0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.
No hyvä et löyty, ... pistin tilaukseen kanssa.
Itella ne molemmat kuskaa Suomessa, joten kulku tyssää joka tapauksessa kun Suomeen saapuu.
Kyllä Itella arkipäivisin kulkee ihan normaalisti...
Miten Linksulla on toiminut Xerun? Ja onko servo saveri kestänyt? :) Tuossa pohdin pidennettyä runkoa, kun semmoisen saisi ebaysta halvalla (nitroon tarkoitetun, ei sama kuin rc-monsterilla). Ja kysymys kuuluu.. Mitkä korit sopisivat tuon pidennetyn rungon kanssa?
Pari kuvaa etu diffistä. Toisessa kuvassa on 1:8 CR/CRT diffin varaosat ja vieressä CRT.5 diffi aukaistuna. Kuten näkyy kaikki on samaa kokoo kuin isossa veljessä. Näiden kanssa ei tuu ainakaan kestävyys murheita!
Hämännyt tuo kuva jo pitkään, mutta onko auvo sinulla kuusikolo ruuvit diffeissä? Koska itselläni on ristipää ruuvit diffeissä ja se kummastutti, koska auto on muuten täynnä kuusiokolo ruuveja..
Sain tänään rc-garagesta crt.5 tarkoitetun muovi spurrin. Spurri hammastus on yhtä leveä kuin pinionin hammas. Pohjalevyn aukoa joutuu pikkuisen tremelöimään että mahtuu pyörimään. Mutta auto on nyt hiljainen todella miellyvä ajaa ja vierustoveri laueilla kiittää kun hänkin kuulee omansa autonsa äänen. Akullisen kerkesin autoa hyppyyttää...hyvin tuntui kestävän, mikx ei kestäis kun kasiautossakin käytetään muovista.Hyvä päivitys honkkarilta.Samainen spurri on muuten Honkkarin uutukaisessa Short Course autossa vakiona.
Mahtavaa! Täältä ainakin tulee kiitosta, helpompi ajaa kun kuulee oman auton äänen! ;)
Taitaa sähkömoottorin raju vääntö syödä noita tappeja.