3s ajelee. tosin, vaikuttaahan sekin kun on vain 2wd.

ei oo puhallinsiiliä, mistähän sellasen sopivan sais tuohon edukkaasti, mielellään suomesta?


vaikka kyllähän tuo 2s vähä mopolta tuntuu :p


lisäys. jännää vaan kun kone kestää 4s asti että mitähän se semmosella olis jos ajais :D, 2min niin lyö varmaan nopari jo hanat kiinni ellei kone oo siinä vaiheessa jo entine.

Poissa Peku

  • Veteraani
    • Profiili
    • Large Scale Finland
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #1730 : 05.07.11 - klo: 19.44 »
Sabe ainakin myy noita siilipuhallinhässäköitä...

Poissa sprawl

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #1731 : 05.07.11 - klo: 20.58 »
kävin kokeilemassa 2s:llä. kesti huomattavasti pidempään lämmetä mutta kyllä silti oli jo suorastaan kuuma alle 5min ajolla.

Kaippa se sitte vaatii vaan hellempää kaasukättä, en tiiä vaikuttaako noi puhaltimet nyt ihan niin paljoa kuiteskaan että sais reilusti yli tuplaten ajoaikaa.


Poissa Peku

  • Veteraani
    • Profiili
    • Large Scale Finland
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #1732 : 05.07.11 - klo: 22.07 »
Koita niitä puhaltimia. :wink: Riippuu kovin paljon puhaltimesta...

Poissa sprawl

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #1733 : 05.07.11 - klo: 22.08 »
Koita niitä puhaltimia. :wink: Riippuu kovin paljon puhaltimesta...
http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=41722&grpid=3606&order_id=WO1309550322

kokemuksia?

lisäys,
löytyis tuolta kyllä laatikosta yks 12vDC 80mm tuuletin joka jääny atk ajoilta talteen mutta en tiiä mitä se tykkää jos heittää tuohon akkuun kiinni :)

Poissa Peku

  • Veteraani
    • Profiili
    • Large Scale Finland
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #1734 : 05.07.11 - klo: 22.19 »
Koita niitä puhaltimia. :wink: Riippuu kovin paljon puhaltimesta...
http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=41722&grpid=3606&order_id=WO1309550322

kokemuksia?

lisäys,
löytyis tuolta kyllä laatikosta yks 12vDC 80mm tuuletin joka jääny atk ajoilta talteen mutta en tiiä mitä se tykkää jos heittää tuohon akkuun kiinni :)

Juurikin linkittämäsi ollut käytössä ja kun tuo antautui niin Sabesta hätäiseen parempi kuin siilissä oli kiinni...
Kysy V-P:ltä. Monia muitakin virityksiä ollut käytössä esim. kiinasta tilattuja ja paikallisesta elektroniikkaliikkeestä ostettuja. Ei noita kaikkia muista... 12V ei kannata ellet sitten ota virtaa suoraan
akulta ja 2s on kuitenkin liian vähän tuolle. Kiinan siiliäkin testasin, nyt en linkkiä muista.

Poissa sprawl

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #1735 : 05.07.11 - klo: 22.21 »
Koita niitä puhaltimia. :wink: Riippuu kovin paljon puhaltimesta...
http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=41722&grpid=3606&order_id=WO1309550322

kokemuksia?

lisäys,
löytyis tuolta kyllä laatikosta yks 12vDC 80mm tuuletin joka jääny atk ajoilta talteen mutta en tiiä mitä se tykkää jos heittää tuohon akkuun kiinni :)

Juurikin linkittämäsi ollut käytössä ja kun tuo antautui niin Sabesta hätäiseen parempi kuin siilissä oli kiinni...
Kysy V-P:ltä. Monia muitakin virityksiä ollut käytössä esim. kiinasta tilattuja ja paikallisesta elektroniikkaliikkeestä ostettuja. Ei noita kaikkia muista... 12V ei kannata ellet sitten ota virtaa suoraan
akulta ja 2s on kuitenkin liian vähän tuolle.

juu no tuommosen vois melkein tilailla ja testata että paljonka vaikuttaa..

tuo pitää vissii tinailla suoraan virtaliittimeen kiinni ku ei oo noparissa paikkaa erikseen tuulettimelle.
itte nopari muuten lämpeni todella paljon vähemmän tuolla 2s akulla, sen eron huomasin.

Poissa seeveerii

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #1736 : 06.07.11 - klo: 11.15 »
Itse tilasin tuollaisen: http://www.hobbypeople.com/shop/index.php?main_page=product_info&cPath=34_122_290&products_id=25488
ainoa miinus oli, että tilasin maaliskuussa ja tuuletin tuli posti laatikkoon kesäkuun alussa :D
HPI Savage flux HP,Traxxas slash vxl ,Team C tc02, Axial ax10

Poissa sprawl

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #1737 : 06.07.11 - klo: 11.19 »
Itse tilasin tuollaisen: http://www.hobbypeople.com/shop/index.php?main_page=product_info&cPath=34_122_290&products_id=25488
ainoa miinus oli, että tilasin maaliskuussa ja tuuletin tuli posti laatikkoon kesäkuun alussa :D

Juu saman mäkin löysin kun noita selailin mutta kun kyseisestä puljusta kyselin akkuja niin ei mitään tavaraa ollu hyllyssä(yli 2300mah 2s eikä 3s) niin päätinpä olla sitte tilaamatta mitään.

Ite oon vielä niin hermoheikko etten jaksa mitään toimituksia koskaan päivää pidempää odotella :D(kaikki mulle heti nyt  :evil:).

Joten tilasinpa sabelta tänään, sabe ja rf kyllä melkosen kiitettävällä prosentilla tavaraa lähettää seuraavaksi päiväksi. tässä parin viikon sisällä tehny kahteen firmaan yhteensä reilu 10tilausta kun aina jotain tarttee ja jokainen toimitus tullu seuraavaksi päiväksi.



lisäys...
seeveeri, oliko sulla merkittävää etua tuosta puhaltimesta/mikä motti?
« Viimeksi muokattu: 06.07.11 - klo: 11.26 kirjoittanut sprawl »

Poissa Erkkeli

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #1738 : 06.07.11 - klo: 11.26 »
Ostin tälläisen http://www.nosram.com/en/products/electric-motors/accessories/produkt/nosram-hardcore-motor-cooler/details/ mutta en keksinyt järkevää tapaa vielä sitä asentaa velineon päälle tuulettimen kanssa. Jos tuuletin on auton ulkolaidan puolella, niin joutuisi dremelöimään alustasta yhtä pituussuuntaista koroketta ja moottorin johdot ottaa kiinni siileen, ja jos taas tuuletin on sisäpuolella, niin ei mahdu ruuvaamaan moottoria kiinni.

Poissa seeveerii

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #1739 : 06.07.11 - klo: 11.27 »
Sabelta saa kyllä nopeasti tilaukset kotiin. En kyllä itsekkään jaksa odottaa kauaa paketteja, mutta tuossa tuuletin jutussa kävi niin, että unohdin jo, että olin jotain tilannut. Oli yllätys kun  postilaatikolla menin ja huomasin, että paketti hobbypeoplelta, mitäköhän siellä on  :smiley:
HPI Savage flux HP,Traxxas slash vxl ,Team C tc02, Axial ax10