Kirjoittaja Aihe: Powerball  (Luettu 3211 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Powerball
« : 29.10.09 - klo: 15.57 »
Kuinkas monelta löytyy kyseinen laite? tänne voisi keräillä kokemuksia laitteesta ja tietenkin huipputuloksia  :grin:. Itselleni tuo pallo tuli noin 30min sitten postissa ja tämän hetkinen ennätys on 11252rpm.
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa HuoH

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Powerball
« Vastaus #1 : 29.10.09 - klo: 16.44 »
Täältä löytyy tollanen ja täytyy kokeilla jossain vaiheessa huippuja!
O.S. Engines|Spektrum|Savöx|Sanwa|LRP|JQ-Products

Poissa SLap

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Powerball
« Vastaus #2 : 29.10.09 - klo: 17.10 »
Löytyy täältäkin, ostin joskus 2008 kesällä, kovalla käytöllä ollut, akseli vaihdettu kahdesti ja laakerit. Enkat 9075, ja olen 14v. Ja se on se 250hz pro malli. -Sami
Jeps

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Powerball
« Vastaus #3 : 29.10.09 - klo: 18.39 »
juu pro malli löytyy täältäkin, nyt on enkat 11585rpm
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Powerball
« Vastaus #4 : 29.10.09 - klo: 18.42 »
Hitto pallo on jos ja siinä on enkat 15003 ja käsi oli kipeä :p
Minun monta kuukkautta vanha rannevamma parani kyseisellä pallolla ja olen monelle rumpalille ja kitaristille myynnyt tuota palloa.
Onko kukaan kokeillut sitä metallipalloa.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Jyrki-Boy

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Powerball
« Vastaus #5 : 04.11.09 - klo: 17.46 »
Itse olen kovasti käynyt kuolaamassa näitä, mutta en ole kyennyt itselleni vielä keksimään sopivaa tekosyytä yhden ostamiselle... Meinasin kyllä yhdessä vaiheessa kovastikin ostaa, kun ranteet on futismaalivahdin homman jäljiltä ihan p*skana.
Täytynee taas käydä kaupassa ihmettelemässä ja josko sieltä sitten yksi mukaan tarttuisi. :smiley:
Nelkkukrossia

Poissa Kuikkis99

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Powerball
« Vastaus #6 : 08.11.09 - klo: 12.49 »
Multa  ei löydy Power balia, enkä sitä osaakkaan täytyy myöntää. :mrgreen:

Poissa newbiejack

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Powerball
« Vastaus #7 : 30.11.09 - klo: 15.03 »
mikäs se semmone powerball on?
Tamiya T2M eagle truck 5000 series

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Vs: Powerball
« Vastaus #8 : 30.11.09 - klo: 15.47 »
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa newbiejack

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Powerball
« Vastaus #9 : 30.11.09 - klo: 20.39 »
jotenkin älyän...
Tamiya T2M eagle truck 5000 series

Poissa JL-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Powerball
« Vastaus #10 : 30.11.09 - klo: 20.52 »
Googlesta löytyy videoita, niistä käy homma ilmi. Oikein rytmin pitäminen on alussa hankalaa, joskus pari vuotta sitten koitin. En kyllä yhtään muista paljonko tulokseksi sain.
TRX Stampede VXL - Zippy & Turnigy 2S/3S Lipos - Acoms Technisport 2,4GHz - Max-EV Racing

Poissa MiniMies

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Powerball
« Vastaus #11 : 30.11.09 - klo: 21.37 »
Juu mullakin tuollanen löytyy. Enkka on 10266 vasurilla ja 9800 oikeella vaikka oon oikeekätinen  :shocked: Nykyään vaan tuppaa vähän kolisemaan tuo kun tippui lattialle ja ei enää pyöri ihan niin hyvin  :undecided: Ja olen siis vasta 14v joten voima ei riitä vielä mulla paljon parempaan  :roll:

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Powerball
« Vastaus #12 : 01.12.09 - klo: 00.21 »
Juu mullakin tuollanen löytyy. Enkka on 10266 vasurilla ja 9800 oikeella vaikka oon oikeekätinen  :shocked: Nykyään vaan tuppaa vähän kolisemaan tuo kun tippui lattialle ja ei enää pyöri ihan niin hyvin  :undecided: Ja olen siis vasta 14v joten voima ei riitä vielä mulla paljon parempaan  :roll:

On puhtaasti tekniikka laji. Pienet pyrähdykset niin säästää voimia. Ensiksi laita pallo pyörimään suhtkovaa ja lepää hetki kunnes pallon vauhti on tippunut ja sitten pienillä liikeillä n.5-10sek kovaa ja sitten taas hiulii ja taas kovaa. Ei kannata ottaa mittään 20sek etappeja lainkaan kuin siinä väsyy jo hetkessä.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa MiniMies

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Powerball
« Vastaus #13 : 01.12.09 - klo: 15.23 »
Mutta kyllähän tuohon voimaakin tarvii.

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Powerball
« Vastaus #14 : 01.12.09 - klo: 21.39 »
Juu mullakin tuollanen löytyy. Enkka on 10266 vasurilla ja 9800 oikeella vaikka oon oikeekätinen  :shocked: Nykyään vaan tuppaa vähän kolisemaan tuo kun tippui lattialle ja ei enää pyöri ihan niin hyvin  :undecided: Ja olen siis vasta 14v joten voima ei riitä vielä mulla paljon parempaan  :roll:

On puhtaasti tekniikka laji. Pienet pyrähdykset niin säästää voimia. Ensiksi laita pallo pyörimään suhtkovaa ja lepää hetki kunnes pallon vauhti on tippunut ja sitten pienillä liikeillä n.5-10sek kovaa ja sitten taas hiulii ja taas kovaa. Ei kannata ottaa mittään 20sek etappeja lainkaan kuin siinä väsyy jo hetkessä.
Jerzi

Itse olen kyllä sitä mieltä että pitäisi etsiä sellaine itselle sopiva rytmi mikä sopivasti rasittaa mutta ei kumminkaan niin paljon että ei jaksa. Pitkäaikainen suoritus on parempi.
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Powerball
« Vastaus #15 : 20.12.09 - klo: 18.02 »
päivitellään vähän enkkoja, pitkän tauon jälkeen 11625rpm
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa Jyrki-Boy

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Powerball
« Vastaus #16 : 25.12.09 - klo: 12.07 »
Dodii, nyt näin joulun jälkeen löytyy minultakin 250Hz poro malli... Ekan illan jälkeen enkat 12 366rpm. On se kyllä hauska peli, nyt ranteet kyllä kipeät ennätysyritysten jälkeen ja pidetään paripäivää taukoa noista kovemmista vauhdeista.

Arttu
Nelkkukrossia