Terve
pienillä modeilla slässiä ajeltu, ja kestää näillä eväillä mukavasti 3s kyytiä.
-revo diffit
-tmax vetarit
-6mm akselit ja 12mm laakerit. Hitsattu lisää materiaalia laakerien ympärille
-Kingheads laakeripukki
-suojaputki kardanille. (teippi ja tarravirit aiheutta kitkaa kardaaniin eli ei hyvä)
-losin jouset ja 50/60 öljyt
-sisäkori kangas virityksillä --> ilma vaihtuu paremmin mutta hiekka kestää ulkona
-vakaajat
-speden akselinsuojat
-takana iskarin suojat
-jäähyt esc ja moottori
-3.2" vanteilla 2.8 badlands, vähän jakomielinen olo onko hyvä vai ei...
nyt talven iloksi laparenkaat ja tekeillä alumiinista turvakaaret ettei lumi pakkaannu korin sisään.
Aloittamattomana projektin on saranatappien päivitys kun tuntuvat etenkin takana saavan nopeasti välystä. materiaaliksi hankittu 3.2mm pukkaritapeja lienee jotain ~hrc57 työkaluterästä.
+moottori minusta pirteä tähän vehkeeseen
+suurin osa autoa ok tehtaan jäljiltä
-naurettavat vetoakselit vakiona, joko kallis tai työläs päivitys, minulla se työläs
-kardaanin suojaus
-vakio kytkimen laakerointi
-kaikkien laittojen jälkeen hintakin pompsahtaa....
Näyttääpi että jos vielä tahtoo menoja lisää, niin ensiörattaat pitää laittaa metalliin ja sitten onkin kysymys kestään diffin kotelot (siis se taka ja etuperähässäkkä johon tukivarret jne tulee kiinni) ilman liiallista taipumista. Tieety jos pyörittäs lankakerän hiilikuidusta ja sitten imettäs epoksia täyteen